|
کدخبر: 320460

بایرن مونیخ / رئال / بوندسلیگا

اسطوره رئال در رادار بایرن مونیخ

بیلد امروز نوشت که زین الدین زیدان در صورت برکناری توماس توخل، گزینه اول بایرنی‌ها برای جانشینی او خواهد بود.

فوتبال اسطوره رئال در رادار بایرن مونیخ

در بایرن تا پایان فصل یا اوضاع به شکل ویژه‌ای تغییر خواهد کرد یا توماس توخل باید منتظر اخراج خودش باشد.

فاصله بایرن با لورکوزن در بوندسلیگا به ۵ امتیاز افزایش یافته و این تیم حالا شانس کمتری برای فتح لیگ دارد. در لیگ قهرمانان بایرن امشب باید برابر لاتزیو در یک هشتم نهایی قرار بگیرد و تیم از جام حذفی نیز کنار رفته است. کابوس یک فصل بدون جام بایرن را رها نمی‌کند و در این صورت توخل برکنار می‌شود.

بیلد اخیرا نوشته بود که مورینیو در حال یادگیری آلمانی است و مشتاق پذیرفتن هدایت بایرن اما امروز نوشت که از چند منبع موثق نزدیک به مدیران بایرن مطلع شده‌اند که علاقه‌ای به مورینیو وجود ندارد و در عوض گزینه نخست بایرنی‌ها برای جانشینی توخل کسی نیست جز زین الدین زیدان.

این در حالی است که زیدان به دلیل عدم آشنایی به زبان آلمانی تمایلی برای هدایت بایرن ندارد و این پیشنهاد را احتمالا رد خواهد کرد. در گزارش بیلد قید شده است که با این وجود سران بایرن تلاش خود برای راضی کردن زیدان را خواهند کرد.

زیدان از سال ۲۰۲۱ و بعد از استعفا از هدایت رئال بدون تیم است و پیشنهادات زیادی را در این مدت رد کرده است (اخیرا پیشنهاد الجزایر). رؤیای او هدایت تیم ملی فرانسه بود که بعد از تمدید قرارداد دشان، نقش بر آب شد.

نابغه فرانسوی

زین الدین زیدان یکی از مشهورترین و موفق‌ترین مربیان فوتبال در دنیا است. او در تاریخ ۲۳ ژوئن ۱۹۷۲ در شهر مارسی، فرانسه به دنیا آمد. زیدان به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در سطح بین‌المللی شهرت داشت و در تیم‌هایی مانند یوونتوس و رئال مادرید بازی کرد. او در طول دوران بازیکنی خود، به عنوان یک مهاجم توانمند و هنرمند شناخته شد و به دستاوردهای بزرگی دست یافت.

بعد از اتمام بازیکنی، زیدان به عنوان مربی فوتبال شروع به فعالیت کرد. او در سال ۲۰۱۴ به عنوان معاون مربی تیم ملی فرانسه به کار خود آغاز کرد و در سال ۲۰۱۶ به عنوان مربی اصلی تیم رئال مادرید منصوب شد. زیدان در دوره مربیگری خود در رئال مادرید، به دستاوردهای فوق‌العاده ای رسید و تیم را به برد در مسابقات مهمی مانند لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا سوق داد.

زین الدین زیدان به خاطر استعداد فوتبالی برجسته، هوش تاکتیکی، و همچنین رهبری قوی خود، به عنوان یکی از برترین مربیان در دنیای فوتبال شناخته می‌شود. او توانسته است با الهام‌بخشی از سبک بازی خود به تیم‌هایی که سرپرستی آن‌ها را بر عهده داشته، اعتماد کند و آن‌ها را به موفقیت هدایت کند.

زین الدین زیدان با استفاده از تجربیات بازیکنی خود و شناخت عمیق از بازی، به عنوان یک مربی موفق توانسته است تیم‌هایش را به برتری و قهرمانی هدایت کند. او به عنوان یک شخصیت بزرگ و افتخاری در دنیای فوتبال شناخته می‌شود و الگویی برای بسیاری از علاقه‌مندان به این ورزش است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها