|

در قسمت ۵۰ سریال طوبی چه گذشت؟ +لینک دانلود و تیزر

در این گزارش، شما شاهد تیزر قسمت ۵۰ سریال طوبی از شبکه یک سیما می باشید، همراه ما باشید.

فرهنگی و اجتماعی در قسمت ۵۰ سریال طوبی چه گذشت؟ +لینک دانلود و تیزر

طوبی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سید حسین امیرجهانی و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی است که از ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مجموعه طوبی اقتباسی آزاد از کتاب اربعین طوبی نوشته محسن امامیان پژوهشگر و مترجم است که البته تقریباً با کتاب تفاوت‌هایی نیز دارد ولی اصل داستان همان است و بیشتر اتفاقات روایت واقعیت‌هایی است که برای طوبی و خانواده‌ و اطرافیانش رخ داده است، اما مثلا در رمان پدر طوبی در درگیری‌های مربوط به کودتای ۲۸ مرداد کشته می‌شود در حالی که در سریال در سال‌های منتهی به انقلاب و توسط ساواک این اتفاق می‌افتد، و البته برخی دیگر از اتفاقات و شخصیت‌ها برای جذابیت بخشیدن به قصه ساخته ذهن کارگردان و نویسنده هستند. همچنین این مجموعه به کارهای صدام حسین و حزب بعث از اعدام اعضای رده بالای حزب تا مردم عادی و کشتن زائران کربلا و نجف می‌پردازد.

سریال «طوبی» از سال ۱۴۰۲ وارد تولید شد و برای بخشی از فیلمبرداری هم به عراق رفت. با این حال بخش اعظم تصویربرداری‌های لوکیشن عراق به دلیل محدودیت‌ها و چالش‌ها در ایران و در شهرک غزالی انجام می‌شود.

این سریال محبوب ساعت ۲۲:۱۵ هر شب از شبکه یک پخش می شود و در ساعات ۱:۴۵ بامداد، ۱۱:۴۵ صبح و ۱۵:۱۰ بعد از ظهر روز بعد تکرار خواهد شد. در ادامه لینک دانلود قسمت ۵۰ سریال طوبی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

تیزر قسمت ۵۰ سریال طوبی از شبکه یک سیما

دانلود سریال طوبی قسمت ۵۰ از شبکه یک

https://telewebion.com/program/۰xe۴۴۳d۲c

کدخبر: 336666

ارسال نظر