|
کدخبر: 325226

فروش اینترنتی دارو آزمایشی است

بهرام عین‌اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، درباره اجرای طرح فروش اینترنتی دارو، اظهار کرد: فروش اینترنتی دارو به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

اقتصاد

عرضه اینترنتی دارو یک روش جدید و موثر برای خرید داروها است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا داروهای خود را آنلاین سفارش دهند و به خانه یا محل کار خود تحویل بگیرند. این روش به مشتریان این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به مراجعه حضوری به داروخانه، داروهای خود را به راحتی و سرعت بالا تحویل بگیرند.

اما برای اطمینان از اعتبار و امنیت خرید اینترنتی دارو، باید از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر و مجاز استفاده کنید و همچنین قبل از خرید، مطمئن شوید که داروهای مورد نیاز شما با توجه به نسخه پزشکی شما تجویز شده است. همچنین باید به قوانین و مقررات مربوط به خرید اینترنتی دارو در کشور خودتان توجه کنید. 

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگاران ، خاطر نشان کرد که خرید اینترنتی یا حضوری ، به انتخاب خود بیمار میباشد و سکو‌ها از چگونگی دارو‌ها مطلع نمی‌شوند و تنها مسئولیت حمل دارو را عهده دار میشوند.سکو های اینترنتی فقط بر اساس کد رهگیری دارو را به صورت بسته بندی تحویل می‌گیرند و دارو را به بیماران می‌رسانند.

وزیر-بهداشت

وی ادامه داد:  این کار فعلا آزمایشی است و اگر در مرحله آزمایشی قابلیت کشوری شدن داشت به صورت کشوری پیاده می‌شود.

عین اللهی با عنوان این مطلب که طرح عرضه اینترنتی دارو فعلاً آزمایشی است، گفت: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها