|

کتاب ۴۸ قانون قدرت | ۶ پیشنهاد جذاب نویسنده را از دست ندهید

می توانید ساعت ها با این یار مهربان خلوت کنید و به جهان دیگری سفر کنید. جهانی بی انتها و شگفت انگیر که هر انسانی را به خود جذب می کند. کتاب ها دوستان مهربان و با وفایی هستند که هر زمانی می توانید به آنها سر بزنید.

فرهنگ کتاب ۴۸ قانون قدرت | ۶ پیشنهاد جذاب نویسنده را از دست ندهید

دنیای کتاب‌ها شما را به عمق خود می‌برد و همراهی‌تان می‌کند تا در مسیر طولانی داستان‌ها با رویدادها و چالش‌ها آشنا شوید و تجربیات جدیدی کسب کنید. در این گزارش، به معرفی کتاب‌های ارزشمندی می‌پردازیم که خوانندگان از مطالعه آن‌ها لذت برده‌اند.

کتاب ۴۸ قانون قدرت اثر رابرت گرین

رابرت گرین متولد ۱۹۵۹  یکی از نویسندگان توانمند آمریکایی است. وی اثری معروف دارد و مردم نه تنها آمریکا بلکه سراسر جهان را به خود جذب کرده است. وی در یک خانواده یهودی در  لس آنجلس بدنیا آمد و بعد از تحصیلات  وارد دانشگاه شد. وی  تحصیل کرده رشته مطالعات کلاسیک  از آمریکا است.  گرین  پس از مهاجرت به ایتالیا در آنجا به مطالعات در مورد رم و یونان باستان مشغول شد و مدت ها بعد تصمیم به نوشتن کتابی گرفت که در آن برای افراد طالب قدرت هستند، راز هایی را به یادگار گذاشت.

گرین در زندگی سختی های بسیاری را تحمل کرده است تا به موفقیت مدنظر خود برسد، از کارگری ساختمان تا سر دبیری و استادی دانشگاه و غیره همه و همه در رسیدن به موفقیت به او کمک کرده است. وی دو کتاب منتشر شده دارد یکی ۴۸ قانون قدرت و دیگری قوانین نفوذ، در ااینجا ما به معرفی کتا ۴۸ قانون قدرت می پردازیم. 

کتاب مورد نظر ما در واقع مولفه ها و راهنمایی هایی را برای کسانی که علاقه به قدرتمند تر شدن  را دارند بیان می کند. چیزهایی که اگر  آنها را بخوانید شاید بخندید یا آن را بی ارزش بدانید اما اگر عمیق به آن نگاه کنید به ارزش و درستی مطلب گفته شده پی می برید. در ادامه چند قانون از این کتاب را با هم می خوانیم.

هرگز بیشتر از رئیستان ندرخشید.

هرگز بیش از حد لازم به دوستان خود اعتماد نکنید و بیاموزید که از دشمنانتان بهره ببرید.

دیگران را جذب خود کنید و اگر لازم دیدید از آن ها به عنوان طعمه استفاده کنید.

هر جور دوست دارید بیندیشید اما مانند دیگران رفتار کنید.

 برای مراقبت از خود دیوار نکشید؛ انزوا خطرناک است.

از تاکتیک تسلیم بهره بگیرید؛ ضعف را به قدرت تبدیل کنید.

رابرت

این کتاب در آمریکا با استقبال خوبی از جانب مردم البته به کمک حمایت ستارگان موسیقی آمریکایی  رو به رو شد.  از جمله کسانی که از این  کتاب حمایت کرده اند می توان به باراک اوباما و کانیه وست را نام برد. 

اهداف نویسنده

گرین در مورد هدفش از نوشتن این کتاب می‌گوید: «درس بعدی قدرت را زمانی که به عنوان نویسنده در هالیوود شروع به کار کردم، آموختم. دریافتم که هر معامله تجاری یا شخصی حول محور فردی می‌چرخد که قدرت بیشتری دارد. متوجه شدم که نخبگان قدرت در هالیوود با آتنی‌های باستان یا امپراتوران چینی که در مطالعات کلاسیکم با آنها آشنا شده بودم، تفاوتی ندارند.» او سپس تصمیم گرفت که این بینش را در قالب یک کتاب به اشتراک بگذارد. گرین ادامه می‌دهد: «می‌خواستم نشان دهم که آنچه در حال حاضر در حال وقوع است، چیز جدیدی نیست. به نظر می‌رسد که هیچ‌کس نمی‌خواهد درباره چگونگی انجام این بازی‌های شگفت‌انگیز در طول این هزاران سال صحبت کند.

کدخبر: 336259

ارسال نظر

 

آخرین اخبار