|
کدخبر: 328367

ارزانترین زمان سفر به کیش

جزیره زیبای کیش از آن دسته مکان‌هایی است که هرساله گردشگران زیادی از شهرهای مختلف به آن سفر می‌کنند. این روزها هزینه سفر به این جزیره به‌شدت افزایش یافته و به همین دلیل، برای سفر به این جزیره باید هزینه زیادی برای اقامت، تهیه بلیط و... بپردازید. اگر می‌خواهید در بهترین هتل‌های کیش اقامت کنید، بهتر است به سراغ هتل‌های دارای تخفیف بروید. رزرو هتل کیش با تخفیف، به شما کمک می‌کند تا ارزان‌تر به کیش سفر کنید. همچنین، بیشتر سفرها به کیش به‌طور هوایی انجام می‌شود و بلیط‌های هواپیما، این روزها افزایش قیمت عجیبی داشته‌اند. با این وجود، شما عزیزان می‌توانید با خرید بلیط هواپیما با 80 درصد تخفیف از بعضی از سایت‌های گردشگری، هزینه‌های تهیه بلیط هواپیما خود را نیز تا حد زیادی کاهش دهید. در ادامه این مطلب به بیان اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع می‌پردازیم.

چرا هتل های کیش در اواخر بهار ارزانتر است؟

جزیره کیش در استان هرمزگان واقع شده و به همین دلیل، در اواخر بهار و همچنین، در تابستان آب و هوای بسیار گرمی دارد. همین موضوع باعث شده تا گردشگران کمتری در این فصل‌ها به این جزیره سفر کنند. حتی آن دسته از افرادی که در اواخر بهار یا تابستان به جزیره کیش سفر می‌کنند؛ بیشتر این سفر را برای سفرهای کاری و... انجام می‌دهند. در اواخر فصل بهار، هوای جزیره کیش شروع به گرم‌شدن و شرجی‌شدن می‌کند و بسیاری از افراد تحمل این وضعیت آب و هوایی را ندارند. با توجه به این موضوع شاهد هستیم که در اواخر فصل بهار، سفرها به جزیره کیش نسبت به اوایل این فصل و همچنین، فصل‌هایی مانند زمستان و پاییز به‌شدت کاهش می‌یابد.

هنگامی که تعداد گردشگران در جزیره کاهش می‌یابند؛ تعداد زیادی از هتل‌ها خالی شده و به همین دلیل، قیمت آن‌ها تا حد زیادی کاهش می‌یابد. این کاهش قیمت تنها منحصر به هتل آپارتمان‌ها یا سوئیت‌ها نیست؛ بلکه حتی هتل‌های لوکس این جزیره نیز، تخفیف‌های بسیار خوبی روی مکان‌های اقامتی خود اعمال می‌کنند. البته این تخفیف‌ها و کاهش قیمت‌ها تنها منحصر به مکان‌های اقامتی در هتل‌ها نیست و حتی بسیاری از هتل‌ها هزینه غذا و سایر تفریحات و امکانات داخل هتل را نیز بسیار کاهش می‌دهند.

حتی در بعضی از هتل‌ها صبحانه به‌صورت رایگان با همان قیمت ارزان برای مسافران سرو می‌شود. همه این موارد باعث شده تا هتل‌های جزیره کیش در بهار ارزان‌تر شوند. البته به این نکته مهم توجه کنید که در اواخر فصل بهار مانند تابستان هنوز هوا خیلی گرم نشده و به همین دلیل، شما عزیزان حتی می‌توانید در بهترین هتل های کیش نیز با پرداخت هزینه کم اقامت کنید. تنها کافیست؛ یک سایت معتبر برای خرید بلیط و رزرو هتل کیش با تخفیف را انتخاب کرده و از سفر خود به جزیره کیش لذت ببرید.

بهترین فصل سفر به کیش از نظر آب و هوا

بهترین فصل سفر به کیش از نظر آب و هوا بستگی به سلیقه و بودجه افراد دارد. در مجموع با توجه به موقعیت مکانی این جزیره در استان هرمزگان، فصل پاییز، زمستان و اوایل بهار بهترین فصل به‌شمار می‌رود. اما اگر شما قصد سفر ارزان با کمترین هزینه و با شرایط آب و هوایی معتدل را دارید، بهترین زمان از نظر آب و هوایی، اواخر فصل بهار به‌شمار می‌رود. در اواخر فصل بهار نه آب و هوا مانند تابستان گرم شده و نه شلوغی زیاد است. درواقع، به‌دلیل گرم‌شدن هوا در این زمان، تعداد گردشگران کاهش یافته و شما می‌توانید با کمترین هزینه به جزیره کیش سفر کنید.

چرا باید در فصل ارزان به کیش سفر کنیم؟

حتماً این سوال به ذهن شما هم خطور کرده که چرا باید فصل‌های ارزان را برای سفر به جزیره کیش انتخاب کنید؟ در ادامه به مهمترین دلایل سفر به کیش در فصل ارزان می‌پردازیم.

عدم ازدحام و شلوغی

در فصل‌های ارزان، جزیره کیش معمولاً خلوت بوده و ارزانی هم درواقع، به‌دلیل، همین خلوت‌بودن است. یکی از جاذبه‌های کیش، پاساژگردی است و در پاساژهای این جزیره، از پوشاک گرفته تا انواع شکلات و وسایل خانه با بهترین کیفیت وجود دارند. در فصل‌های شلوغ این پاساژها نیز شلوغ بوده و شما به سختی می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید. اما در فصل‌های ارزان، پاساژها نسبتاً خلوت بوده و شما به‌راحتی می‌توانید در پاساژها بگردید و حتی فروشنده‌ها نیز بهتر به سوالات شما پاسخ می‌دهند. همچنین، در فصل‌های ارزان کلیه اجناس این فروشگاه‌ها با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی نیز به فروش می‌رسند و شما می‌توانید با صرف هزینه کم، کالاهای موردنظر خود را بخرید.

کاهش قیمت بلیط

بیشتر افراد معمولاً با هواپیما به جزیره کیش سفر می‌کنند. البته به‌طور زمینی با قطار و اتوبوس نیز می‌توان به بندرعباس سفر کرده و سپس با کشتی به جزیره کیش بروید. معمولاً در فصل‌های ارزان بلیط هواپیما با 80 درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین، روی بلیط اتوبوس و قطار نیز تخفیف‌های زیادی اعمال شده و به همین دلیل، شما عزیزان با کمترین هزینه می‌توانید به جزیره کیش سفر کنید. همچنین، در فصل‌های ارزان، اتوبوس‌ها، قطارها و حتی هواپیما خلوت بوده و شما احساس راحتی بیشتری در آن‌ها خواهید کرد.

کاهش هزینه هتل‌ها و کلیه مکان‌های اقامتی

به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری و موقعیت خرید این جزیره، هتل‌ها و واحدهای اقامتی زیادی در آن وجود دارد. کلیه این هتل‌ها از اسکان مسافران درآمد کسب می‌کنند. در فصل‌های خلوت این هتل‌ها نیز خالی یا خلوت بوده و به همین دلیل، با هزینه بسیار کم می‌توانید در بهترین هتل های کیش اقامت کنید.

صرف غذا با هزینه کمتر

در فصل‌های ارزان با کاهش ازدحام، رستوران‌ها، کافه‌ها و بسیاری از مراکز صرف غذا خلوت هستند و به همین دلیل، با قیمتی کمتر غذاهای خود را ارائه می‌دهند. همچنین، خدمات صبحانه، ناهار یا شام نیز در بسیاری از هتل‌ها تخفیفات ویژه داشته و یا مثلاً وعده صبحانه به‌صورت رایگان به مهمانان ارائه می‌شود.

کاهش هزینه خدمات تفریحی

در جزیره کیش تفریحات بسیار زیادی وجود دارد. از این تفریحات می‌توان به پارک دلفین‌ها اشاره کرد. با کاهش ازدحام جمعیت این مکان‌های تفریحی نیز خلوت شده و به همین دلیل، هزینه بلیط یا ورودی آن‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

سفری ارزان به کیش

خوشبختانه در بعضی از فصل‌ها هزینه‌های سفر به کیش تا حد زیادی کاهش می‌یابد. از مهمترین این فصل‌ها می‌توان به اواخر بهار و تابستان اشاره کرد. در فصل تابستان، هوا به‌شدت گرم بوده و به همین دلیل، اواخر بهار بهترین فصل برای سفر به جزیره کیش با صرف هزینه کم به‌شمار می‌رود. شما عزیزان در این فصل می‌توانید رزرو هتل کیش با تخفیف بیشتری را انجام داده و حتی بلیط هواپیما خود را نیز با قیمت کمتری بگیرید. همچنین، می‌توانید در فصل‌های ارزان از خلوت‌بودن پاساژها و مراکز تفریحی لذت ببرید.

 

نویسنده: رپورتاژ
  • ناشناس ارسالی در

    مسافرت باید بتواند به تجربه فرهنگی ، سلا متی ، آسایشی ، دانشی و... اضافه کند وقتی که با تحمل خطر مسافرت با هواپیماهای خست ه و خطرناک به مکانی میروید که هیچ تفاوت بنیادی با محل زندگیتان ندارد و فقط با خو درو و هتلهای بزرگش ادای کشورهای خارجی را در می آورد بهتر است خودتان را گول نزنید و خانه خودتان بمانید و استراحت کنید .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها