|

پیش فروش وانت نیسان سه مرحله ای شد + شرایط فروش

وانت نیسان زامیاد کمتر از ۲۴ ساعت دیگر در وب‌سایت فروش محصولات این شرکت عرضه خواهد شد. بر اساس شرایط فروش، ثبت‌نام این خودرو تنها به صورت نقدی و در قالب طرح پیش‌فروش سه مرحله‌ای امکان‌پذیر است. همچنین، لازم به ذکر است که سایپا مبلغی را ۴۵ روز پس از ثبت‌نام اولیه از مشتری دریافت خواهد کرد.

اقتصاد پیش فروش وانت نیسان سه مرحله ای شد + شرایط فروش

شرکت سایپا شرایط فروش وانت نیسان مهر ۱۴۰۳ را اعلام کرد. جدیدترین طرح فروش نیسان وانت تنها به صورت نقدی و آنلاین از ظهر امروز آغاز می‌شود.

وانت نیسان زامیاد کمتر از ۲۴ ساعت دیگر در سایت فروش محصولات این شرکت عرضه خواهد شد. طبق شرایط فروش وانت نیسان زامیاد، ثبت‌نام این خودرو فقط به صورت نقدی و در قالب طرح پیش‌فروش سه مرحله‌ای امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است که سایپا در مرحله دوم، مبلغ ۴۵ روز پس از ثبت‌نام اولیه از مشتری دریافت می‌کند.

به دلیل اینکه طرح به صورت پیش‌فروش است، متقاضیان باید توجه داشته باشند که می‌بایست در هنگام ثبت‌نام مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در حساب بانکی خود داشنه باشند، این مبلغ به صورت علی‌الحساب است و مابقی بهای خودرو در زمان اعلامی از سمت سایپا و به نرخ روز محاسبه و توسط مشتری پرداخت می‌شود. در ادامه مطلب با جزئیات شرایط فروش وانت نیسان مهر ۱۴۰۳ همراه ما باشید.

شرایط فروش وانت نیسان مهر ۱۴۰۳

سایپا با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز فروش خود در سراسر کشور رساند که شرایط پیش‌فروش سه مرحله‌ای نقدی نیسان وانت زامیاد مطابق با بخشنامه فروش اعلام می‌شود.

متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌تواند از امروز دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۲ ظهر با مراجعه به سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ مراحل را تکمیل و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان علی‌الحساب را پرداخت کنند. پس از آن خریداران می‌بایست با توجه به بخشنامه فروش این شرکت، ۴۵ روز دیگر مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان دیکر پرداخت کند. پس مرحله سوم واریزی، در زمان تحویل و به نرخ روز محاسبه و در فاکتور خرید مشتری درج می‌شود. لازم به ذکر است که زمان فعال بودن بخشنامه تا تکمیل ظرفیت خواهد بود. همچنین موعد تحویل وانت نیسان نیز دی‌ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

شرایط فروش وانت نیسان مهر 1403

 

منبع: تکراتو
کدخبر: 336280

ارسال نظر

 

آخرین اخبار