|
کدخبر: 91160

پیش‌بینی قیمت دلار برای بعد از تعطیلات

معاون وزیر صنعت در امور اصناف می‌گوید: فعالان بازار نقشی در افزایش قیمت دلار و رسیدن آن به مرز ۱۶ هزار تومان ندارند. معتقدیم با توجه به کاهش سطح عرضه وضعیت بازار تا سه ماه آینده به همین منوال است و بنابراین قیمت دلار نباید از ۱۶ هزار تومان فراتر رود.

گسترش نیوز: عضو هیات رئیسه اصناف در پاسخ به این پرسش که بعد از تعطیلات نوروز قیمت دلار چه می‌شود؟ گفت: قیمت دلار را تاجر یا فعال بازار تعیین نمی‌کند. در حقیقت فعالان بازار نقشی در افزایش قیمت دلار و رسیدن آن به مرز ۱۶ هزار تومان ندارند. معتقدیم با توجه به کاهش سطح عرضه وضعیت بازار تا سه ماه آینده به همین منوال است و بنابراین قیمت دلار نباید از ۱۶ هزار تومان فراتر رود.

ابراهیم درستی با اشاره به شرایط بازار افزود: معتقدیم شروع بازار تا زمانی که کرونا در کشور ریشه‌کن شود، حدود چهار ماهی طول می‌کشد. بعد از چهار ماه تازه تغییر تحولات شاخص‌های کلان اقتصادی در بازار نمایان می‌شود.

او اظهار کرد: قیمت دلار را در بازار عرضه و تقاضا تعیین می‌کند. به نظر می‌رسد به دلیل ویروس کرونا تقاضایی برای خرید دلار در بازار وجود ندارد بنابراین قیمت دلار چندان گران نخواهد شد.

منبع: تجارت‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها