|
کدخبر: 82648

فرصت حضور دوباره تامین‌کنندگان زنجیره فولاد در سیرجان

دانشجوی کسب و کار و فعال در حوزه اقتصادی شهر سیرجان ایجاد نمایشگاه سیمکس را فرصت حضور دوباره تامین‌کننده زنجیره فولاد در سیرجان دانست.

گسترش‌نیوز: عبداله نجیب دانشجوی کسب و کار و فعال در حوزه اقتصادی شهر سیرجان گفت: امروز شاهد برپایی دومین نمایشگاه سیمکس با حضور شرکت‌های فعال در حوزه تامین زنجیره فولاد در شهرستان سیرجان هستیم و ابراز شادمانی می‌کنیم که شهرمان از این فرصت دوباره برای حضور پررنگ دستاوردهای حوزه فولاد پیدا کرده است.

وی گفت: قطعا توسعه فولادی که سالیان گذشته در شهر سیرجان شاهد آن بودیم دو اثر عمده خواهد داشت که تامین فولاد یکی از نقاط برجسته آن است. این عامل سبب خواهد شد تا ما به سمت خودکفایی و صادرات حرکت کنیم که همین عامل تاثیرات خود را در بخش ارز آوری خواهد داشت.

افزایش درآمدهای عمومی و اشتغال در شهر سیرجان سبب می‌شود تا ما شاهد تاثیرات شگرفی در این استان باشیم. امروز ما شاهد آن هستیم که شرکت‌های زیردستی صنعت فولاد در حال گسترش است و همچنین اشتغال غیرمستقیم صنعت فولاد نیز در حال افزایش است.

وی در ادامه به برپایی نمایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: نمایشگاه‌ها فرصتی را برای حضور فعالان یک بخش و گفت‌وگوهای فشرده مجموعه شرکت‌های فولادی در کنار فعالان اقتصادی و تامین‌کنندگان فراهم می‌کند و برپایی این نمایشگاه در شهر سیرجان سبب می‌شود تا با انجام مذاکرات اقتصادی و گفت‌وگوها به درآمدهای بیشتر و قراردادهای بهتر برای فعالان این بخش‌ها فراهم کند و همین عامل سبب ایجاد طرح‌های توسعه‌ای در آینده خواهد شد.

برگزار‌کننده سیزده ساله نمایشگاه‌های شهر سیرجان در پایان به یک ایراد اساسی در برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در شهرستان سیرجان اشاره کرد و گفت: شایسته شهر بزرگی مانند سیرجان نیست که با وجود حضور شرکت‌های تامین‌کننده در این شهرستان، همچنان شاهد برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در زیر چادرها و کمپ‌های موقت در دانشگاه‌ها باشیم ضمن اینکه بخش‌ خصوصی نیز بارها برای تامین هزینه‌های ساخت محل دائمی نمایشگاه‌ها اعلام آمادگی کرده است. لذا از مسئولان تقاضا داریم برای هماهنگی در حل این مسئله کوشش کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها