|
کدخبر: 281875

در گفتگو با ریس هیات مدیره شرکت پیشگامان صنعت پزشکی یزد طب تشریح شد:

معرفی دو محصول دانش بنیان به مراکز درمانی

ریس هیات مدیره شرکت پیشگامان صنعت پزشکی یزد طب از معرفی دو محصول دانش بنیان این شرکت در نمایشگاه هاسپیتکس خبر داد.

نمایشگاه معرفی دو محصول دانش بنیان به مراکز درمانی

نمایشگاه بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی ۱۹ آذرماه آغاز به کار کرد. این رویداد مهم نمایشگاهی تا ۲۲ آذر ماه ادامه پیدا کرد. در این رویداد تجاری بااهمیت، فعالان حوزه بیمارستان سازی، آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند. برای اطلاع از عملکرد شرکت های مطرح ایرانی در این حوزه با مدیران عامل شماری از این شرکت ها به گفتگو نشستیم. با ماه همراه باشید.

آزاده‌نیا

مسعود آزاده‌نیا، ریس هیات مدیره شرکت پیشگامان صنعت پزشکی یزد طب اظهار داشت: شرکت، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ و در حوزه تجهیزات گازهای طبی و بعد از آن تجهیزات الکتریکتال اتاق عمل شروع کرد. در طول سال های گذشته، با توجه به نیازهای مراکز درمانی و فیدبک های گرفته شده توسط تیم های اجرایی ما؛ سعی کردیم همواره به دنبال تولید تجهیزات به روز باشیم و در کل مانتیتورینگ موردنیاز اتاق های مدیریت در اتاق های مراکز درمانی را به نحو احسن انجام دهیم. از ۴ سال قبل تولید تجهیزات گازهای طبی، تابلوهای ایزوله و... را به بی ام اس وصل کردیم. چهار سال از راه اندازی این سیستم می گذرد و بعضی مراکز درمانی، بسته به نیاز خود از آن استفاده کرده اند.

وی افزود: ما دو محصول دانش بنیان جدید داریم. مورد اول به منیوفلد گازهای طبی مربوط می شود. در زمان شیوع کرونا بسیاری از مراکز درمانی به حجم گاز مصرفی خود در طول روز پی بردند. به این ترتیب امکان تخمین زدن حجم مصرف گاز برای انجام بهینه پشیبانی فراهم شد. پیش از این، چنین امکانی وجود نداشت اما ما توانستیم این امکان را فراهم کنیم. وقتی حجم مصرف گاز، از حد مشخصی، بالاتر برود رابطه معکوسی با دما دارد و دما کاهش پیدا می کند. کاهش بیش از حد دما باعث آسیب دیدن دیافراگم کاهش دهنده های دما می شود و این موضوع سبب آسیب دیدگی این تجهیزات می شود. با اندازه گیری دمای گاز می توان گاز را به دمای مطلوب رساند. از طرف دیگر؛ در حوزه آی تی، مبحث حفظ و نگهداری اهمیت زیادی دارد. به عبارت دیگر، پشتیبانی از راه دور اهمیت بالایی دارد. در تولیدی ابزارهای تولیدی ما سعی بر آن است که امکان پشتیبانی از راه دور وجود داشته باشد و عیوب برطرف شود.

اهمیت پشتیبانی ازراه دور

ریس هیات مدیره شرکت پیشگامان صنعت پزشکی یزد طب در ادامه خاطرنشان کرد: در دو محصول گفته شده، یعنی تابلوهای ایزوله هشت کانال و منیفولد گازهای طبی این امکان فراهم آمده است تا از طریق سیم کارت بتوان پیامک ارسال کرد و ایراد دستگاه را شناسایی و تظنیمات دستگاه را در حالت صحیح قرار داد یا از طریق تلفن، ایرادات را برطرف کرد.

کارگروه های اطلاع رسانی شکل بگیرد

وی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه ها اظهار داشت: نمایشگاه فرصتی برای معرفی محصولات روز است. از طریق نمایشگاه می توان خود را با رقبا مقایسه کرد و محک زد. البته زمان محدود است و تعداد غرفه ها بالاست بنابراین تیم های بازدیدکننده نمی توانند همه محصولات جدید را مشاهده کنند و به اطلاعات مرتبط دسترسی یابند. در همین راستا پیشنهاد می کنم که در کنار نمایشگاه، کارگروه های اطلاع رسانی شکل بگیرد و شرکت های دارای محصولات و نوآوری های جدید، درخواست خود را ارایه کنند. به این ترتیب از فعالان صنعت دعوت می شود و اطلاعات افراد به روز می شود. چه بسا از طریق این اطلاعات متوجه شوید که امکان برطرف سازی فلان نیاز خاص در داخل کشور وجود دارد و به نمونه مشابه خارجی نیاز نیست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها