|
کدخبر: 329127

استقلال با گزینه پرسپولیس بست | بمب نکونام در آستانه انفجار

باشگاه استقلال قصد دارد با جذب رامین رضاییان بمب نقل و انتقالات را به نوعی منفجر کند. رامین گزینه پرسپولیس نیز محسوب می شود و آبی پوش شدن او می تواند نکونام را به برنده نقل و انتقالات بدل کند. شنیده ها حکایت از آن دارد که مدافع باتجربه سپاهان حتی به توافقاتی با هولدینگ خلیج فارس نیز دست پیدا کرده است.

فوتبال استقلال با گزینه پرسپولیس بست | بمب نکونام در آستانه انفجار

با وجود عدم تعیین وضعیت سرمربی تیم استقلال و عدم وضوح درباره ادامه همکاری جواد نکونام با این تیم، مسئولان هلدینگ خلیج فارس فعالیت خود را در زمینه نقل و انتقالات به صورت فعال ادامه می‌دهند و بیکار ننشسته‌اند. طی روزهای اخیر، آنها تلاش‌هایی را در زمینه انتقال بازیکنان انجام داده‌اند.

 

یکی از اقدام مهم این باشگاه مذاکرات پنهانی با رامین رضاییان آقای پاس گل فصل گذشته و ستاره سپاهان است که اتفاقا اوسمار نام این بازیکن را به مسئولان پرسپولیس برای حضور در فصل جدید ارائه کرده بود.

گفتنی است رضاییان چندی پیش از طرفداران استقلال تعریف و به خبرنگاران اعلام کرد تا آخر فوتبالش حرمت طرفداران استقلال را حفظ می کند چون در بازی های باشگاه سپاهان و استقلال به وی بی احترامی نکردند.

رامین-رضاییان

بازگشت ستاره لژیونر به پرسپولیس 

بنابر اعلام فدراسیون فوتبال بازیکنان لژیونر دیگر سهمیه خارجی محسوب نمی شوند. یکی از قوانین عجیبی که در نقل و انتقالات سال قبل وضع شد،این بود که بازیکنان ایرانی لژیونر برای بازگشت به فوتبال ایران و حضور در تیم های لیگ برتری ،سهمیه خارجی محسوب می شدند. مثلا در پرسپولیس شهاب زاهدی و محمد حسین کنعانی زادگان دو سهمیه خارجی این تیم را پر کردند و این موضوع کاملا به ضرر تیم ها بود.این قانون که در هیچ جای دنیا وجود نداشت،باعث اعتراض تیم ها شده بود و کار را به خصوص برای تیم های بزرگ که به دنبال جذب بازیکنان خارجی هستند،سخت می کرد.

با اصلاح قوانین نقل و انتقالاتی این قانون عجیب حذف شد و بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ خارجی می توانند بدون پر کردن سهمیه خارجی تیم ها به لیگ ایران برگردند. یکی از بازیکنانی که خواهان بازگشت به فوتبال ایران است، علی علیپور ستاره سابق پرسپولیسی هاست که چند فصل در لیگ پرتغال بازی کرد و حالا با اتمام قراردادش می خواهد دوباره به پرسپولیس برگردد.

علیپور طبق قانون جدید فدراسیون فوتبال دیگر سهمیه خارجی محسوب نمی شود و یکی از موانع اصلی در راه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس برداشته شد. حالا علیپور برای پرسپولیسی شدن ابتدا باید مشکل سربازی اش را حل کند و اگر در این فصل مشمول قانون سربازی نشود و البته مورد تایید سرمربی آینده پرسپولیس هم قرار بگیرد،می تواند امیدوار باشد تا بار دیگر پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

علی-علیپور

نکونام به دنبال جلب نظر شاگرد سابق

فرشاد احمدزاده بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک یا وینگر برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

همزمان با تمایل دوباره جواد نکونام برای جذب فرشاد احمدزاده گفته شد این بازیکن مورد توجه تیم پرسپولیس هم قرار گرفته است اما به نظر سرخ‌ها از جذب این بازیکن کمی عقب‌نشینی کرده‌اند و در چنین شرایطی شانس تیم استقلال برای جذب او بیشتر شده است.

فرشاد احمدزاده که در تیم فولاد شاگرد جواد نکونام بود و به خاطر عملکرد خوب در فولاد راهی سپاهان شد، تمایل زیادی دارد که بار دیگر شاگرد جواد نکونام شود. او در حال حاضر تلاش می‌کند به همراه تیم سپاهان قهرمانی در جام حذفی را تجربه کند. او چه در سپاهان بماند و چه به استقلال بیاید، فصل آینده یک بار دیگر بازی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه خواهد کرد.

از تیم سپاهان دو سه بازیکن دیگر در لیست خرید استقلال قرار دارند. محمد کریمی، امید نورافکن، محمد دانشگر و میلاد زکی‌پور دیگر بازیکنان تیم سپاهان هستند که استقلال برای جذب آنها وارد مذاکره با بازیکنان و باشگاه شده است.

فرشاد-احمدزاده

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها