|
کدخبر: 239993

ساخت ۴ هزار مسکن برای خانواده معلولان

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: چهار هزار مسکن روستایی و شهری برای مددجویان دارای ۲ معلول به بالا در سراسر کشور با مشارکت بنیاد مستضعفان احداث می‌شود.

علی محمد قادری روز یکشنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است و سخت ترین کار، مددکاری است که در این حوزه هر مددکار ۵۰ وظیفه دارد.

وی افزود: حمایت از ایتام، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمندی‌ مددجویان از مهم ترین وظایف و ماموریت های مددکاران سازمان بهزیستی است.

رییس سازمان بهزیستی ادامه داد: مردم ایلام در دفاع مقدس پایبندی خود را به نظام ثابت کردند و ماهم براساس رسالت خود وظیفه داریم در حد توان به آنان خدمت کنیم.

قادری یادآور شد: استان ایلام گذرگاه اربعین است و ظرفیت های بسیاری در حوزه های اقتصادی داراست و وظیفه ما این است که از این ظرفیت به نفع مردم استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: باید به خانوارهای دارای بیش از ۲ معلول بیشتر توجه و از تمامی ظرفیت های استان برای کم کردن حفره محرومیت و توانمند سازی مددجویان سازمان بهزیستی استفاده کنیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حقوق و دستمزد مددکاران و کارکنان سازمان بهزیستی گفت: با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی رایزنی های در خصوص افزایش ردیف حقوق و دستمزد کارکنان سازمان از ۲۱ درصد به ۵۰ درصد انجام شده که امیدواریم این مهم به سرانجام برسد.

قادری در ادامه از استاندار ایلام خواست تمامی دستگاه های اجرایی استان را برای کمک به مددجویان بسیج کند و سازمان ها از همه ظرفیت خود برای کمک به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی استفاده کنند.

شرکت در نشست شورای اداری و همچنین افتتاح مرکز آسیب های اجتماعی شهر ایلام از برنامه های سفر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی به ایلام است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها