|

استوری علیرضا جهانبخش جنجالی شد!

استوری علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی.

ورزش استوری علیرضا جهانبخش جنجالی شد!

استوری-جهانبخش

علیرضا جهانبخش همچنان بدون تیم است و مشخص نیست که برای آینده خود چه برنامه‌ای دارد. 

یکی از اقدامات عجیبی که امیر قلعه‌نویی به آن دست می‌زند و در دو فیفادی اخیر آن را تکرار می‌کند دعوت کردن علیرضا جهانبخش است! بازیکنی که ماه‌هاست از فضای فوتبال به دور بوده و هنوز تیم باشگاهی جدید خود را مشخص نکرده است. شاید این سوال را فقط خود قلعه‌نویی بتواند جواب بدهد که چرا مثلا اللهیار صیادمنش با درخشش در ژوپیرلیگ بلژیک دعوت نمی‌شود ولی همچنان در لیست تیم ملی جا برای علیرضا جهانبخش وجود دارد!

در این که جهانبخش بازیکن باکیفیتی است و واقعا در سال‌های اخیر کمتر بازیکنی توانسته در حد و اندازه‌های او در فوتبال ایران ظاهر شود شکی نیست اما این یک واقعیت است که دعوت کردن او به تیم ملی سوالاتی را برای فوتبال دوستان ایرانی ایجاد کرده است.

طی ماه‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره آینده حرفه‌ای علی جهان به گوش می‌رسد اما همه آن‌ها تنها در حد حرف باقی مانده است! بعد از جدایی از فاینورد گفته می‌شد که او راهی لیگ مکزیک خواهد شد و پیراهن تیم کروز آزول را برتن خواهد کرد که این موضوع تکذیب شد. 

بعد از این خبر، شایعه‌ شد که فاینورد دوباره خواهان بازگشت هافبک ایرانی خود شده است که دست آخر این خبر هم عملی نشد. حالا در هفته‌های گذشته و با استناد به فضای مجازی علیرضا جهانبخش یکبار سر از کشور اسکاتلند و باشگاه سلتیک درآورده و یک بار دیگر راهی ایتالیا شده و پای مذاکره با مدیران باشگاه جنوا نشسته است! 

علیرغم همه خبرهایی که از سایت‌های مختلف ورزشی درباره مقصد بعدی جهانبخش به گوش می‌رسد اما واقعیت این است علی جهان بیش از ۴ ماه است از فضای فوتبال دور مانده و چنین اتفاقی برای چنین بازیکن سطح بالایی، اتفاقی عجیب و سوال برانگیز است!

منبع: جهان نیوز
کدخبر: 337476

ارسال نظر