|
کدخبر: 319400

تیم ملی / تیم ملی والیبال / فدراسیون والیبال

معرفی سرمربی جدید تیم ملی والیبال / تاریخ نهایی مشخص شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا پایان بهمن ماه قطعا انتخاب خواهد شد.

ورزش معرفی سرمربی جدید تیم ملی والیبال / تاریخ نهایی مشخص شد

نوشتن در مورد سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هم خسته کننده شده است، چه برسد به شنیدن اخبار ضد و نقیض در این باره که حدود چهار ماه است والیبال ایران و هوادارانش درگیر آن هستند.

از نشست‌های متوالی کمیته فنی گرفته تا اخبار سرگیجه‌کننده، هیچ کدام هنوز معمای سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران را حل نکرده است. چهار گزینه اعلامی کمیته فنی فدراسیون والیبال شامل آنجلو لورنزتی، ویتال هاینن، روبرتو پیاتزا و احتمالا سعید معروف همه منتفی شدند و حالا نام گزینه‌های دیگر مطرح شده است.

اما در سفر اخیر وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال به لوزان سوییس اتفاقات جدیدی رخ داده است. سفری که به نظر می‌رسد ماحصل آن مشخص شدن سرمربی تیم ملی تا آخر بهمن ماه خواهد بود.

با توجه به شیطنت‌های اخیر که باعث منتفی شدن حضور لورنزتی در ایران شد، ترجیح می‌دهیم نام گزینه‌های جدید فدراسیون والیبال را فاش نکنیم تا مذاکرات به سرانجام برسد. اما اینجا کدهایی وجود دارد که احتمالا باعث خواهد شد شما برای اعلام نام سرمربی جدید لحظه‌شماری کنید.

دو گزینه جدید هدایت تیم ملی والیبال ایران هر دو اروپایی هستند. این دو در حال حاضر در دو باشگاه نامی والیبال اروپا سرمربیگری می‌کنند و در سال‌های اخیر نیز سابقه هدایت موفق تیم‌های ملی را در کارنامه داشته‌اند. وحید مرادی در تلاش است که با گزینه اول خود به توافق نهایی برسد تا بعد از اعلام نام او در کمیته فنی، نام سرمربی تیم ملی رسما رسانه‌ای شود.

نکته قابل توجه دیگر اینکه برخی اخبار حکایت از آن دارد که بعضی افراد داخلی در تلاش هستند که پروسه مشخص شدن سرمربی تیم ملی تا بعد از انتخابات به تعویق بیفتد اما وحید مرادی به جدیت قصد دارد حداکثر تا آخر بهمن نام سرمربی تیم ملی را اعلام کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها