|

بازیگر سریال « شهرزاد » عزادار شد

پانته‌آ پناهی‌ها (زاده ۱۳۵۶ - تهران) بازیگر و منشی صحنه است.فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره می باشد، بطور اتفاقی بدلیل صدای جذابش وارد تئاتر و سپس منشی گری صحنه شد.

فرهنگ بازیگر سریال « شهرزاد » عزادار شد

پانته‌آ پناهی‌ها در یک پست اینستاگرامی خبر از درگذشت مادربزرگش داد.

این بازیگر ۴۶ساله در یک پست اینستاگرامی نوشت:

«نفسم رفت.

جونم رفت.

مامانی زیبا.

احساس با تو بودن قشنگترین حس زندگیم بود که دیگه ندارم.

نرمی دستای پر از مهرت رو، نگاه‌های عمیق پر از سکوتتو.

دعاهای خیر همیشگیت رو دیگه ندارم.

دیگه به قامت بلند کی با تمام کوچیکیم نگاه کنم؟

مامانی …

موجاجی …

دیگه کی خانوم نازو بفرسته شیراز؟

آروم و راحت بخواب ماه من که دنیا به تو خیلی بدهکار موند

روحت غرق آرامش عزیز رنج کشیده‌ی من، اسطوره من سفرت به خیر. خوابم چشم براه دیدنت میمونه، پشتمو خالی نکنی مامانی، بیا به خوابم تند تند که جون بگیرم برای زندگی.

تا دیدار دوبارت، لمست، بغل گرم و بزرگت

بدرود

سنگ صبورم

ملوک (زهرا) نجاتیان

یکم مهرماه همیشه با تو برای من معنی میشد امسال معنیش عمیق‌تر شد خانوم مدیر.»

پانته_آ

بیوگرافی پانته آ پناهی ها

پانته‌آ پناهی‌ ها بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه ایرانی متولد ۹ آذر ۱۳۵۶ در تهران است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز نمود. وی همچنین در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته‌است. او نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم درخونگاه در سال ۱۳۹۷ شد. پانته‌آ پناهی‌ ها در بسیاری از فیلم و سریال‌ های متعدد به ایفای نقش پرداخته است که می‌ توان به آبجی، دسته دختران، دوئت، حکایت دریا، من دیه‌گو مارادونا هستم، مترجم، واقعیت اینه که خورشید دور ما میگرده، خاتون، جمشیدیه، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، جشن دلتنگی، اروند، نفش، عادت نمی‌ کنیم و کرگدن اشاره کرد.

پانته آ پناهی ها در نقش آفاق در سریال مرداب

پانته‌آ پناهی‌ها در سریال مرداب در نقش آفاق یه دختر شمالی بلند پرواز است که به همراه برادر خود ایرج، با بازی شهرام حقیقت‌دوست، زندگی می‌کند. او با بلندپروازی‌های خود در مسیری قرار می‌گیرد که باعث بروز مشکلات بزرگی برای آن‌ها می‌شود.

پانته آ پناهی ها در نقش شربت در سریال شهرزاد

در این سریال، پانته‌آ پناهی در نقش شربت، بازیگر نقش مقابل نصرت (با بازی پرویز فلاحی‌پور) به ایفای نقش پرداخته است. او نقش یک معشوقه را با لحنی کوچه بازاری و متفاوت بازی کرد که به وصال نرسیده است. 

پانته آ پناهی ها در نقش ونوشه عظیمی در سریال کرگدن

پانته‌آ پناهی‌ها در نقش ونوشه عظیمی در کنار بازیگرانی مانند هدی زین‌العابدین، سارا بهرامی، ستاره پسیانی و مصطفی زمانی به ایفای نقش پرداخت. داستان در مورد پنج دوست است که به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش آدرنالین می‌شوند.

پانته آ پناهی ها در نقش افسرالملوک در سریال بانوی عمارت

پانته‌آ پناهی‌ها در نقش افسرالملوک خواهر بزرگ‌تر شازده در این سریال به ایفای نقش پرداخت. او در جوانی عاشق طبیب خانوادگی‌شان بود؛ اما این عشق به سرانجامی نرسید به همین دلیل او هیچوقت ازدواج نکرد. زمان پخش سریال بانوی عمارت را هم از طرق مختلف می تونید پیگیری کنید.

پانته آ پناهی ها در نقش گوهر در سریال خاتون

گوهر یک زن بیوه تنها بود که در یک گاراژ زندگی می‌کرد. او در کودکی با مشکلات و آسیب‌های بسیاری روبه‌رو شده است. پدر او نیز  به دلیل همین آسیب‌ها جان خود را از دست داد. او عاشق رضا فخار شده و برای به‌دست آوردن او دست به هرکاری می‌زند.

 

منبع: خبر آنلاین
کدخبر: 335509

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها