|
کدخبر: 333531

​​​​​​​امکان خرید و فروش توکن داگز در صرافی اکسکوینو فراهم شد

توکن‌ های داگز Dogs را چگونه بفروشیم؟

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و توکن‌ های داگز Dogs خود نیاز به یک صرافی معتبر ایرانی با امنیت بالا دارید. در صرافی اکسکوینو، عملیات فروش داگز Dogs به سرعت و با بهترین قیمت انجام می‌شود. برای خرید و فروش داگز Dogs می‌توانید بین سه روش تبدیل، سفارش‌گذاری و اکسکوینو مارکت یکی را انتخاب کنید.

 

خرید و فروش توکن داگز ِDogs

برای خرید و فروش توکن داگز از طریق صرافی ایرانی و دانش‌بنیان اکسکوینو، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • مرحله اول: ثبت‌نام در سایت اکسکوینو

ابتدا باید در وب‌سایت اکسکوینو ثبت‌نام کنید. برای این منظور، مشخصات خود را وارد کرده و اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید.

  • مرحله دوم: انتقال توکن‌های داگز Dogs  از تون کیپر به کیف پول خود در صرافی اکسکوینو

پس از ثبت‌نام و ورود به حساب کاربری خود در اکسکوینو، مطابق تصویر زیر در قسمت کیف‌پول روی گزینه واریز و سپس رمزارز کلیک کرده و کلمه داگز Dogs را جست و جو کنید و بر روی علامت داگز Dogs کلیک کرده و سپس روی دکمه درخواست دریافت آدرس شبکه کلیک کنید تا آدرس کیف پول داگز Dogs شما نمایش داده شود،

این آدرس را به عنوان آدرس مقصد در کیف‌پول تون کیپر برای انتقال توکن‌های داگز Dogs خود به اکسکوینو وارد کنید.

داگز

 

  • مرحله سوم: انتخاب یکی از سه روش زیر برای فروش داگز Dogs

پس از انتقال توکن‌های داگز Dogsخود به کیف پول شخصی خود در اکسکوینو اکنون می‌توانید با یکی از سه روش زیر برای فروش توکن‌های داگز Dogs خود در اکسکوینو اقدام کنید:

  1. تبدیل: در بخش تبدیل، شما قادر به مشاهده قیمت لحظه ای داگز Dogs  و خرید و فروش آن به صورت آنی هستید.در این بخش ابتدا روی گزینه تبدیل سریع کلیک کرده و سپس روی تبدیل کلیک کنید و در قسمت جست‌جو عبارت Dogs را جست‌وجو کرده و میزان دلخواهی که قصد تبدیل توکن داگز Dogs  به ارز موردنظر خود دارید را وارد کنید و سپس برروی ثبت سفارش کلیک کنید.

برنامه داگز

 

  1. سفارش‌گذاری: اگر تمایل به خرید و فروش داگزDogs  با قیمت دلخواه خود دارید، می‌توانید از طریق بخش سفارش‌گذاری، توکن های داگز Dogs  خود را برای فروش در قیمت دلخواه ثبت سفارش کنید.

راهنمای داگز

  1. اکسکوینومارکت: در این بخش کاربران می‌توانند رمزارزهای موردنظر خود از جمله داگز Dogs  را با یکدیگر و با کمترین میزان کارمزد مبادله کنند.

 

اپ داگز

خرید و فروش ارز داگز در اکسکوینو

 از طریق صرافی اکسکوینو می‌توانید به راحتی توکن‌های داگز Dogs خود را به فروش برسانید و یا خریداری نمایید. امنیت و سهولت لازم برای انجام معاملات شما در صرافی دانش بنیان اکسکوینو فراهم شده است، بنابراین می‌توانید با اطمینان کامل و در امنیت بالا به خرید و فروش داگز  Dogsو سایر ارزهای دیجیتال بپردازید و معاملات پرسودی را تجربه کنید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بروز بازار ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال برترین رمز ارز ها از طریق این لینک به کانال تلگرام اکسکوینو مراجعه نمایید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها