|
کدخبر: 333525

اختصاصی گسترش نیوز؛

میثاقی استقلالی ها را شوکه کرد | مدیران باشگاه از او شکایت می کنند؟ + سند

مجری برنامه فوتبال برتر پس از جنجال های برنامه شب گذشته و موضع گیری های مدیران باشگاه استقلال، اقدام به انتشار نامه فسخ قرارداد مهرداد محمدی گرفت.

فوتبال میثاقی استقلالی ها را شوکه کرد | مدیران باشگاه از او شکایت می کنند؟ + سند

باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، تصمیم به فسخ یکطرفه قرارداد چند بازیکن سرشناس گرفت. در همین راستا قرارداد مهرداد محمدی نیز با این باشگاه فسخ شد تا موجی از انتقادات علیه تیم مدیریتی استقلال شکل بگیرد.

شب گذشته در برنامه فوتبال برتر به این موضوع پرداخته شد و مدیران باشگاه استقلال فسخ قرارداد مهرداد محمدی را تکذیب کردند. این ادعا با مقاومت و مخالفت محمدحسین میثاقی، مجری فوتبال برتر مواجه شد تا اینکه او امروز در شبکه اجتماعی خود و طی یک استوری مدرک تازه ای را رو کرد.

فسخ-قرارداد

میثاقی از خجالت مدیران استقلال درآمد!

مهرداد محمدی، یکی از ستاره‌های تیم استقلال در فصل گذشته، در یک شرایطی از لیست بازیکنان این تیم خارج شد تا گوستاوو بلانکو جایگزین او شود. محمدی به دلیل یک مصاحبه جنجالی پس از پایان فصل گذشته، مورد محرومیت و ممنوعیت حضور در شش جلسه قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که نام بازیکن بوسنیایی جنجالی تیم استقلال، که به نظر بی‌تاییدی از جانب جواد نکونام جذب شده بود، در لیست تیم قرار گرفت.

مجری برنامه فوتبال برتر شب گذشته در واکنش به این موضوع اظهار کرد: به نظرم استقلال تصمیم به خروج مهرداد محمدی از لیست گرفته است و این تصمیم توسط مسئولین استقلال انجام خواهد شد. نمی‌دانم آیا این اقدام به منظور انعقاد قرارداد با بلانکو انجام شده یا خیر. اگر مورد بحث تعداد بازیکنان است، آیا بازیکنان بوسنیایی چه می‌شوند؟ بنابراین، یک بازیکن باید این مسئله را بر عهده بگیرد. او یک جایگاه را پر کرده است؛ اما چه کسی او را به تیم آورده است؟ اگر تایید مربی بوده، مربی باید اعلام کند که من او را تایید کرده و وارد تیم کرده‌ام. اگر باشگاه خریدار باشد، چرا خریدار شده؟ آیا ممکن است باشگاه بدون اجازه مربی بازیکن را بخرد؟ یا آیا باشگاه می‌تواند بازیکن را خریداری کند؟ در واقع، استقلال تاریخچه خرید بازیکنان را دارد.

محمدی-استقلال-هوادار

او اظهار داشت: مدیرعامل آنها در اینجا بود و من به او گفتم: شما بدون سرمربی چگونه این تعداد بازیکن را جذب کرده‌اید؟ آنها ده بازیکن جذب کرده بودند. مدیرعامل گفت: ما یک کمیته فنی داریم. من پرسیدم: اعضای این کمیته چه کسانی هستند؟ یک نفر را بنامید. در حال حاضر دو بازیکن بوسنیایی در تیم دارند، یکی از آنها در لیست بازیکنان قرار دارد و یک گلر هم دارند که منتظرند او را به یک تیم دیگر قرض دهند. باید یک نفر به خاطر این بازیکنان بوسنیایی مسئولیت بپذیرد. اگر از آن بازیکن بوسنیایی به دلیلش، مهرداد از هفته ششم تا پانزدهم حذف شود، این امر بسیار نامناسب است.

میثاقی درباره جای‌گزینی بلانکو به جای محمدی اظهار کرد: اما بلانکو به عنوان یک بازیکن بسیار تاثیرگذار شناخته می‌شود. برای استقلال، داشتن یک مهاجم بلند واضح اهمیت دارد که در سبک بازی جواد نکونام، با آرمان عالی، نقش بسیار مهمی دارد. قبلاً در تیم فولاد، پریرا این نقش را ایفا می‌کرد و بلانکو در فصل گذشته هم بسیار تاثیرگذار بود. واقعاً منطقی است که با این فرم و استعداد، یک مهاجم بلند را در ترکیب داشته باشند و از توانایی‌هایش بهره ببرند. اما اینکه محمدی از هفته ششم حذف شود، به دلیل خرید یک بازیکن بوسنیایی که هویتش مشخص نیست، سوالاتی را برای طرفداران استقلال ایجاد می‌کند و امیدواری‌هایشان را نیز ممکن است تحت تاثیر قرار دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها