|
کدخبر: 335059

اختصاصی گسترش نیوز؛

جواهر سیاه با استقلال بست

پس از کسب پیروزی شیرین در اولین دیدار آسیایی، حالا تمرکز آبی ها روی جذب مهاجم خارجی معطوف شده است. هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس برای حضور پرقدرت در آسیا و همچنین بازی های داخلی، طلب یک فوروارد گلزن خارجی کردند. هلدینگ نیز صدای هواداران نیز صدای دوست داران استقلال را شنیده و از دو روز گذشته مذاکرات خود را با چند گزینه آغاز کرده و حالا به توافق با یکی از گزینه های مطرح دست پیدا کرده است.

فوتبال جواهر سیاه با استقلال بست

باشگاه استقلال در تلاش است تا آخرین بمب خود در نقل و انتقالات تابستانی را به بهترین نحو منفجر کند. بر اساس نظر نکونام و با موافقت مدیریت باشگاه، تمام تمرکز آبی‌ها بر روی پست مهاجم متمرکز است. این پست به‌وضوح دارای ضعف‌های عمده‌ای است و ناکامی فورواردها در گلزنی در بازی‌های اخیر به وضوح دیده می‌شود. سرمربی استقلال لیست نهایی خود را به هلدینگ خلیج فارس ارائه داده و طبق آخرین اخبار، یک ستاره خارجی با آبی‌ها به توافق اولیه دست یافته است.

باشگاه استقلال نخستین دیدار آسیایی خود را با نتیجه‌ای درخشان به پایان رساند و این پیروزی روحیه خوبی برای ادامه مسیر در فصل جدید به ارمغان آورد. آبی‌های تهرانی توانستند حریف قطری خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند و بدین ترتیب در صدر گروه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

 استقلال با مهاجم جدید توافق کرد

یکی از نقاط ضعف ترکیب استقلال در دیدار با الغرافه، عملکرد نسبتاً ضعیف گوستاوو بلانکو بود. مهاجم آرژانتینی بار دیگر در گلزنی موفق نبود و این ناکامی نگرانی‌های بیشتری برای نکونام به وجود آورده است. نمایش‌های اخیر بلانکو و رمضانی موجب شده تا هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس خواستار جذب یک مهاجم جدید شوند.

نکونام از آغاز فصل نقل و انتقالات، لیستی از مهاجمان مورد نظر خود را به مدیریت باشگاه ارائه داد، اما هر بار امکان جذب گزینه‌های خارجی و داخلی فراهم نشد و در نهایت سرمربی استقلال به خواسته‌اش نرسید. حالا و پس از گذشت چندین هفته، یکی از گزینه‌های اصلی نکونام در مذاکرات اخیر به توافقات خوبی با آبی‌ها دست یافته است.

شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که مهاجم خارجی تا انتهای هفته قرارداد جدیدی را به صورت الکترونیکی به امضا می رساند تا به شکل رسمی به استقلال بپیوندد.

نکونام-آسیا

مهاجم خارجی در یک قدمی استقلال

نام او لبو موتیبا است و سابقه بازی در تیم هایی نظیر استراسبورگ و لیل را در کارنامه دارد.

ارزش لبو موتیبا در این دوره به سه میلیون یورو در سایت ترانسفرمارکت رسید. پس از سه بازی و زدن یک گل در ابتدای فصل برای لیل، او با مبلغ ۴ میلیون یورو به باشگاه استراسبورگ منتقل شد. موتیبا به مدت پنج فصل در استراسبورگ حضور داشت و موفق به ثبت آمار کلی ۹۶ بازی، ۲۰ گل و شش پاس گل شد. فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸، اولین فصل حضور او در استراسبورگ، بهترین فصل فوتبالش در این باشگاه به شمار می‌رود؛ چرا که در ۳۲ مسابقه این فصل، ۱۱ گل و سه پاس گل به ثبت رساند. در ژانویه ۲۰۲۲، موتیبا به‌صورت قرضی به باشگاه تروآ در فرانسه پیوست و در ۱۳ مسابقه برای این تیم، دو گل زد. یکی از افتخارات او قهرمانی در جام حذفی فرانسه با پیراهن استراسبورگ است.

آمار-موتیبا-۱

آمار-موتیبا

موتیبا

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها