|
کدخبر: 334578

استقلال با پسر علی دایی توافق کرد

موضوع جذب مهاجم از سوی استقلال کمی پیچیده و عجیب شده اما گفته می شود که نکونام تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده است. سکاندار آبی ها دیگر نیازی به آرمان رمضانی ندارد و خواستار خروج نام این بازیکن از لیست شده تا به این منظور بستر لازم برای جذب یک فوروارد جدید فراهم شود. دو گزینه نهایی آبی ها، رضا اسدی و کریم انصاری فرد به حساب می آیند اما نکونام تصمیم نهایی خود را گرفته و حالا ستاره اسبق پرسپولیس به درب ورودی استقلال کاملا نزدیک شده است.

فوتبال استقلال با پسر علی دایی توافق کرد

باشگاه استقلال دوشنبه ۲۶ شهریور به مصاف تیم الغراف قطر می رود و باید گام نخست خود در لیگ نخبگان آسیا را محکم و باصلابت بردارد. نماینده قطر تیم پرمهره و قدرتمندی به نظر می رسد و از بازیکنان باکیفیت خارجی بهره مند است.

آبی های پایتخت هنوز کارهای ناتمامی در فصل نقل و انتقالات تابستانی دارند و قصد دارند با انفجار بمب های بزرگ‌تر نگاه ها را به سمت خود معطوف سازند. آخرین هدف جواد نکونام در این مقطع زمانی، جذب یک مهاجم گلزن و موثر است تا بتواند این ضعف مهم را به نوعی برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

 مهندس به استقلال برگشت

 انصاری فرد استقلال را غافلگیر کرد

کریم انصاری فرد گزینه نهایی نکو محسوب می شود که کارهای مربوط به مذاکرات به خوبی پیش رفته و حتی کریم به صورت تلفنی چراغ سبز را به سرمربی باشگاه استقلال نشان داده است.

رضا اسدی دیگر گزینه نکونام بود که البته به دلیل برخی اختلافات، موضوع به خدمت گرفتن وی تا حدود زیادی منتفی شده و حالا تمام تمرکز هلدینگ خلیج فارس روی انصاری فرد، بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس معطوف شده است.

به نظر نمی رسد باشگاه تمایل زیادی به جذب رضا اسدی مهاجم باشگاه سپاهان داشته باشند. در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد استقلالی شدن رضا اسدی و کریم انصاری فرد برای تقویت خط حمله این تیم مطرح شده است. طبق شنیده ها جواد نکونام برای اینکه هم تیمش را در خط حمله تقویت کند و هم بتواند تیمش را از نظر شخصیت تیمی بهتر کند، نظر نهایی اش روی جذب کریم انصاری فرد است.

با این شرایط جذب رضا اسدی فعلا از دستور کار نکونام خارج شده است و آبی ها امیدوار هستند بتوانند کریم انصاری فرد را جذب کنند. البته فعلا لیست استقلال جای خالی ندارد و آبی ها در صورت فسخ قرارداد آرمان رمضانی، می توانند قرارداد انصاری فرد را رسما امضا کنند.

 آبی‌پوشان پایتخت پس از آتش بس و ماندنی شدن جواد نکونام، به دنبال تقویت بیشتر خط حمله خود هستند و در این راستا، به دنبال کریم انصاری فرد، مهاجم آریس سالونیکی یونان هستند.

این مهاجم ۳۴ ساله که سابقه حضور در باشگاه پرسپولیس را هم دارد، مدنظر جواد نکونام است و باید دید که آیا آقای گل دو دوره لیگ برتر ایران پس از دوری چند ساله به فوتبال ایران آن هم به شکل یاغی، بازمیگردد یا خیر.

شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که توافقات شخصی حاصل شده و تنها توافق روی برخی جزییات باقی مانده است. کریم احتمالا آخرین خرید آبی ها خواهد بود اما با توجه به خبر افزایش سهمیه ها، ممکن است در آینده باز هم شاهد تحرکات نقل و انتقالاتی آبی ها باشیم.

انصاری-فرد

طلسم شاگرد اسطوره می‌شکند؟

کریم انصاری فرد در لیگ برتر ایران سابقه حضور در سایپا، پرسپولیس و تراکتور را در کارنامه دارد و شاید استقلال، جدیدترین تیم او باشد. کریم یکی از دست پرورده های علی دایی، اسطوره فوتبال ایران به شمار می رود و جایگاه بالایی در ذهن دایی دارد.

علی دایی درباره شاگرد سابق خود گفت: من اولین بار کریم انصاری فرد را در ۱۶ سالگی دیدم و او را به سایپا پیشنهاد دادم تا این بازیکن آینده دار را به خدمت بگیرد و از همان زمان دانستم که او به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد و افتخارات زیادی کسب خواهد کرد. از همان ابتدا او نشان داد که شم بالای گلزنی دارد و می‌تواند با توپ حرکات خوبی انجام دهد. از همان ابتدا که او را دیده بودم به کارش ایمان داشتم و می‌دانستم که بهتر خواهد شد. وقتی از سایپا رفتم او به پیشرفت خود در این تیم ادامه داد و توانست نام خود را سر زبان‌ها بیندازد. پیشرفت کریم دائمی و خوب بود.

دایی-و-انصاری-فرد

او درباره شباهت‌هایی که با انصاری فرد دارد گفت: ما شباهت‌های زیادی با هم داریم. هر دو از شهر اردبیل هستیم. هر دو شماره ۱۰ به تن کردیم و با تلاش زیاد توانستیم به اروپا ترانسفر شویم. خوشحالم که جانشین خوبی بعد از من پیدا شد و توانست راهی که رفته بودم را ادامه دهد. متاسفانه من فرصت نداشتم تا بازیهای او را در یونان ببینم ولی اخبار بازیهای او را دنبال کردم و می‌دانم که توانسته است خودش را در تیم جا بیندازد و گل‌های خوبی به ثمر رسانده است. هم او و هم مسعود شجاعی بازیکنان خوبی هستند و قطعا به بالا رفتن کیفیت پانیونیوس کمک خواهند کرد.

جواد نکونام کار دشواری در پیش دارد ولی از آنجا که خودش به طور قطعی قول قهرمانی را به هواداران داده برای تحقق این وعده تلاش دوچندانی خواهد کرد.

باشگاه استقلال یکی از دو باشگاه محبوب ایرانی، روزهای عجیبی را از سر گذرانده و این روزها آماده است تا از آرامش نسبی که نصیبش شده نهایت بهره را ببرد. این باشگاه در یکی دو هفته اخیر به طرز ناباورانه‌ای وارد یک آشوب خودخواسته شده که بخش زیادی از انرژی مدیریت و کادر فنی را گرفت. بحث برکناری جواد نکونام و جانشینی‌اش توسط مربیان خارجی تا همین ۷۲ ساعت اخیر داغ بود ولی ظاهرا قرار بر این شده که در این مرحله، پروسه عبور از جواد نکونام رقم نخورد و این مربی جوان ایرانی همچنان به کارش در این باشگاه به عنوان سرمربی ادامه دهد.

جواد-نکونام

ماموریت سخت جواد برای ماندن در استقلال

البته‌ نکونام کار دشواری در پیش دارد ولی از آنجا که خودش به طور قطعی قول قهرمانی را به هواداران داده برای تحقق این وعده تلاش دوچندانی خواهد کرد. نکونام در شرایطی در رأس کادر فنی استقلال ابقا شده که در این فصل تلاش کرده تحول خاصی در ترکیب بازیکنان انتخابی برای این تیم به وجود بیاورد و در این راستا سراغ گزینه‌های جذابی رفته است. این تیم تابه‌الان فعالیت تقریبا پررنگی در بازار نقل‌وانتقالات داشته و اتفاقا توانسته چندین مهره اسمی را هم در اختیار بگیرد. گائل کاکوتا، مشهورترین ستاره‌ای که به استقلال آمده و رفته‌رفته با فضای بازی در این تیم آشنا شده است. دیدیه اندونگ هم دیگر بازیکن سرشناسی است که جواد نکونام به خدمت گرفته. بین چهره‌های ایرانی هم شاه‌مهره نقل‌وانتقالات نکونام، رامین رضاییان است که از سپاهان جذب شده است.

 با وجود تمامی بازیکنانی که این روزها جذب استقلال شده‌اند، به نظر می‌رسد هنوز این تیم پتانسیل دادن یک شوک دیگر به بازار نقل‌وانتقالات را دارد که می‌تواند این تیم را در حدواندازه‌های یک تیم کهکشانی در لیگ برتر ایران بالا ببرد. ماجرا مربوط به فسخ قرارداد یا کنارگذاشتن خریدی جنجالی به اسم آلمیدین زیلیکیچ است که یکی از دلایل اختلاف‌نظر اصلی جواد نکونام با مدیریت باشگاه است.

یک گاف عجیب از آقای سرمربی!

او بدون مجوز نکونام خریداری شده و حالا نکونام دستور برکناری این بازیکن را داده است. با کناررفتن زیلیکیچ از فهرست استقلال برای بازی‌های پیش‌رو، یک جای خالی در ترکیب این تیم باز می‌شود که همین یک جا می‌تواند معادلات در بازار را به هم بزند. استقلال برای این جای خالی چند نقشه دارد که یکی از جذاب‌ترین آنها پرکردنش توسط یک مهاجم خارجی است. اگر چنین شود، قاعدتا آنها سراغ بازیکن اسم‌ورسم‌داری خواهند رفت که بتواند سطح فنی این تیم را بالا ببرد. حتی گزینه‌های ایرانی که این روزها شایعه پیوستن‌شان به استقلال‌ مطرح می‌شود به قدر کافی هیجان‌انگیز خواهند بود. کریم انصاری‌فرد و رضا اسدی در دسته خریدهای احتمالی استقلال قرار گرفته‌اند که شایعه شده باب مذاکره با آنها باز شده است.

هرکدام رقم بخورد، یعنی چه استقلال با یک ستاره جذاب خارجی توافق کند یا یکی از شایعات ایرانی را به واقعیت تبدیل کند، واضح است که به لحاظ جذب ستاره، استقلال دست مهمی در بازار نقل‌وانتقالات برده و به‌اصطلاح برای کهکشانی‌کردن مجموعه‌اش گام مهمی برداشته است. از این به بعد دیگر هنر جواد نکونام است تا در شیوه به‌کارگیری از این بازیکنان همت به خرج دهد. این‌همه خرید که بسیاری از آنها در زمره جذاب‌ترین‌ها بوده‌اند نیاز به تفکراتی نو در سبک‌وسیاق استقلال ایجاد کرده؛ امری که جواد نکونام وعده‌اش را داده، بی‌ارتباط با این فعالیت نقل‌وانتقالاتی نیست.

زیلیکیچ-استقلال

  • ق ارسالی در

    چقدر بگیم... انصاری فر سمش بالا رفته و د یگه کارایی نداره فوتبالش تمام شده است
    مهاجم در اوج و گلزن استخدام کنید لط فا

  • لراصیله ارسالی در

    بهترین گزینه برای استقلال دراین شرایط قا عدی است وبس

  • خسروپرویز ارسالی در

    اسم کریم انصاری فرد به اندازه سه تا بازی کن مثه آرمان رمضانی بار روانی روی بازیکن ان هم تیمی و تیم مقابل داره ، آرمان رمضا نی اولاً فوتبالش بگیر نگیر داره در ثانی ثابت کرده که بازیکن نود دقیقه ای و بازیک نی که در ارنج اصلی و ورود به زمین نیست و در آخر رمضانی باید مثلا پنج موقعیت گل ص د در صد داشته باشه تا شاید یکیش گل بشه ، وقتی به مهاجمین استقلال و الغرافه نگاه م یکنم واقعا آرمان رمضانی خیلی کوچیکه ( در حد دیده نشدن)برای
    این دیدار ، ک ریم فوق العاده است

  • ناشناس ارسالی در

    باعث و بانی همه اتفاقات استقلال خودنکونا مه بحای آقایان انصاری فربایدیکی روبیاره که باعث ایجاد حاشیه نشه داخل تیم

  • ساری ارسالی در

    انصاری فرد مزخرف ترین بازیکن خدا کنه به استقلال نیاد ،

  • فرهاد ارسالی در

    خواب دیدی خیر باشه ....

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها