|
کدخبر: 334401

ساعت کاری بانک ها اعلام شد

با آغاز فصل گرما، مصرف برق افزایش می‌یابد و تغییر ساعت کاری کارمندان توانسته است میزان مصرف را کاهش دهد.

اقتصاد ساعت کاری بانک ها اعلام شد

با ورود به فصل گرما و افزایش مصرف برق، کشور با چالش کمبود انرژی مواجه است. در این راستا، دولت تدابیری برای کنترل مصرف انرژی اتخاذ کرده است. یکی از این تدابیر، تغییر ساعت کاری ادارات و بانک‌ ها است.

از ابتدای تابستان، ساعت کاری این نهادها به ۶ تا ۱۳ تغییر می‌یابد. هدف از این تغییر، کاهش بار مصرف برق در ساعات اوج گرما و مدیریت بهینه منابع انرژی کشور است. این اقدام به‌منظور حمایت از سلامت شهروندان و کاهش فشار بر شبکه برق کشور انجام می‌شود.اکنون با کاهش دما و نزدیک شدن به فصل سرما، ساعت کاری به روال قبلی خود بازگشته است.

تغییر-ساعت

بازگشت به روال قبل

بر اساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور که در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ منتشر شده است، به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق، ساعت کاری ادارات و بانک‌ ها تا پانزدهم شهریورماه سال جاری تغییر یافته بود. اما از روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ساعت کار این ادارات و بانک‌ ها به روال قبلی خود بازمی‌گردد.

بر طبق این، ساعت کار بانک ها نیز به روال سابق بازگشت و طبق اعلام شورای هماهنگی بانکها زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در این ایام از ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ است.

همچنین در روزهای پنجشنبه، زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت ۷ تا ۱۳ خواهد بود.

ساعات کاری واحدهای ستادی بانک‌ها در تهران نیز همچون سنوات گذشته، در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۶ و در روزهای چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵ است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها