|
کدخبر: 328616

ثبت حاشیه سود نزدیک به ۱۳ هزار میلیارد تومانی بانک ملت در دو ماهه نخست سال

کسب و کار ثبت حاشیه سود نزدیک به ۱۳ هزار میلیارد تومانی بانک ملت در دو ماهه نخست سال

بانک ملت در دو ماهه نخست سال ۱۴۰۳ حاشیه سود عملیاتی ۱۲۹.۸۲۹ میلیارد ریالی را به ثبت رساند که حاکی از سهم ۶۰ درصدی و جایگاه نخست این بانک از نظر سودآوری در صنعت بانکی است.به گزارش روابط عمومی بانک ملت، جمع حاشیه سود عملیاتی تجمیعی این بانک در دوماهه نخست سال جاری 129.829 میلیارد ریال گزارش شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد 4 درصدی را تجربه کرده است.بر اساس این گزارش، بانک ملت با دارا بودن بیش از ۶۰ درصد سهم درصد در شاخص حاشیه سود عملیاتی، در جایگاه اول صنعت بانکی قرار گرفته است.

 

 

وی با تأکید بر بهره گیری از تجربیات سال گذشته از برگزاری یک اربعین باشکوه تر خبر داد و افزود: سال گذشته ساماندهی ظرفیت پارکینگ شلمچه، احداث اماکن بهداشتی، برپایی موکب فرهنگ و هنر، اصلاح مسیرهای آبرسانی، همکاری با ستاد اربعین استان برای واگذاری زمین مواکب و بسیاری دیگر اقدامات زیرساختی را به سرانجام رساندیم.

زارعی راه اندازی ستاد دائمی اربعین حسینی در منطقه آزاد اروند را یک اقدام مهم دانست و خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که با همگرایی و هم افزایی سایر مناطق آزاد، امسال بهتر از سال گذشته بتوانیم میزبان شایسته ای برای زوار بارگاه امام سوم شیعیان باشیم.

 وی موفقیت سال گذشته را محصول یک اقدام و همدلی جمعی دانست و تصریح کرد: اربعین یک رویداد ملی است و ضرورت دارد که یک بودجه ملی برای آن در نظر گرفته شود؛ اگر بخواهیم صرفا از اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند و یا استان استفاده کنیم قطعا جوابگوی عظمت این رویداد نخواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اینکه خدمات رسانی در ایام اربعین را یک افتخار برای اروند دانست، تأکید کرد: تقاضا داریم در ستاد اربعین کشور این موضوع به صورت ویژه مطرح شود تا مجموعه وزارت کشور و دولت اعتبارات ملی را برای این حرکت بزرگ فرهنگی تخصیص دهند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها