|
کدخبر: 328770

شاه ماهی با استقلال توافق کرد

باشگاه استقلال در حال تلاش است تا به زودی با دو یا سه بازیکن از لیست جواد نکونام قرارداد ببندد.

فوتبال شاه ماهی با استقلال توافق کرد

در روزهای اخیر، باشگاه استقلال اقداماتی برای تمدید قرارداد بازیکنانی مانند مهرداد محمدی، محمدحسین مرادمند و آرش رضاوند انجام داده و با دو یا سه بازیکن به توافق رسیده است. همچنین، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی که در اردوی تیم ملی حضور داشتند، قرار است به‌زودی مذاکراتی با این دو بازیکن انجام شود.

کابوس بیرانوند در راه استقلال

از لیست بازیکنان مدنظر جواد نکونام با دو سه بازیکن برای پیوستن به استقلال صحبت‌هایی شده است، اما برای نهایی شدن قرارداد، مذاکرات همچنان ادامه دارد.

نکته عجیب، قرارداد مهرداد محمدی و مرادمند است که از فصل گذشته از دو سال به یک سال کاهش یافته بود. این در حالی است که به باشگاه‌ها تأکید شده بود با بازیکنان قرارداد زیر دو سال بسته نشود.

محمدی در ابتدای فصل گذشته با استقلال قراردادی دو ساله بست اما شنیده می‌شد وی می‌تواند از جمع آبی‌پوشان کنار بکشد. در این زمینه پیگیری‌های ما  نشان می‌دهد باشگاه استقلال با محمدی به توافق رسیده و قرارداد وی با استقلال تمدید شده است.

جزئیات این توافق و امضای قرارداد به زودی رسما از سوی رسانه رسمی آبی‌پوشان منتشر خواهد شد و به این ترتیب وی اولین شکار استقلالی‌ها در فصل نقل و انتقالات جاری است.

گفتنی است محمدی امسال کنار بلانکو زوج خط حمله استقلال را تشکیل داد و با ۸ گل زده بهترین گلزن این تیم لقب گرفت.

جلالی-استقلال

اولویت همیشگی من استقلال است

مدافع باتجربه استقلال مدعی است که آنها تمام توان خود را برای خوشحالی هواداران به کار بردند اما شرایط آنطور که انتظار داشتند برایشان پیش نرفت.

استقلال در فاصله میلی‌متری با باشگاه پرسپولیس در نهایت با اختلاف تنها یک امتیاز قهرمانی را از دست داد. محمدحسین مرادمند که یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در خط دفاعی با توجه به آمار حضورش در جمع آبی‌پوشان محسوب می‌شود، درباره از دست رفتن قهرمانی می‌گوید: می‌شد یک اتفاق خوب را در پایان شاهد باشیم اما بعضی اوقات همه چیز دست شما نیست. الان فایده‌ای ندارد بخواهم از چیزی گله کنم و قهرمانی از دست ما به هر نحو رفته است و بحث درباره آن فایده ندارد.

وی ادامه داد: چیزی که شخصا مرا به آینده امیدوار می‌کند این است که هواداران تلاش تک تک ما را درک کرده‌اند و حمایت آنها نشان‌دهنده این موضوع است. واقعا به شخصه شرمنده تک تک آنها شدم که تا روز پایانی لیگ بزرگ‌ترین حامی ما بودند و متاسفانه اما نتوانستیم بنا به هر دلیلی آن چیزی که مایه خوشحالی‌شان است را تقدیم کنم. ان‌شاءالله اگر بودیم که باز هم تلاش می‌کنیم و این بار با تمامی موانع خواهیم جنگید تا قهرمانی را تقدیم‌شان کنیم.

مرادمند درباره پایان قراردادش و برنامه‌اش برای فصل آینده گفت: قرارداد با استقلال که روی کاغذ است. این را صادقانه می‌گویم که قرارداد من با استقلال قلبی است و ان‌شاءالله مشکلی نیست و اولویت همیشگی من این تیم خواهد بود.

جلالی-استقلال

مدافع آبی‌ها که ضمن گلزنی در دربی، توانسته یکی از بازیکنانی باشد که طی فصول اخیر قهرمانی با استقلال را هم جشن بگیرد، درباره این شایعه که فصل آتی را در تیم دیگری با پیشنهاد مناسب دنبال کند گفت: شما خودتان شاهد بودید که طی همین فصل گذشته پیشنهاد مالی بهتری داشتم، اما مسلما وقتی این پیراهن مقدس و دوست داشتنی را در اختیار داری، به چیز دیگری فکر نمی‌کنی. مطمئنا هر بازیکنی دوست دارد شأن خود را در قرارداد حفظ کند. اما من هیچ وقت مشکلی با این موضوع نداشتم و طی فصول اخیر علی‌رغم مطالباتی که داشتم و دارم، بحث آن را به میان نیاوردم. از تیم‌هایی که پیشنهاد داده‌اند هم سپاسگزارم اما مسلما آنها هم می‌دانند که اولویت اول من استقلال است و اگر مرا بخواهند و در برنامه تیم باشم که مثل همیشه به آن افتخار می‌کنم و مثل یک سرباز برای خوشحالی و سربلندی هوادار عزیزمان خواهند جنگید و اگر نخواهند هم که همیشه هوادار این تیم خواهم بود و هیچ چیزی نمی‌تواند بین ما فاصله بیندازد.

مرادمند در پایان گفت: بار دیگر از هواداران عزیز استقلال عذرخواهی می‌کنم که شرایط به شکلی پیش نرفت که بتوانیم قهرمان شویم. امیدوارم مسئولان فدراسیون که همواره برای اعتلا و اعتبار فوتبال ایران تلاش می‌کنند در فصل آینده شرایط به‌کارگیری ‌VAR را فراهم سازند تا همه چیز عادلانه پیش برود. شخصا برای فصل آینده هدف بزرگی دارم. یکی از آنها پیروزی در دربی و پایان این طلسم خواهد بود و دیگری هم تکرار دوباره قهرمانی با پیراهن استقلال. امیدوارم شایسته این اتفاق و حضور دوباره در این تیم پرافتخار باشم و با هواداران روزهای خوب‌تری را دنبال کنیم.

منبع: خبر ورزشی
  • مجی ارسالی در

    چه چیزی جز بیعرضگی خودتون ولیاقت سرورتون پرسپولیس کبیر

  • عارف ارسالی در

    پس کو داستان شاه ماهی فقط تیتر میزنید طرف باز کنه
    این فرقی با کلاه برداری نداره
    دروغ گویی

  • علی ارسالی در

    توو این شرایط بدِ اقتصادی مردم که بعضی ه ا به نون شب محتاجن شماها میلیارد میلیارد دریافتی دارین اونوقت حرف ازقلبی بودن می زنین؟!!! همون هوادار با دست خالیه که قلب ی تمیش رو دوست داره پس قمپز در نکنین لطف ا

  • عساکره ارسالی در

    اینقدر دروغ ننویسید به خدا از دروغهای شم ا اذیت شدیم

  • ناشناس ارسالی در

    تقصیر کسی نیس نافشون بادروغ بريدند

  • ارسلان ارسالی در

    این آرزو را مثل خیلی از کسانیکه از شما گ نده تر هم بودند به گور خواهی برد.یادت نر ه که پرسپولیس سرورته و خیلی سالها باید ب الا را نگاه کنی.

  • ناشناس ارسالی در

    دربی را میبازی جیجر

  • کیسه همیشه حقیر ارسالی در

    آرزوبرجوانان عیب نیست آخه مشنگ حتی بزرگت رین آرزوتون شده بردپرسپولیس کبیرهنوزبوی سوزشتون داره میادکه مثل یه..... گریه میک ردین شمابرای مساوی برابرپرسپولیس کبیرجشن میگیرین ولی مابرای قهرمانی فرق ماوکیسه اینه🤐🖕♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها