|
کدخبر: 335155

بمب پرحاشیه فوتبال استقلال | خرید جدید آبی پوش ها در راه است

با نزدیک شدن به پایان نقل و انتقالات، استقلال هنوز وضعیت گزینه جنجالی خود را مشخص نکرده است.

ورزش بمب پرحاشیه فوتبال استقلال | خرید جدید آبی پوش ها در راه است

اگرچه باشگاه ذوب آهن به دلیل یهودی بودن کوجو از خرید این مهاجم غنایی تیم ملی قرقیزستان منصرف شد اما باشگاه استقلال همچنان با فشار برخی ایجنت‌ها به جذب این بازیکن اصرار دارد.

به نقل از خبر ورزشی، اما منابع خبری نزدیک به کادر فنی استقلال که در فضای مجازی به ادمین‌ها و خبرنگاران کمپپی معروف هستند، مدعی شده‌اند باشگاه استقلال هنوز شرط اولیه برای جذب این بازیکن را انجام نداده است.

گویا باشگاه استقلال باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت به این بازیکن غنایی، قرقیز می‌داد تا او قراردادش را با باشگاه ازبک فسخ کند و از دینامو سمرقند رضایت‌نامه بگیرد.

این منابع خبری می گویند کوجو به نزدیکانش گفته هنوز استقلال پولی به او نداده و رضایت‌نامه او هنوز صادر نشده است.

استقلال در بازار نقل‌وانتقالات عملکرد نسبتا خوبی داشت و با بازیکنانی مانند رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، سامان فلاح، گائل کاکوتا و… به توافق رسید اما خبری از جذب مهاجم نبود.

در این بین اما هواداران انتظار داشتند با توجه به حضور آرمان رمضانی و گوستاوو بلانکو، یک مهاجم خارجی باکیفیت دیگر هم جذب شود اما درنهایت این اتفاق رخ نداد.

جوئل کوجو غنایی گزینه‌ای بود که جواد نکونام به مدیریت استقلال معرفی کرد و برای همین مذاکرات با او آغاز شد.

آبی‌ها برای جذب این بازیکن، ابتدا باید رضایت باشگاه دینامو سمرقند ازبکستان را جلب می‌کردند و سپس بر سر دیگر مسائل مالی با کوجو به توافق می‌رسیدند.

باشگاه ازبکستانی اعلام کرد برای فروش مهاجم آفریقایی خود آماده است اما باشگاه استقلال پول رضایتنامه را واریز نکرد و این انتقال در ساعات پایانی نقل‌وانتقالات منتفی شد.

اکنون تنها راه پیش‌روی فوتبال استقلال، خرید یک مهاجم آزاد است که تحت قرارداد هیچ تیمی نیست اما به قول معروف مهاجم بدون باشگاه، هندوانه دربسته است و خرید چنین بازیکنانی ریسک بالایی دارد. راه دیگر اما فسخ قرارداد کوجو با دینامو سمرقند قبل از پایان پنجره نقل‌وانتقالاتی ایران است، درصورتی که قرارداد مهاجم غنایی با این باشگاه تا قبل از ساعت ۱۲ امشب فسخ می‌شد، او بازیکن آزاد به‌شمار می‌آید و می‌تواند شاگرد جواد نکونام شود. باید دید در ساعات آینده چه اخباری درباره این مهاجم، منتشر می شود و آیا مدیران استقلال مهره دیگری جذب می‌کنند یا نه.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها