|

استقلال رهبر شماره یک را از دست داد

ستاره باشگاه استقلال به علت آسیب دیدگی در بازی با السد قطر به مدت یک ماه از ترکیب تیمش دور خواهد بود. مصدومیت روزبه از ناحیه مچ پا است و وی باید دوران نقاهت خود برای بازگشت موفقیت آمیز طی کند. استقلال در دیدار اخیر خود برابر نماینده فوتبال قطر، با نتیجه دو بر صفر مغلوب شود و پس از این بازی، نکونام از سمت خود برکنار شد تا سهراب بختیاری زاده به صورت موقت سکان هدایت آبی ها بر عهده بگیرد.

فوتبال استقلال رهبر شماره یک را از دست داد

پس از نجات دروازه‌ای در دقیقه ۷ از دیدار استقلال مقابل تیم السد قطر در لیگ نخبگان آسیا، روزبه چشمی با مصدومیت شدید در ناحیه مچ پای راست روبرو شد. با این حال، به دلیل وضعیت تیمش در زمین، او تصمیم گرفت در محل بماند تا مشکل جدی‌تری ایجاد نشود. با این حال، شدت آسیب دیدگی باعث شد که او برای یک مدت زمانی از میادین دور شود تا با فشار کمتری به آسیب خود دست یابد.

با توجه به معاینات اولیه پزشکی، مشخص شد مدافع- هافبک با تجربه باشگاه استقلال حداقل ۴۰ روز از میادین دور است و بدین ترتیب او حداقل در پنج مسابقه آینده تیمش در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا حضور ندارد که احتمال دارد این تعداد افزایش پیدا کند.

استقلال طی یک ماه آینده باید پنج مسابقه مقابل هوادار تهران، ذوب‌آهن، النصر عربستان، خیبر خرم‌آباد و تراکتور برگزار کند که روزبه چشمی قطعا در آنها حضور نخواهد داشت و حتی ممکن است بازی با الهلال را هم از دست بدهد.

روزبه چشمی که تجربه تقابل با الهلال عربستان را در گذشته داشته، ممکن است در بازی روز چهاردهم آبان‌ماه آبی‌ها برابر قهرمان سعودی حضور پیدا نکند و با توجه به اینکه حدود ۳۳ روز دیگر این مسابقه انجام می‌شود، شاید با تسریع روند درمان به لیست برگردد ولی بعید است آن بازی هم در ترکیب قرار بگیرد.

روزبه-چشمی

منبع: انتخاب
کدخبر: 336554

ارسال نظر