|
کدخبر: 87628

احکام معلمان اصلاح می‌شود + جزئیات

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش حقوق ناشی از ۱۰ درصد قانون خدمات کشور شامل معلمان می‌شود و در حال اصلاح احکام آنها هستیم.

گسترش‌نیوز: علی الهیار ترکمن، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش در واکنش به مطالبی عنوان شده با این محتوا که افزایش حقوق سال بعد مشمول معلمان نمی‌شود گفت: این موضوع صحت ندارد یک مصوبه برای رتبه‌بندی داریم که امتیازاتی را برای معلمان مشخص کرده است و یک مصوبه برای افزایش فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری داریم که همه کارمندان را شامل کرده است و معلمان شامل هر دوی این مصوبات می‌شوند.

madaresmoaleman.jpg

الهیار ترکمن در ادامه بیان کرد: ما قوه مجریه هستیم و مصوباتی وجود دارد که ما طبق قانون در حال برنامه‌ریزی و اجرای آنها هستیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا افزایش حقوق ناشی از ۱۰ درصد قانون خدمات کشور شامل معلمان می‌شود؟ گفت: بله این موضوع شامل همه کارمندان دولت می‌شود و شامل معلمان نیز می‌شود و به این صورت نیست که معلمان از این افزایش حقوق مستثنا شوند.

این مقام مسئول همچنین مطرح کردن این موضوع که با اعمال رتبه‌بندی افزایش حقوق سال بعد مشمول معلمان نمی‌شود را تشویش افکار فرهنگیان دانست.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش دو مصوبه را برای کارکنان خودش باید اعمال کند یکی رتبه‌بندی است که کار‌های آن انجام شده و مرود دوم مصوبه اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق ناشی از فصل دهم قانون خدمات کشوری، که کارهایش در حال انجام است و هر دوی این مصوبات شامل معمان می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: معلمان به زودی احکام اصلاحی خود را دریافت می‌کنند.

الهیار ترکمن در ادامه درباره زمان اجرای قانون خدمات کشوری گفت: هم اکنون در حال اصلاح احکام معلمان هستیم.

منبع: کارگرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها