|
کدخبر: 324573

قیمت بیت کوین / بازار رمز ارز / ارز دیجیتال

شمارش معکوس رویداد ارز دیجیتال آغاز شد / قیمت ها ریزشی می شود ؟

همانطور که تا ۲ تا ۳ روز تا هاوینگ بیت کوین (BTC) باقی مانده است، بسیاری از تحلیلگران حوزه کریپتو امیدوار به افزایش قیمت این ارز دیجیتال پس از این رویداد هستند.

اقتصاد شمارش معکوس رویداد ارز دیجیتال آغاز شد / قیمت ها ریزشی می شود ؟

یکی از این تحلیلگران با نام مستعار CryptoJelleNL معتقد است که طی زمان کوتاهی پس از هاوینگ، قیمت بیت کوین به ۸۰ هزار دلار خواهد رسید.

وی بیان داشت:

قیمت بیت کوین در نمودار ۳ روزه، علی‌رغم حرکت جانبی زیر سطح روانی مهم ۷۰ هزار دلار طی آخر هفته، صعودی باقی مانده و دستیابی به ۸۰ هزار دلار دور از دسترس نیست.

هاوینگ

این تحلیلگر همچنین اشاره کرد که قیمت بیت کوین همچنان بالاتر از سقف چرخه‌های قبلی قرار دارد که نشانه خوبی برای صعود قیمت محسوب می‌شود.

علاوه بر این، یکی دیگر از تحلیلگران مشهور حوزه کریپتو به نام علی مارتینز (Ali Martinez)، عنوان کرده که نسبت سود به زیان تحقق‌یافته بیت کوین به زیر ۱ رسیده که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران در حال حاضر بیشتر در ضرر هستند. این موضوع از نظر تاریخی نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین در کف قرار دارد.

قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲.۵ درصد افزایش یافته و به ۶۶۱۵۶ دلار رسیده است. در کل، می‌توان گفت بزرگترین دارایی در بازار کریپتو در حال نزدیک شدن به یکی از مهم‌ترین رویدادها است که مطمئناً تأثیر زیادی بر قیمت آن خواهد داشت.

نمودار-هاوینگ

با این حال، پیش‌بینی دقیق قیمت بیت کوین امری دشوار است، لذا انجام تحقیقات شخصی قبل از سرمایه‌گذاری ضرورت دارد.

هاوینگ یک اتفاق برنامه‌ریزی‌شده در پروتکل بیت کوین است که هر ۲۱۰ هزار بلاک یا تقریباً هر چهار سال یک بار رخ می‌دهد. در این رویداد، پاداشی که ماینرها برای استخراج هر بلاک دریافت می‌کنند نصف می‌شود. این نصف‌شدن پاداش منجر به تولید کمتر بیت کوین و کاهش تورم BTC می‌شود.

منبع: رمز ارز نیوز
  • رستم ارسالی در

    هی چه کشور بدبختی شدییم که مردم ما دنبال خرید کالا و احتکار و ارز و سکه هستن و ه مه اینها نتیجه بی ارزشی پول ملی است که ر وز به روز بی ارزش تر میشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها