|
کدخبر: 194625

اختصاصی گسترش نیوز:

بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ موجود در بازار + قیمت

هر ساله کمپانی‌های بزرگ گوشی‌سازی مدل‌های جدیدی به بازار عرضه می‌کنند که برخی از آن ها به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد.

فناوری بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ موجود در بازار + قیمت

دنیای گوشی، دنیا خیلی بزرگ و رقابتی‌ است. بین اپل و سامسونگ که هر دو می‌خواهند بزرگترین کمپانی گوشی‌سازی باشند و تمام برند‌های چینی امروزی مثل هواوی و شیائومی، خرید برای کاربران تقریبا غیر ممکن شده است. با وجود تمام بدی‌ها این حجم زیاد رقابت به مشتری، گزینه‌های بسیار خوبی برای انتخاب می‌دهد.

ما در گسترش نیوز بهترین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ را برای معرفی در ادامه آورده ایم.

۱. Apple iPhone ۱۲ Pro Max

قیمت: ۳۹،۵۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-گوشی۲۰۲۱۱

آیفون ۱۲ پرو مکس بهترین گوشی‌ای است که تا به حال توسط اپل تولید شده و در بررسی‌ها امتیاز فوق العاده‌ای دریافت کرده است. این تلفن هوشمند دارای پردازنده قدرتمند و سریع A۱۴ Bionic، تنظیم دوربین عقب چندگانه با استاندارد حرفه ای، ۵G و ویژگی مغناطیسی "MagSafe" است که به آن امکان اتصال به سایر لوازم جانبی تلفن همراه را می‌دهد. همه این مشخصات به علاوه ی صفحه نمایش باشکوه و طراحی شیک آن باعث شده که این آیفون یک سر و گردن از دیگر گوشی‌های اپل بالا تر برود.

۲. Samsung Galaxy S۲۱

قیمت: ۲۳،۸۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-گوشی۲۰۲۱۲

گوشی Galaxy S۲۱ دارای ۴ گیگابایت رم است که کمتر از نسخه قبلی خود، سامسونگ گلکسی اس ۲۰ است. شارژر دیواری و هدفون با گوشی در جعبه ندارد و فقط کارت microSD برای ذخیره‌سازی دارد. اما با وجود بدی‌ها طراحی چشمگیر، تراشه جدید Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ و اتصال ۵G همراه با کلی امکانات جدید دیگر باعث شده که گوشی Galaxy S۲۱ در این لیست قرار گیرد.

۳. Google Pixel ۵A ۵G

قیمت: ۲۵،۳۹۹،۰۰۰ تومان

بهترین-گوشی۲۰۲۱۳

تلفن Google Pixel ۵A ۵G از بهترین گوشی‌های هوشمند ۵G ساخت ۲۰۲۱ است. این گوشی دارای عمر باتری قوی، دوربین دوگانه فوق العاده فوق العاده و پشتیبانی نرم افزاری قوی از طرف گوگل است.

۴. OnePlus ۹

قیمت: ۲۳،۲۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-گوشی۲۰۲۱۴

OnePlus ۹ با پردازنده فوق شارژ، عمر باتری عالی و تنظیم دوربین محکم، یک گوشی اندرویدی عالی و همه جانبه است. نرخ این تلفن همراه، آن را به گزینه‌ای مقرون به صرفه نسبت به رقبای اپل یا سامسونگ تبدیل کرده است. صفحه نمایش بزرگ و جسورانه آن و امکان شارژ سریع این گوشی باعث منحصر به فرد شدن OnePlus ۹ شده است.

۵. Motorola Edge Plus

قیمت: ۲۴،۸۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-گوشی۲۰۲۱۵

Motorola Edge Plus تقریباً همه چیزهایی را که یک تلفن همراه ۵G ممتاز نیاز دارد را داراست. یک چیپست Qualcomm Snapdragon ۸۶۵، یک باتری غول پیکر، یک صفحه نمایش OLED با نرخ تازه‌سازی بالا و چندین دوربین عقب با مشخصات سنگین و غیره از جمله این ویژگی‌ها است.

۶. Apple iPhone SE

قیمت: ۱۳،۳۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-گوشی۲۰۲۱۶

با قیمتی تقریبا مناسب، نسخه ۲۰۲۰ iPhone SE از بهترین ایفون‌های مقرون به صرفه‌ای است که می‌توانید درحال‌حاضر پیدا کنید. با پردازنده A۱۳ (همان iPhone ۱۱) و دوربین شگفت‌انگیز، iPhone SE بسیار قدرتمند است. طرفداران آیفون قدیمی نیز از بازگشت TouchID و دکمه صفحه اصلی خوشحال شدند.

۷. Samsung Galaxy S۲۱ Ultra

قیمت: ۲۸،۶۹۹،۰۰۰ تومان

بهترین-گوشی۲۰۲۱۷

Galaxy S۲۱ یک پرچمدار همه جانبه تلفن اندرویدی است. این تلفن سامسونگ نسبت به Samsung Galaxy S۲۱ دارای صفحه نمایش بزرگتر، باتری بزرگتر، RAM بیشتر و تنظیمات دوربین عقب قوی تری است. این همه تفاوت، با اختلاف نرخ بیش از ۵ میلیون خود را نشان می‌دهد.

۸. Google Pixel ۴A

قیمت: ۲۳،۸۰۰،۰۰۰ تومان

بهترین-گوشی۲۰۲۱۸

تلفن‌های پیکسل طرفداران وفادار و دلایلی موجه دارند. بدون در نظر گرفتن نرخ گوشی ارزان، Pixel ۴A گوگل دارای یک دوربین درجه یک است که عکس‌های درخشانی می‌گیرد. اما حتی بهتر است که این تلفن Pixel ۳۴۹ دلار (۳۴۹ پوند، ۵۹۹ دلار استرالیا) نرخ داشته باشد. این گوشی ۵.۸۱ اینچی همچنین دارای جک هدفون، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در خارج از جعبه و عمر باتری بهتر از پیکسل ۴ سال گذشته است.

۹. Samsung Galaxy S۲۰ FE

قیمت: ۱۲،۴۶۰،۰۰۰ تومان

بهترین-گوشی۲۰۲۱۹

سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ مشخصات فوق العاده‌ای دارد. مورد S۲۰ FE، که دارای سخت افزاری عالی است، با نرخ مناسب تری عرضه می‌شود. صفحه نمایش پر با کیفیت Galaxy S۲۰، پردازنده قدرتمند، کیفیت مناسب دوربین و اتصال ۵G همه از ویژگی‌های خیلی خوب این گوشی است.

۱۰. Asus ROG Phone ۵

قیمت: ۲۹،۹۹۰،۰۰۰ تومان

بهترین-گوشی۲۰۲۱۰

برای آخرین مورد این لیست، گوشی گیمینگ Asus ROG Phone ۵ را قرار دادیم زیرا این گوشی علاوه بر اینکه بهترین گوشی گیمینگ بازار است، در کار‌های معمولی هم بسیار خوب عمل می‌کند. ROG Phone ۵ یک تلفن خاص است که برای ارائه بهترین تجربه ممکن در بازی و کارهای عادی طراحی شده است.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها