|
کدخبر: 321828

قهرمانی آمیکو در مسابقات والیبال کارگران آذربایجان شرقی و کسب سهمیه کشوری

تیم والیبال آمیکو جلفا با برتری مقابل تراکتورسازی تبریز مقام اول مسابقات کارگری آذربایجان شرقی را از آن خود کرد.

خودرو قهرمانی آمیکو در مسابقات والیبال کارگران آذربایجان شرقی و کسب سهمیه کشوری

به گزارش روابط عمومی ارس خودرو دیزل (آمیکو)، تیم والیبال آمیکو جلفا با برتری مقابل حریف خود در دیدار نهایی به مقام قهرمانی رقابت های والیبال کارگری استان آذربایجان شرقی دست یافت.

آمیکو در این دیدار با نتیجه دو بر یک به حریف قدرتمند خود تراکتورسازی تبریز غلبه کرد تا ضمن قهرمانی در این دیدارها، موفق به کسب سهمیه مسابقات کشوری نیز شود.

آمیکو۳

بازیکانان تیم آمیکو جلفا در دیدارهای پیشین خود در این جام با تیم های ماشین سازی تبریز، پیستون ایران ، ایدم و داروسازی دانا به رقابت پرداخت و در فینال نیز از سد والیبالیست های تراکتورسازی تبریز گذشت.

حسام تقیان، فرهاد خداشناس، نوید دباغ،علی طاهری، سعید چاوشی، صابرنوری، مالک شاخصی، جعفرصفری، علی اکبر اصغری و علیرضا جباری نفرات تیم آمیکو جلفا را تشکیل می دهند که با سرمربی گری مهدی قنبرزاده و با سرپرستی فیض الله فتحی پور به دیدار رقبای خود رفتند.

آمیکو (2)

گفتنی است در در این رقابت ها 10 تیم در قالب 2 گروه 5 تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت پس از ادوار گروهی و پلی آف، تیم آمیکو جلفا موفق شد در بازی نهایی در برابر تراکتورسازی به پیروزی دست یابد و عنوان قهرمانی را از ان خود کند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها