|

الماس پرسپولیس یک ماه خانه نشین شد

در حالی که به نظر می رسید که پرسپولیس برابر چادرملو متوقف خواهد شد، اما گولسیانی بار دیگر ارزش های خود را نشان داد و ۳ امتیاز این بازی را به حساب تیمش واریز کرد. پرسپولیس با کسب این پیروزی به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه داد. فارغ از این برد ارزشمند، یک اتفاق کام پرسپولیسی ها را حسابی تلخ کرد.

فوتبال الماس پرسپولیس یک ماه خانه نشین شد

در دیدار پرسپولیس و چادرملو که دیروز بر روی زمین بی‌کیفیت و تختی برگزار شد، پرسپولیس با تعدادی بازیکن مصدوم روبرو شد. این آسیب‌دیدگی‌ها به یکی از بزرگترین مشکلات این تیم تبدیل شده است. قبل از شروع بازی، اورونوف و در حین بازی کنعانی‌زادگان و رفیعی مصدوم شده و قادر به ادامه دادن بازی نشدند.

مصدومیت محمدحسین کنعانی‌ زادگان که یکی از ستاره‌های پرسپولیس و تیم ملی به حساب می‌آید کادرفنی پرسپولیس و تیم ملی را نگران کرده است. کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس چند هفته از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

 مهندس پرسپولیس فصل را از دست داد؟

هرچند کنعانی‌زادگان بعد از بازی اعلام کرد تلاش می‌کند تا خیلی زود به میادین برگردد ولی شواهد نشان می‌دهد مدافع ملی‌پوش پرسپولیس حداقل ۳ هفته از میادین دور خواهد بود و دو بازی حساس تیم ملی مقابل ازبکستان و قطر را از دست خواهد داد.

مصدومیت کنعانی‌زادگان از ناحیه چهار سر زانوی پای چپ است و این بازیکن مهم برای بازگشت به میادین حداقل به ۲ الی ۳ هفته استراحت و مداوا نیاز دارد. کنعانی به غیر از غیبت در بازی‌های ملی در فیفادی، به احتمال زیاد دیدار مقابل ملوان را از دست خواهد داد و حضورش در بازی حساس مقابل السد قطر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کنعانی-زادگان

فکر می‌کنم مصدومیت اورونوف و کنعانی جدی است

مربی پرسپولیس در خصوص مصدومان این تیم گفت: حسین فردا MRI می‌کند. اوستون هم با حسین به MRI رفت و فکر می‌کنم مصدومیت‌شان جدی است.

سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل چادرملو در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این بازی گفت: بچه‌ها خوب بازی کردند و تیم چادرملو هم خوب بازی کرد اما در نهایت توانستیم ببریم. یک برد خوب بود و انشاالله در ادامه راه هم بتوانیم موفق باشیم.

او درباره صدرنشینی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: بازی به بازی جلو می‌رویم. بازی قبل با پاختاکور بود که سخت بود اما توانستیم یک بازی خوب کنیم. امروز هم بردیم که به صدر بیاییم.

سید جلال در خصوص شرایط چمن ورزشگاه تختی گفت: بچه‌ها زیاد از کیفیت زمین تعریف نمی‌کردند، اما تلاش می‌کنند که استادیوم‌ها را درست کنند. متاسفانه ما باید به عقب برگردیم و کسانی را که اشتباه کردند، مجازات کنند. باید از کسانی که الان تلاش می‌کنند، تشکر کرد اما کسانی بودند که کاری نکردند و خیلی راحت رفتند و تا جایی هم که توانستند، خوردند.

مربی پرسپولیس در مورد مصدومیت کنعانی، اوستون اورونوف و سروش رفیعی گفت: حسین فردا MRI می‌کند. اوستون هم با حسین به MRI رفت و فکر می‌کنم مصدومیت‌شان جدی است. سروش هم خوب بود.

گولسیانی-پرسپولیس

عزم پرسپولیس برای قهرمانی جزم است

مربی اسبق پرسپولیس گفت: نگاهی سطحی به سبک فوتبال پرسپولیس مشخص می‌کند این تیم عزم خودش را برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و داخلی جزم کرده است.

ناصر ابراهیمی مربی اسبق تیم پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان تهرانی مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: با توجه به ارائه فوتبال منظم و تاکتیکی تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر به ویژه در دیدار مقابل استقلال خیالمان بابت پیروزی مقابل پاختاکور راحت بود و از این بابت نگرانی وجود نداشت اما متأسفانه کمی بی نظمی تاکتیکی در نیمه دوم کار دست مان داد. فکر می کنم این قبیل نتایج به دلیل برد در دربی و بازی بلافاصله پس از آن بود اما بدون تعصب باید گفت این روزها پرسپولیس یکی از بهترین فوتبال ها را در لیگ به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: ما در بازی قبل آسیایی مقابل الاهلی در عربستان هم شایسته کسب امتیاز بودیم و حتی اگر فرصت‌ها را به راحتی از دست نمی‌دادیم برنده میدان می‌شدیم. در آن مسابقه دروازه‌بان تیم الاهلی چند توپ خطرناک را گرفت وگرنه ما حداقل با کسب یک تساوی از بازی اول به ایران برمی‌گشتیم.

کارشناس پرسپولیسی فوتبال کشورمان ادامه داد: سرمربی اسپانیایی پرسپولیس ثابت کرده برای تک تک دقایق بازی برنامه دارد. نگاه دوباره به بازی دربی مقابل استقلال مشخص می‌کند او برای هر ۱۵ دقیقه یک برنامه متفاوت داشت با این توضیح که کاملا در طول مسابقه توپ و میدان را مقابل یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر در اختیار گرفته بود.

چادرملو-پرسپولیس

اهمیت بالای ۳ امتیاز چادرملو

قنبرپور با اشاره به دیدار مقابل چادرملو در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت کسب امتیاز در لیگ برتر و ارائه فوتبال نه چندان دلچسبی که ما در دیدار با پاختاکور از پرسپولیس دیدیم قطعاً باید در این بازی برای برد به میدان برویم و با یک پیروزی دیگر در لیگ شرایط خوب پرسپولیس را سر و شکل کامل‌تری ببخشیم و از رقبایی مثل تراکتور و سپاهان عقب نمانیم.

مربی سال‌های گذشته پرسپولیس همچنین درباره بازگشت اورونوف به ترکیب پرسپولیس گفت: خوشحالیم که مشکل مصدومیت این بازیکن برطرف شده است. البته پرسپولیس هیچ زمان تیمی نبوده که وابسته به فرد باشد ولی اورونوف در این ماه ها به تنهایی یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم به شمار رفته. قطعاً حضور این بازیکن کنار دیگر مهره‌های پرسپولیس می‌تواند کمک کند تا با شرایط بهتری در دیدار با نماینده اردکان به میدان برویم.

وی در پایان تاکید کرد: این پرسپولیس با این سرمربی واقعاً شایسته قهرمانی در لیگ داخلی و آسیایی است. ما با یارگیری خوب و به جایی که داشتیم برای تمام پست‌های تیم نفر گرفته‌ایم و می‌توانیم با همین بازیکنان و البته درایت کادر فنی نتایج بهتری را هم در ادامه رقم بزنیم. امیدوارم پرسپولیس با تلافی شکست جده در دیدار مقابل پاختاکور با قدرت به تهران برگردد و این مسیر را به همین ترتیب ادامه بدهد.

منبع: خبر ورزشی
کدخبر: 336892

ارسال نظر