|

مهندس پرسپولیس فصل را از دست داد؟

درباره وضعیت مصدومیت اوستون ارونوف، اظهاراتی شده که می‌گوید: حدود دو هفته پیش، او از ناحیه عضله همسترینگ پای چپ آسیب دید و این بار کشاله ران پای راستش مصدوم شد و متأسفانه او بازی را از دست داد. به نظرم او برای حضور در تیم ملی ازبکستان در دیدار با قطر مشکلی ندارد.

فوتبال مهندس پرسپولیس فصل را از دست داد؟

فرید زرینه، رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس، درباره وضعیت اخیر سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان اظهار داشت: کنعانی‌زادگان از ناحیه عضله پای چپ آسیب دیده است و باید یک MRI از وضعیت او انجام دهیم تا بتوانیم درباره مصدومیتش نظر قطعی دهیم.

فرید زرینه مسئول کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی زادگان اظهار داشت: کنعانی زادگان از ناحیه عضله پای چپ دچار مصدومیت شده است و باید از او MRI بگیریم که در رابطه با مصدومیتش نظر قطعی را بدهیم. در رابطه با سروش رفیعی هم باید بگویم باید اکنون بریم شرایط او را بررسی تا نظر دقیق را اعلام کنیم که آیا مصدومیت او جدی است یا خیر.

او در رابطه با وضعیت مصدومیت اوستون اورونوف گفت: تقریباً دو هفته پیش بود که او از ناحیه عضله همسترینگ پای چپ دچار مشکل شده بود و این دفعه کشاله ران پای راست او دچار کشیدگی شد و متأسفانه بازی را از دست داد. به نظرم او برای همراهی با تیم ملی ازبکستان در دیدار با قطر مشکلی نخواهد داشت.

او تصریح کرد: بعید می دانم که کنعانی زادگان به بازی‌های تیم ملی برسد اما ما تمام سعی خودمان را می‌کنیم و تا زمان اعلام نتایج MRI نمی‌توان نظر دقیق را بیان کرد.

اوستون-اورونوف

منبع: مهر
کدخبر: 336903

ارسال نظر

 

آخرین اخبار