|
کدخبر: 322924

تفنگ پی سی پی و مشخصات آن

تفنگ پی سی پی یکی از انواع تفنگ های بادی پر طرفدار است. تفنگ های بادی بسیار متنوع هستند و در مدل های گوناگون طراحی و ساخته می شوند بدین ترتیب انتخاب یک تفنگ بادی مناسب دشوار است. در انتخاب و خرید تفنگ باید باید علاوه بر در نظر گرفتن ظاهر ، به فاکتور هایی همچون وزن ، قدرت شلیک ، نوع گلوله ، کالیبر و... دقت داشته باشید. در گذشته تفنگ های بادی فنری مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه با طراحی و ساخته شدن انواع تفنگ های بادی جدید همچون تفنگ پی سی پی ، این تفنگ ها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. تفنگ PCP یکی از نمونه های جدید تفنگ های بادی است که دارای قدرت بالایی بوده و ویژگی های خوبی دارد.

فروشگاه طبیعت نو فروش تفنگ پی سی پی در انواع جدید و جذاب ارائه می کند. برای خرید تفنگ پی سی پی و انواع تجهیزات طبیعت گردی به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

تفنگ پی سی پی

تفنگ پی سی پی چیست؟

تفنگ پی سی پی یکی از انواع تفنگ های بادی است که از هوای فشرده به عنوان پیشرانه به منظور شلیک گلوله بهره می برد. بدین ترتیب تفنگ پی سی پی دارای مخزن هوا است که باید درزمان هایی شارژ شود. برای پر کردن مخزن هوای تفنگ پی سی پی ، از پمپ دستی فشار قوی یا مخزن فیبر کربن استفاده می شود. زمانی که مخزن هوای تفنگ پی سی پی پر می شود و در سطح مطلوب قرار می گیرد ، می توان از تفنگ پی سی پی استفاده نمود. در هر بار استفاده از تفنگ پی سی پی  و کشیدن ماشه ، دریچه باز شده و با انفجار سریع که شکل می گیرد هوای فشرده آزاد شده و از بشکه گلوله بالا رفته و پرتاب گلوله انجام می گردد. با هر بار استفاده از تفنگ پی سی پی ، فشار هوای مخزن تا حدودی کم می شود و پس از مدتی نیاز است که دوباره مخزن هوا شارژ شود.

استفاده از تفنگ پی سی پی

استفاده از تفنگ PCP برای تفریح و برای شکار انجام می گیرد و این تفنگ ها در مدل های مختلف به تولید می رسند که برای خرید تفنگ پی سی پی باید به مدل های آن توجه داشت تا بتوان نوع مناسب را خریداری نمود. افراد می خواهند که بهترین تفنگ پی سی پی را تهیه کنند و بتوانند بهترین تیر اندازی را برای شکار ، مسابقات و.. داشته باشند. هر یک از تفنگ های پی سی پی دارای مشخصات و ویژگی هایی است که باید به آن توجه داشت و مطابق با استفاده ، نوع مناسبی از این تفنگ ها را خریداری نمود.

فروشگاه طبیعت نو یکی از مجموعه های معتبر فروش تجهیزات طبیعت گردی است که فروش تفنگ پی سی پی را در نظر گرفته است. این مجموعه انواع تفنگ پی سی پی استاندارد و با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می نماید.

تفنگ پی سی پی

خرید تفنگ پی سی پی با قیمت ارزان

برای خرید تفنگ پی سی پی ، مدل های مختلف در بازار موجود است که هر یک با قیمت های مختلف عرضه می شود. بنابراین اگر می خواهید خرید تفنگ پی سی پی را انجام دهید ، باید مدل مناسبی از این تفنگ ها را انتخاب کنید. در صورتی که می خواهید تفنگ پی سی پی مناسبی را تهیه کنید باید به کیفیت و مشخصات آن توجه داشته باشید و صرفا خریدتان را بر اساس قیمت انجام ندهید زیرا نمونه های خیلی ارزان این تفنگ ها ، کیفیت لازم را ندارد و برای خرید تفنگ پی سی پی مناسب باید بودجه ی مناسبی را در نظر بگیرید. با انتخاب و خرید تفنگ پی سی پی با کیفیت از یک مرکز معتبر مانند فروشگاه طبیعت نو می توانید خرید تفنگ پی سی پی را با قیمت ارزان انجام دهید. این مجموعه انواع مدل های با کیفیت و پر قدرت تفنگ پی سی پی را به فروش می رساند که با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید انواع مدل ها را مشاهده کرده و خرید تفنگ پی سی پی را انجام دهید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره نیز می توانید از طریق تماس با همکاران ما اطلاعات لازم را به دست آورید.

مشخصات تفنگ پی سی پی

تفنگ PCP متفاوت از تفنگ های فنری بوده و دارای مشخصات خاصی می باشد. تفنگ پی سی پی بدون صدا شلیک می کند که این ویژگی بسیار مهم بوده و مورد توجه خریداران تفنگ های بادی قرار گرفته است. این تفنگ ها کمترین میزان لرزش را به هنگام شلیک دارند. عدم لرزش به هنگام پرتاب نمودن گلوله موجب دقت بالا تر می شود. عدم لرزش در تفنگ پی سی پی به واسطه ی دو پایه ی مخصوص است که موجب استفاده ی بهتر از این تفنگ شده است. تفنگ پی سی پی در وزن سبک تر و اندازه های کوچک تر به فروش می رسد. همان طور که گفته شد ، پرتاب گلوله توسط تفنگ پی سی پی به وسیله ی فشار هوا انجام گرفته و مسلح کردن تفنگ پی سی پی بسیار ساده تر از سایر تفنگ ها است که با استفاده از اهرم جانبی یا پیچ انجام می گیرد. در انواع جدید تفنگ پی سی پی مشاهده می شود که این تفنگ ها دارای خشاب چند تیره هستند و امکان شلیک های پشت سر هم را برای تفنگ PCP فراهم نمی نماید که این ویژگی در تفنگ های بادی وجود نداشت. فشار هوای تفنگ پی سی پی می توانند مورد استفاده برای 40 تا 60 شلیک باشد. البته برای تفنگ پی سی پی با مخزن های بزرگ تر این میزان بیشتر خواهد بود. با توجه به مشخصات تفنگ پی سی پی ، این انتظار که قیمت تفنگ پی سی پی با قیمت تفنگ های فنری یکسان باشد وجود نخواهد داشت و مطمئنا قیمت تفنگ پی سی پی بالاتری از تفنگ های فنری است. همچنین در زمان هایی که هوای فشرده داخل مخزن تفنگ پی سی پی تمام شود نیاز است که مجدد شارژ شود که نیاز به استفاده از مخزن هوای فشرده فشار قوی دارد.

تفنگ پی سی پی

فروش تفنگ پی سی پی به صورت اینترنتی

فروش تفنگ پی سی پی توسط مراکزی که تجهیزات گردشگری و طبیعت گردی را ارائه می دهند به فروش می رسد. گرچه این فروشگاه ها تعداد کمی دارند و ممکن است در منطقه ی شما این فروشگاه ها وجود نداشته باشند به همین دلیل می توانید از فروشگاه های آنلاین از سراسر کشور خرید تفنگ PCP را به صورت اینترنتی انجام دهید. فروشندگانی که به صورت آنلاین فعالیت  دارند گزینه ی عالی برای خرید تفنگ پی سی پی به صورت آسان خواهند بود. شما با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می توانید در زمان کوتاه و بدون صرف زمان زیادی ، خرید تفنگ پی سی پی را انجام دهید. فروش تفنگ پی سی پی به صورت آنلاین از طریق این مجموعه به شما مشتریان گرامی ارائه می شود.

فروشگاه طبیعت نو برای ارائه ی خدمات دهی به مشتریانش در سراسر کشور ، وب سایت اینترنتی خود را راه اندازی نموده است و فروش تفنگ پی سی پی را به صوت اینترنتی ارائه می کند. شما با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید خرید تفنگ پی سی پی را با قیمت بسیار مناسب انجام دهید. محصولات فروشگاه طبیعت نو بسیار با کیفیت می باشند و در برند های معتبر و نوع اصلی ارائه می شوند.

 https://f-tn.ir/

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها