|

لارنسیو رگکامف به استقلال پیوست | جادوگر رومانیایی را بیشتر بشناسید

پس از استعفای جواد نکونام به دلیل عملکرد ضعیف تیم استقلال، سهراب بختیاری زاده به‌طور موقت به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد تا به دنبال انتخاب یک سرمربی خارجی برای استقلال بپردازد. طبق اظهارات جدید، اعلام شده که لارنسیو رگکامف که به عنوان گزینه خارجی برای سرمربیگری در استقلال مورد نظر بود، به توافق نهایی با هلدینگ خلیج فارس رسیده است.

فوتبال لارنسیو رگکامف به استقلال پیوست | جادوگر رومانیایی را بیشتر بشناسید

پس از استعفای جواد نکونام به دلیل عملکرد ناقص تیم استقلال، سهراب بختیاری زاده به‌طور موقت به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد تا این باشگاه به دنبال جستجو و انتخاب یک سرمربی خارجی برای استقلال شود. در اظهارات جدید، اعلام شده است که لارنسیو رگکامف ممکن است گزینه خارجی برای سرمربیگری در استقلال باشد.

لارنسیو رگکامفِ رومانیایی و ۴۹ ساله تجربه سرمربیگری در تیم‌های مختلفی چون استوا‌بخارست رومانی، الهلال و الاهلی عربستان، الوحده و الوصل امارات و البته نفتچی باکو را در کارنامه‌اش دارد و فصل گذشته سکان‌دار تیم الطائی عربستان بود که روزهای خوبی را در این تیم نگذراند.

گفته می‌شود که رگکامف از سوی مدیربرنامه مورداعتماد مدیران باشگاه استقلال معرفی‌شده و توافق با این سرمربی رومانیایی که با جوِ فوتبال آسیا هم آشنا است، دور از ذهن نیست و باید دید طی ۴۸ ساعت آتی، آیا مذاکرات با رگکامف نهایی می‌شود یا همچنان وضعیت نیمکت آبی‌ها نابسامان می‌ماند و آن‌ها به سراغ دیگر بررسی شرایط گزینه‌ها خواهند رفت.

لائورنسیو-رگکامف

لارنسیو رگکامفِ از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده است می‌توان به باشگاه فوتبال استوا بخارست، باشگاه فوتبال آلمانیا آخن، باشگاه فوتبال لیتکس لووچ، باشگاه فوتبال انرژی کوتبوس و باشگاه فوتبال کایزرسلاوترن اشاره کرد.

متئو مورتو خبرنگار سرشناس ایتالیایی خبر داده که استقلال نسبت به استخدام لارنسیو رگکامف ابراز علاقه کرده، اما این باشگاه ایرانی تنها مشتری این مربی رومانیایی نیست و باشگاه کاردیف‌سیتی ولز هم او را در رادار خود قرار داده است. کاردیف‌سیتی البته در حال مذاکره با کلودیو ماکلله هم است.

منبع: نبض بورس
کدخبر: 338036

ارسال نظر

 

آخرین اخبار