|
کدخبر: 334600

انصاری فرد استقلال را غافلگیر کرد

ظاهرا ستاره تیم ملی قصد ندارد به فوتبال ایران بازگردد و این موضوع می تواند نکونام را از جذب وی ناامید سازد. کریم انصاری فرد به شدت مورد توجه باشگاه استقلال قرار دارد و هلدینگ خلیج فارس مطابق نظر و پیشنهاد نکونام به دنبال جذب کریم هستند اما اوضاع بر وفق مراد آبی ها پیش نمی رود. گفته می شود که همسر انصاری فرد اصلی ترین مانع بر سر انتقال او به استقلال است.

فوتبال انصاری فرد استقلال را غافلگیر کرد

کریم انصاری فرد طی هفته های گذشته به اصلی ترین گزینه باشگاه استقلال بدل شده و مذاکرات ابتدایی نیز به خوبی پیش رفته است اما یک مانع بزرگ اجازه این انتقال مهیج را نمی دهد. جواد نکونام از تحسین کنندگان کریم محسوب می شود و به صورت تلفنی با وی صحبت کرده است.

انصاری فرد نامی است که این روزها پیرامون باشگاه استقلال شنیده می شود و عده ای از توافق این بازیکن باتجربه با آبی ها خبر دادند.

چندی قبل شایعه بازگشت مجدد کریم به پرسپولیس شنیده شد و همان موقع خبر دادیم این بازیکن به دلیل فعالیت های اقتصادی اش در خارج از کشور و همچنین مخالفت همسرش برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارد.

پیگیری های ما نشان می دهد استقلالی شدن انصاری فرد بعید است اتفاق بیفتد و همچنان نظر این بازیکن و خانواده اش ماندن در اروپا و عدم بازگشت به فوتبال ایران است.

انصاری-فرد

استقلال به شوک بردن نیاز دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در اظهار نظری تأکید کرد که مسابقه استقلال مقابل الغرافه یکی از حساس‌ترین دیدارهای سال‌های اخیر این تیم به شمار می‌رود.

علی چینی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در اظهاراتی تأکید کرد که این تیم پس از چالش‌ها و مشکلات اخیر، به پیروزی و کسب امتیاز از دیدار با تیم الغرافه نیاز مبرم دارد. چینی بر اهمیت این بازی برای بازگشت استقلال به مسیر موفقیت و بهبود وضعیت تیم در رقابت‌های لیگ تأکید کرد.

وی افزود: استقلال در تاریخ پر افتخار خود ثابت کرده تیم روزهای سخت است و همواره در زمان‌هایی که نیاز به بردن دارد به این مهم دست پیدا کرده است. استقلال در بازی با الغرافه متفاوت از دیدارهای لیگ خواهد بود.

هواداران-استقلال

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل تیم پر قدرتی است، تیمی که بهترین نقل و انتقالات یک دهه اخیر را پست سر گذاشت و ستاره‌های خوبی را جذب کرد. این تیم برای اولین بار در چند سال اخیر شاکله خود را حفظ کرد.

چینی تصریح کرد: استقلال توانایی شکست دادن الغرافه را دارد. به جرأت می‌توانم بگویم این مسابقه یکی از حساس‌ترین‌ دیدارهای سال‌های اخیر استقلال است که می‌تواند تاثیر مستقیم در سرنوشت و آینده این تیم ایفا کند.

وی گفت: استقلال به آرامش نیاز دارد. آرامش کلید حل مشکلات این است، مدیریت استقلال در فصل اخیر تلاش زیادی انجام داد و بستر و شرایط لازم را برای کادر فنی فراهم کرد. جواد نکونام این پتانسیل را دارد تا با بردن الغرافه در مسیر موفقیت قرار بگیرد و استقلال را از نظر روحی و روانی به بالاترین شرایط برساند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: افزایش سقف قرارداد مالی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق خوبی بود که از سوی فدراسیون فوتبال رخ داد و به نمایندگان ایران در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن کمک خواهد کرد تا تقویت شوند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تیم‌های حاشیه خلیج فارس بودجه هنگفتی را صرف خرید بازیکن می‌کنند و ستاره‌های برگی را به خدمت می‌گیرند. در کل معتقدم امروز در فوتبال سقف بودجه معنا و مفهومی ندارد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها