|
کدخبر: 333542 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

پرسپولیس با ستاره استقلال شبانه بست

باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نقل و انتقالات تا به امروز به دنبال جذب یک وینگر تکنیکی و سریع است. علی قلی زاده در صدر لیست گاریدو قرار داشت و برای این منظور مذاکرات نسبتا طولانی با بازیکن و مسئولان تیم لخ پوزنان صورت گرفت که همگی بی نتیجه باقی ماند. پس از ناکامی در راه جذب قلی زاده، حالا یک گزینه عجیب و البته جذاب در رادار رضا درویش قرار دارد. یک نام آشنا که در صورت سرخپوش شدن، می تواند برگ برنده مدافع عنوان قهرمانی در نقل و انتقالات باشد.

فوتبال پرسپولیس با ستاره استقلال شبانه بست

باشگاه استقلال به علت مشکلات فراوان برای ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی خود، مجبور به فسخ قرارداد با برخی بازیکنان تاثیرگذارش شده است. وینگر چپ پا و تکنیکی نیز یکی از این بازیکنان محسوب می شود که با تصمیم عجیب و ناگهانی مسئولان استقلال مواجه شد.

هلدینگ خلیج فارس در این رابطه هنوز اعلام موضع رسمی نکرده اما مشخصا مشکلات مربوط به سقف بودجه، مدیریت باشگاه استقلال را در وضعیت بد و پیچیده‌ای قرار داده است. هواداران استقلال نسبت به جدایی بازیکنانی نظیر محمدحسین مرادمند و مهرداد محمدی نگران هستند و از مسئولان باشگاه پاسخ صریح طلب می کنند.

بیشتر بخوانید:

 توافق استقلال با نورچشمی مجیدی قطعی شد

پس از کش و قوس های فراوان و گمانه زنی های طولانی مدت، سرانجام نام مهرداد محمدی از لیست استقلال خارج شد تا راه برای ثبت قرارداد بلانکو هموار شود. لازم به ذکر است که محمدی به دلیل مصاحبه تند و تیزش در هفته پایانی فصل گذشته، ۶ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

و همکاران او با این تفکر که تا پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر، چالش های مربوط به سقف قرارداد را برطرف می کنند، اقدام به خارج نمودن اسم محمدی از لیست کردند تا در زمان مقرر او را به لیست برگردانند. مطابق قانون، محمدی در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود و می تواند با هر تیمی وارد مذاکره شود.

مهرداد در فصل گذشته موفق به زدن ۸ گل شد و ۳ پاس گل نیز به نام خود ثبت کرد تا روی ۱۱ گل تیم خود تاثیر مستقیم بگذارد. محمدی اولین گل خود با پیراهن استقلال را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد و هزارمین گل آبی های پایتخت در لیگ برتر را به نام خود به ثبت رساند.

فرشید-سمیعی

وعده مبهم مدیران استقلال و بلاتکلیفی محمدی

پس از حواشی ایجاد شده در برنامه فوتبال برتر و ادعاهای مجری این برنامه، باشگاه استقلال مجبور به واکنش شد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد. مدیران باشگاه از یک توافق‌ نامه با بازیکن مذکور خبر دادند و وعده بازگشت نام محمدی به لیست را مطرح کردند.

آن‌ها ادعا کردند که پس از جذب یک اسپانسر جدید و افزایش یافتن سقف بودجه به سبب درآمدزایی، مقرر شده تا یک قرارداد جدید که پس از فسخ قرارداد با محمدی منعقد شده است، در سازمان لیگ به ثبت برسد. در واقع، باشگاه استقلال با امید به درآمدزایی و افزایش سقف بودجه، نام وینگر آبی ها را در لیست آسیایی قرار داده و برای او یک جای خالی در لیست داخلی ایجاد کرده است.

البته از این نوع قول و قرارها توسط مدیران داخلی به وفور مطرح می شود و درنهایت آن وعده ها رنگ باخته و هیچگاه تحقق‌ پیدا نمی کند؛ بنابراین جدایی محمدی و پیوستن او به عنوان بازیکن آزاد در روزهای آتی محتمل به نظر می رسد.

میلاد-و-مهرداد-محمدی

ماموریت مهم میلاد برای شکار مهرداد

گفته می شود که برخی تیم ها از همین حالا با وی وارد مذاکره شدند و پیشنهادات قابل توجهی نیز ارسال کردند. محمدی یکی از وینگرهای موفق لیگ بیست و چهارم بود که با به ثمر رساندن گل های مهم و ثبت پاس گل های تاثیرگذار، عملکرد موفقی در ترکیب فصل پیش استقلال داشت. یکی از این تیم ها، رقیب سنتی استقلال محسوب می شود که مدتهاست در پی جذب یک وینگر با ویژگی های محمدی است.

شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از برادر گزینه قرمزها خواسته تا مقدمات جذب وی را انجام دهد. با توجه به پیش زمینه پرسپولیسی مهرداد، تمایل خوبی از سوی او برای پیوستن به مدافع عنوان قهرمانی وجود دارد.

رضا درویش در جذب گزینه هایی نظیر علی قلی زاده شکست خورد و حالا با انتقادات گسترده و دلخوری محسوس هواداران مواجه است. او قصد دارد با جذب مهرداد محمدی با یک تیر دو نشان بزند و دل طرفداران پرسپولیس را بار دیگر به دست آورد. با سرخپوش شدن محمدی، هم مشکل کمبود وینگر پرسپولیس برطرف می شود و هم با این انتقال، شوک بزرگی به آبی های تهرانی وارد خواهد شد.

مهرداد-محمدی

شمارش معکوس برای انفجار بمب بزرگ آغاز شد

عملکرد فنی بازیکنانی نظیر علی علیپور در دو هفته ابتدایی جالب نبوده است و امید عالیشاه نیز بازی های زیادی را به دلیل آسیب دیدگی از دست می دهد. این موارد باعث شده تا گاریدو در جستجوی یک بازیکن جدید در فاز هجومی باشد.

به نظر می‌رسد که قرار است صحت قانونی انفصال قرارداد مهرداد محمدی از سازمان لیگ بررسی شود و در صورتی که قوانین این امر را مجاز بداند، این بازیکن در روزهای پیش رو با باشگاه پرسپولیس قرارداد جدیدی را به امضا برساند. مسلما حضور محمدی در پرسپولیس با توجه به مسابقات زیاد و پرفشار در فصل جاری می تواند خبر خوبی برای سرخ ها باشد. پرسپولیس علاوه بر بازی های داخلی، باید در لیگ نخبگان نیز حضور داشته باشد و با تیم های قدرتمندی نظیر الهلال عربستان مصاف دهد.

رزومه-محمدی

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

  • یک تاجی دو آتیشه ارسالی در

    مسئولان باشگاه پیروزی چه چسبن! بس کنید دیگه دلقک ها🤡🤡🤡. گیر داده بودین به قلی زاده اون که از قلی زاده ،💩 بهتون داد حالا هم به مهرداد محمدی آویزون بشین چیزی بهتون نمیماسه،دور شید بابا😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️.هی دست میزارن😡😡😡 رو مهره های تیم تاج💙💙💙💙💙

  • مردباش ارسالی در

    مهرداد به گفته خودتون پارسال حرف زد.۶جلس ه محروم شد.برعلیه فدراسیون وپیروزی بخاطر گل آفسایدحرف زده بود.مهردادهیچوقت این ک ار نمیکنه.وقتی تواستقلال همه جوره جاش خو ب است دیونه نیست اسم خودشوبدکنه و دور از مردانگی است.دقیقاازجایی که ضربه خورد بر ه همون جا!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      قارنشینان رکاب زن همین الان رضایئ و رمضا نی تو ترکیب اصلی تون هستن دربه در دنبال احمد زاده وعلی پور هم بودید شما برید تو همون غاری که ده سال بودید باشید هوچی گر ها

  • حسین صابری ارسالی در

    مهرداد روزی دوبار بهتون ***چطور میاد لنگ ،،،اون برادرشم رو تعصب و غیرت هواداری نی ومده بخاطر پول و مقام اومده

  • م.س ارسالی در

    باز درویش ومعاون بیکارش رفتن سراغ گزینه که نتیجه ای ندارد.

  • ناشناس ارسالی در

    سگها در کمین ستاره های سرورشون استقلال ک بیر هستند

    • آرش کمانگیر ارسالی در

      اتفاقا سگ شمایید که دنبال بازیکنان پرسپو لیس میرید یکیش رامین رضائیان پارسال بیرا نوند هیچ موقع پرسپولیسیا نیامدن کیسه همی شه برعکس فعلا که توحاشیه دارید سیر میکنی د پرسپولیس حالتونا گرفته گوشکوب😅🤣😂

  • لنگی سور ارسالی در

    فقط از یک تیم انگلی مثل لنگ این کارها بر میاد.اطمینان داشته باشد درویش فقط برای س اکت کردن لنگ به کمری ها تیر هوایی می زند تا بچه خوش کن باشد

    • پرسپولیس ارسالی در

      بدبختهای کیسه کش،شمافکرمیکنیدمهردادمحمدی بخاطرچی اومده تیم کیسه،،شمافکرمیکنیدکه بخاطر تیمتون اومده،نه عزیز کیسه کش، فقط وفقط بخاطرپول اومدبه تیم کیسه،،کل خانواد ه مهردادمحمدی همشون پرسپولیسی هستند.اگه نمیدونیدحالابدونید

    • ناشناس ارسالی در

      به امیدخدا بازی به بازی پرسپولیس بهترمیش ه ،این VARکه آوردن همش بخاطر کیسه کشاست، چون ازطریق همین VAR میخوان کیسه روقهرمان کنند،این varفقط به نفع کیسه کشاکارمیکنه

  • احمد ارسالی در

    مهرداد محمدی در استقلال یک بازیکن نجیب . شریف. وفادار . باغیرت. با تعصب و همه چی تموم واسه هوادارهاست . ضمنا باعث ۶ هفته بیچارگی مهرداد همین تیم لنگ حقیر. بعد مهرداد چطور بخواد بره لنگ ؟ شوخی هم قشنگ نیست و توهین به مهرداد شریفه.

    • ناشناس ارسالی در

      کیسه خایمالی نکن

  • نیما ارسالی در

    بسیار مهم است که اقای درویش به وعده های خود عمل کند در این راستا جذب یک بازیکن مناسب و کاربلد برای پست نام برده از کارهای است که او باید انجام دهد

  • مهدی ارسالی در

    استقلال لایی میخره با دخترا چایی میخره خ خخخخخخخخخخخخ

  • همیشه قهرمان ارسالی در

    کیسه کشا درچه حالن هایجک درویش خخخخخخخ

  • ناشناس ارسالی در

    حالش خرابه هرکی این مطلب رو نوشته

    • ناشناس ارسالی در

      پرسپولیس همیشه قهرمان کله جهانه

  • مهران.لهراسبی ارسالی در

    باسلام، شما واقعا عین آفتاب پرست می مونی د، بازیکن داره تو تیم تمرین میکنه، با جو انمردی و تعصب به باشگاهش کمک کرده، حتماً هم مسولین و سرمربی تیم که مکتب تاج را د نبال روی میکنند، جواب جوانمردی بازیکنشون را به نحو احسن با جوانمردی خواهند داد، شما چرا ذوق مرگ میشید نمی دونیم؟!!!!

  • حمید ارسالی در

    فوق لنگی بی‌حیا مگر خواب مهرداد ببینی خج الت بکش لنگی مافی بی حیا

  • کمالی ارسالی در

    قلم بی طرف بزن ،اصالت خبرنگارمیبری زیرسو ال ،تمام اخبارت برای دلخوشی پرسپولیس ،که لیگ امسال جزئ چهارتیم بالا جدول نیست.

  • رسانه رنگی گسترش ارسالی در

    دیگه چی دوس داری خبرنهار

  • آتیش کیسه کشا ارسالی در

    اگه محمدی بیادآتیش خوبی به راه میوفته تا ایناباشندسقف بازی وسقف سازی نکنندوپول به ایجنت ودلال ندندتاپرسپولیس کبیرروزمین ب زنند

  • ناشناس ارسالی در

    بی شرفا چرا خبرای چرت وپرت میذارین یکم ش رف داشته باشین همش **استقلال تو دهن تون هست همش روی اعصاب هوادار هستین
    م تاسفم براتون

  • امان فر هادیان ارسالی در

    قربان محمدی در لیست اسیایی استقلال رد شد ه رفته تو چطور می خوای بیاریش تولیست پرس دوم محروم هشت تا پنج جلسه دیگه نه غلام .....

  • مصطفی معصومی ارسالی در

    سلام. فقط. فقط .درویش اخراج مدیری که بدر ود لای جرزدر دنمیخور.....اخراججججججججججج ح

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها