|

رامین رضاییان روی نیکمت خشکش زد | یاغی علیه نکونام ! | خجالت آور است ... + ببینید

رامین رضاییان پس از ارتکاب خطایی که به پنالتی حریف انجامید، با حالتی بسیار ناراحت بر روی نیمکت استقلال نشسته بود.

ورزش رامین رضاییان روی نیکمت خشکش زد | یاغی علیه نکونام ! | خجالت آور است ... + ببینید

 در ثانیه‌های پایانی مسابقه دربی رامین رضاییان با بی‌احتیاطی روی سعید مهری خطا کرد و داور وسط نقطه پنالتی را نشان داد. رضاییان که برای دربی انگیزه زیادی داشت، باور نمی‌کرد که گل برتری را تقدیم پرسپولیس کرده و از این مسئله بسیار ناراحت بود.

بلافاصله بعد از خطای منجر به پنالتی پرسپولیس هم جواد نکونام اقدام به تعویض رضاییان گرفت و او با ناراحتی شدید زمین بازی را ترک کرد.

رامین با ناراحتی زیاد سریعا زمین چمن را ترک کرد و روی نیمکت نشست. او در حالی که کاور تیمش را نیز روی نیمکت برتن نکرده بود، با ناراحتی شدید صحنه‌های بعدی را دنبال می‌کرد و وقتی کارگردان تلویزیونی نیز روی چهره او زوم کرد، ناراحتی او بسیار مشخص بود.

چهره ویژه دربی 104 حالا یک اشتباه عجیب در زمین انجام داده است؛ او به همین دلیل بسیار از خودش ناراضی بود و این مسئله را هم نتوانست پنهان کند.

رامین_رضاییان

گاریدو در پاسخ به سوالی مبنی بر تصمیمات تاکتیکی‌اش و این که چگونه توانست عناصر تهاجمی استقلال خصوصا رامین رضاییان را کنترل کند؟ گفت: این یکی از نکات کلیدی بازی بود. لازم بود که تحلیل کنیم و ببینیم چگونه می‌خواهند کار کنند. تحلیل تاکتیکی وجود دارد. بازیکنان باید بدانند که مشکلی که در بازی پیش می‌آید چگونه آن را حل کنند، سوال خوبی پرسیدید.

سرمربی پرسپولیس درمورد تیم رقیب خود گفت: رقابت سختی است. در داخل فوتبال جزئیات کوچک تاثیرگذار هستند. یکی از حرکت‌های استقلال ممکن بود گل شود و همه چیز تغییر پیدا کند. نکونام مثل‌ بنده می‌داند فوتبال یعنی چه، برخی مواقع تحلیل دقیقی نیست و اگر ببرد خوب است و اگر ببازد بد است اما من بازی را تحلیل می‌کنم، بازی سختی بود. ما استحقاق برد را داشتیم.

این سوال خجالت آور است 

گاریدو در ادامه افزود: از پرسپولیس می‌خواهند که همیشه ببرد، بازیکنان خوبی داریم و باید اسکواد خود را مدیریت کنیم و این یکی از مشکلات سرمربی است. بازیکنان خوب زیادی داریم، بعضی از بازیکنان به ما اضافه شدند. برای اینکه یک نفر بازی کند یا نکند، بازیکنانی که بازی نمی‌کنند باید به تیم کمک کنند. اینکه درباره بازی نکردن برخی بازیکنان می‌پرسید این خجالت آور است. مدیریت این داستان برای سرمربی سخت است. من خوشحالم که نهایت سعی خود را می‌کنم. جزییات زیادی است که سرمربی باید کنترل کند.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: 335795

ارسال نظر

 

آخرین اخبار