|

کولاک تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی | شیرها وحشت کردند

تیم ملی فوتسال ایران با قدرت و بدون توجه به وضعیت جدول گروهی، فرانسه را مغلوب کرد.

ورزش کولاک تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی | شیرها وحشت کردند

تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در حالی که بهتر بود مقابل فرانسه شکست می‌خورد تا به سمت آسان جدول برود، مقتدرانه حریف خود را ۴ گله کرد و به یک هشتم نهایی رسید.

در این دیدار ایران مانند فرانسه چندان علاقه‌ای به صدرنشینی و قرار گرفتن در سمت برزیل در جدول نداشت اما از لحظه‌ای که فرانسوی‌ها رسما اصول بازی جوانمردانه را زیر پا گذاشتند، سالار آقاپور گل اول را زد و پس از آن با جدیت از تماشاگران خواست تا بیشتر ایران را تشویق کنند. در ادامه هم بازیکنان ایران ضمن حفظ انرژی خود برای بازی بعد، به گل‌های دیگر رسیدند و به هیچ وجه به قرار گرفتن در سمت آسان جدول فکر نکردند. مساله‌ای که به فرانسوی‌ها درس شرافت داد و ثابت کرد ایران حتی اگر سود و منفعتش برای رسیدن به جام قهرمانی، از مسیر ساده بگذرد، اصول را زیر پا نمی‌گذارد.

در این میان باید به وحید شمسایی که دستور گلزنی و حمله را داد و دیگر بازیکنان آفرین گفت که با برد خود نشان دادند اگرچه برزیل برای ما حریف سختی است اما اهل ترس نیستند و ترجیح می‌دهند به جای ارائه یک فوتسال پر از ترس و باز کردن راه‌های ورود به دروازه، پر قدرت ظاهر شوند، ببرند و در ادامه به بازی‌های بزرگ‌تر مقابل تیم‌های قدرتمند و البته «شجاع» قرار گیرند، نه فرانسه.

گفتنی است دیدار ایران مقابل مراکش روز پنجشنبه ساعت ۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد.

منبع: برنا
کدخبر: 335457

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها