|

«خجالت نکش ۲» را آنلاین ببینید

فیلم کمدی «خجالت نکش ۲» از ۱۷ مهر اکران آنلاین خود را آغاز کرد.

فرهنگ «خجالت نکش ۲» را آنلاین ببینید

فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» از سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت عرضه می‌شود.

فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» به تهیه کنندگی امیر پروین‌حسینی، کارگردانی رضا مقصودی و نویسندگی افرا جورابلو به تازگی اکران خود در سینما‌ها را به پایان رسانده و ضمن فروش قابل توجه، مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته است.

این فیلم کمدی در  سال ۱۴۰۲ در مدت زمان  ۹۵ دقیقه ساخته شده است.

تعدادی از بازیگران «خجالت نکش ۲» عبارتند از احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی،  سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری.

فیلم «خجالت نکش ۲» داستان قنبر و صنم است که در ادامه قسمت قبلی با چالش‌های تازه‌ای در زندگی مشترکشان دست و پنجه نرم می‌کنند. در این فیلم عشق، شوخی و ماجراجویی‌های بی‌پایان شخصیت‌های «خجالت نکش ۱» ادامه پیدا می‌کند.

«خجالت نکش ۱» به کارگردانی رضا مقصودی، نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو و تهیه‌کنندگی امیر پروین حسینی محصول سال ۱۳۹۶ است که این قسمت هم اکران موفقی در سینما‌ها داشت.

برای تماشای این فیلم در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت نیاز به داشتن اشتراک پلتفرم نیست و با خرید بلیت به قیمت ۸۰ هزار تومان می‌توان «خجالت نکش ۲» را به طور آنلاین تماشا کرد.

خلاصه داستان فیلم خجالت نکش ۲

خلاصه داستان فیلم خجالت نکش ۲ از این قرار است؛ قنبر و صنم یک زوج سن و سال‌دار و روستایی هستند. آن‌ها با دختر کوچک‌شان هدیه، زندگی آرامی دارند تا اینکه قنبر هوس می‌کند سروسامانی به مشکلات‌شان بدهد. او با یک دکتر قلابی در اینستاگرام آشنا می‌شود و متوجه می‌شود که دلیل تنش‌های بین او و همسرش، روز عقدشان بوده‌است. یعنی صنم و قنبر به خاطر عقدبستن در روزی که قمر در عقرب بوده، دچار نحسی شده‌اند و باید از یکدیگر طلاق بگیرند و در روز سعدی، دوباره عقد کنند. آن‌ها دور از چشم فرزندان‌شان، طلاق می‌گیرند اما با فوت محضردار، عقدشان به تعویق می‌افتد. این اختلالی که در عقد آن‌ها ایجاد می‌شود، زمینه‌ساز اتفاقات بعدی‌ست. صنم و قنبر، بعد از جدایی، سعی در آزار طرف مقابل را دارند و وانمود می‌کنند که به فکر برگشتن به زندگی مشترک‌شان نیستند و به دنبال زندگی تازه‌ای هستند. کارهای آن‌ها تا جایی ادامه پیدا می‌کند که فرزندان‌شان وارد عمل می‌شوند و این دو، با وجود مخالفت‌های برادر صنم، دوباره با یکدیگر عقد می‌کنند…

عوامل و بازیگران فیلم خجالت نکش ۲

کارگردان: رضا مقصودی، تهیه‌کننده: سید امیر پروین حسینی، نویسنده: رضا مقصودی و افرا جورابلو، فیلمبرداری: مهدی جعفری، موسیقی: آرمان موسی پور، تدوین: حسن ایوبی

بازیگران: شبنم مقدمی در نقش صنم و احمد مهران‌فر در نقش قنبر، بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری، میثاق جمشیدی، مازیار مهرگان، النا آسا، اورانوس قوامی، سودابه جعفرزاده، شادی احدی‌فر، پریسا محمدپور، زهرا کوهساریان و نفس نکی.

خجالت_نکشش

نقد و نظر منتقدان درباره فیلم خجالت نکش

سینماسینما

فرزانه متین | تمام موقعیت هایی که باعث می شود تبسمی بر لب مخاطب بنشید،دعوای بین قنبر و صنم،فحش دادن و دمپایی پرت کردن است.بازی ها به شدت ضعیف است و شخصیت پردازی صورت نگرفته است .این زوج دوست داشتنی هیچکدام حتی به تنهایی نتواسته اند بازی قوی از خود نشان دهند در صورتی که هر کدام از آنها قابلیت آن را دارند که بار طنز را به دوش بکشند.فیلمنامه مستحکم نیست و به قولی سطحی است.در این اثر نه چندان کمدی به مسائلی از قبیل خرافه پرستی،طلاق و ازدواج مجدد و فرار از خانه که تبدیل به یک سنت در روستا شده ،پرداخت شده است که نه تنها به موقعیت طنز فیلم کمکی نکرده بلکه از منظر اخلاقی ،اثر را مبتذل کرده است.البته در فیلم اشاره به شیادان فضای مجازی نیز شده اما تاثیر و آسیب هایش به دلیل تم کمدی ،چندان موثر نیست.

جوان آنلاین

افشین علیار | رضا مقصودی سال‌ها در سینما و تلویزیون فیلمنامه نوشته است و غالباً به موضوعات کمدی پرداخته است، اما احساس می‌شود او برای فیلم خودش قادر به خلق موقعیت‌های ساده هم نبوده، به همین جهت خجالت نکش ۲ مانند قسمت نسخه اول نقص‌های شدیدی در فیلمنامه دارد. اینکه از دو بازیگر کمدی برای ایجاد ژانر استفاده شود قطعاً کافی نیست، به این لحاظ که حتی شبنم مقدمی و احمدمهرانفر به عنوان زوج بازیگر در قسمت دوم شوخی‌های قسمت اول را تکرار می‌کنند و به همین دلیل انگار کارگردان نکته‌ای برای ارائه نداشته است. حتی نوع بازی مقدمی و مهرانفر هم نتوانسته کمدی را شکل بدهد. در خجالت نکش ۲ حتی طرح دو خطی هم احساس نمی‌شود، قصه لاغر و کم جانی دارد که به فیلمنامه نمی‌رسد.

روزنامه گویه

رضا منتظری | معتقدم  خجالت نکش ۲ واقعا  فیلم نیست و مانند آثاری است که صرفا یک کالای تجاری هستند ساخته شده است تا بتواند یک تعدادی مخاطب را صرف حضور یک سری از بازیگران مطرح و چهره در فیلم و همچنین با اتکا به اقبال نسبی که از ورژن اصلی این فیلم شد به سالن سینما‌ها بکشاند. اگر به آمار فروش فیلم‌ها نگاه کنیم حرف بنده تایید شده است چون فکر نمی‌کنم این فیلم اقبال چندانی در گیشه بدست بیاورد و این دست فیلم‌ها ساخته می‌شوند تا یک پول بسیار خوبی را در جیب پخش کننده‌ها، سینمادارها، تهیه‌کننده‌ها و سرمایه گذار‌ها سر ریز کنند که باز هم بحث فریب مخاطب است که مخاطب عام را با یک سری رنگ و لعاب فریب می‌دهند.

منبع: برنا
کدخبر: 337266

ارسال نظر

 

آخرین اخبار