|
کدخبر: 320458

منچسترسیتی / لیگ برتر / دی بروینه

خط و نشان ستاره آبی ها برای رقبا

کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید در آستانه بازگشت به روزهای اوج است.

ورزش خط و نشان ستاره آبی ها برای رقبا

منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی کپنهاگن به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۳ شکست دهد.

شاگردان پپ گواردیولا در این بازی خیلی زود به گل رسیدند و این دی بروینه بود که موفق شد در دقیقه دهم این بازی روی پاس گل فیل فودن دروازه حریف را باز کند و تیمش را در همان ابتدای بازی پیش بیندازد تا با خیال آسوده‌تری بازی را دنبال کنند.

این بازیکن پس از طی کردن مصدومیت طولانی مدتش حالا بار دیگر به ستاره سیتی در زمین تبدیل شده و عملکرد درخشانش تحسین بسیاری را برای او به همراه داشته است.

دی بروینه پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با TNT Sports اظهار داشت: «من پنج یا شش ماه خیلی طولانی را دور از میادین سپری کردم اما از اینکه برگشتم، می‌توانم به تیم برای کسب پیروزی کمک کنم و در بهترین شرایط خودم باشم خیلی خوشحال هستم.

احساس خوبی داریم. مشخصا هنوز به چند بازی دیگر و دقایق بیشتری برای حضور در زمین نیاز دارم. به مدت تقریبا یک سال فرصت ۹۰ دقیقه حضور در زمین را نداشتم (جدای از بازی هفته گذشته برابر برنتفورد).

اما بار دیگر در حال بازگشت به دوران اوج خودم هستم. احساس خیلی خوبی دارم و سطح بازی من هم به اندازه کافی برای حال حاضر و شرایطی که داشتم خوب است. بنابراین از همه چیز راضی و خوشحال هستم.»

کوین دی بروینه (Kevin De Bruyne) بازیکن فوتبال حرفه‌ای بلژیکی است. او در تاریخ ۲۸ ژوئن ۱۹۹۱ به دنیا آمد. دی بروینه در موقعیت هافبک می‌بازد و به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های جهان شناخته می‌شود.

کوین دی بروینه مسیر حرفه‌ای خود را در باشگاه‌های بلژیکی آندرلخت و ژنت شروس آغاز کرد. سپس در سال ۲۰۱۲ به منچستر سیتی منتقل شد. او در این تیم نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و به ارکان اصلی تیم تبدیل شده است. با مشارکت فعال دی بروینه، منچستر سیتی توانست به دستاوردهای بزرگی در رقابت‌های ملی و بین‌المللی برسد، از جمله قهرمانی در لیگ جزیره، جام حذفی انگلستان و شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا.

علاوه بر باشگاه، دی بروینه نیز در تیم ملی بلژیک بازی می‌کند. او در تیم ملی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و به عنوان یکی از رهبران و مهمترین بازیکنان تیم شناخته می‌شود. او در جام جهانی ۲۰۱۸ و یورو ۲۰۲۰ به تیم ملی بلژیک کمک کرده و بازی‌های برتری ارائه داده است.

کوین دی بروینه با مهارت‌ها، دید بازی برتر و صافی پاس‌های دقیقش، به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های جهان مورد تحسین و تشویق قرار می‌گیرد. او بارها به عنوان یکی از نامزدهای برتر جایزه بهترین بازیکن جهان در سال‌های مختلف شناخته شده است.

کوین دی بروینه با استعداد، تکنیک بالا، و قدرت فوتبالی خود، همچنان به عنوان یکی از بازیکنان برجسته و برتر دنیای فوتبال شناخته می‌شود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها