|
کدخبر: 285293

سفری متفاوت با تور تایلند به بهشت آسیای شرقی

با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی بی شک پیشنهاد امروز ما به شما سفر با تور تایلند نوروز است و از آنجاییکه این کشور درست در جنوب شرقی قاره آسیا قرار گرفته است، زیبایی های متنوعی و بکری هم دارد و این کشور با ساحل های گرمسیری بسیار زیبایش توانسته تمامی توریست های خارجی را شیفته خود کند و همینطور این کشور دارای تعداد بسیار زیادی از قصرها و معابد باستانی و خرابه های تاریخی و... است که معمولا همگی دارای مجسمه ای از بودا هستند و امروزه شهرهای توریستی تایلند به محبوب ترین مسیرها برای تورهای خارجی بدل شده اند. حالا که کم کم داریم به فصل بهار و هوای معتدل و مطلوب این فصل نزدیک می شویم همه افراد به خصوص ما ایرانی ها به دنبال مقاصدی ساحلی با آب و هوای دوست داشتنی هستیم.

تور-نوروزی-تایلند-۱

مقصدی جذاب و ساحلی که در آن ها هم بتوانیم کلی خوش بگذرانیم، تجربیات جدید رو بدست آوریم و مهمتر بتوانیم از تفریحات ساحلی و هیجان انگیز آبی موجود در آن کشور کلی لذت ببریم و در این بازه زمانی چمدان هایمان را ببندیم و از این همه کار و مشغله ذهنی فرار کنیم و با تور تایلند نوروز 1402 در یکی از این شهرهای ساحلی پرطرفدار و جذاب تعطیلات خاطره انگیزی را بگذرانیم و با انرژی لازم سال جدید را شروع کنیم. خوب پیشنهاد ما بی شک تور تایلند به شماست؛ چرا که کشور تایلند جزو بهترین مقصد ساحلی برای گذراندن تعطیلات نوروزی شما بشمار می رود.

براین اساس، تورهای تایلند در تمامی فصول سال از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین تورهای مسافرتی خارجی در سال های اخیر شناخته شده اند و البته که جدا از این تورها، پکیج های بسیار متنوع دیگری هم هست اما موضوع مطلب امروز تنها شهرهای توریستی تایلند هستند، در ادامه همراه ما باشید تا با ذهنی باز انتخاب مقصدی منحصر به فردی را داشته باشید. در حال حاضر تورهای مختلفی در این کشور برگزار می شوند اما محبوب ترین تورهای تایلند در حال حاضر: تور ترکیبی تایلند، تور پوکت، تور بانکوک، تور ساموئی و تور پاتایا می باشند که هر کدام دارای جاذبه های توریستی خودشان را دارند.

تور-نوروزی-تایلند-2

در ادامه شما برای سفر با تور تایلند لازم است که روش های کاهش هزینه ها را در بدانید تا براساس اطلاعات کافی برنامه ریزی های مناسبی هم داشته باشیم. یکی از بهترین راه‌ ها برای سفر به تایلند، تهیه تور مسافرتی تایلند از آژانس های هواپیمایی معتبر است. به عنوان مثال، تور و شرکت ارائه ‌دهنده آن، بلیط هواپیما تایلند و هتل را به صورت هم‌ زمان برای شما رزرو می ‌کند و این موضوع می ‌تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه ‌های شما در سفر موثر باشد. دیگر لازم نیست که نگرانی از بابت قیمت و هزینه تور تایلند داشته باشید. اگر به دنبال پاسخ این پرسش هستید که بدانید چرا تور تایلند را از مجموعه مسافرتی نامی گشت ایرانیان بخریم؟ در جواب بایذ به شما بگوییم که این آژانس که به عنوان مجری مستقیم تور تایلند (بانکوک، پاتایا و پوکت) فعالیت می کند همواره به دنبال این است با ارائه خدمات و امکانات متنوع و همچنین قیمت های مناسب این مسیر سفر را با لذت هرچه تمام تر بگذرانید و خاطرات شیرینی را برای خودتان ثبت کنید.

تور-نوروزی-تایلند-3

همچنین مهم است بدانید که مجموعه نامی گشت، مجری مستقیم و نیز برگزار کننده تور مسافرتی تایلند است و در تمامی مراحل انتخاب بهترین مقصد با ارزانترین پکیج های مسافرتی در کنار شماست تا بتوانید به راحتی به این شهرهای توریستی زیبا بروید و خاطرات لذت بخشی را برای خود بسازید. در ضمن این آژانس هواپیمایی نامی گشت ایرانیان بهترین و متنوع ترین تور تایلند در قالب تور پوکت، تور پاتایا، تور سامویی و... در طیف گسترده ای که با توجه به ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه می دهد. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت تورهای ارائه شده در بالا توسط آژانس مسافرتی نامی گشت هم به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها