|
کدخبر: 41307

با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی+ جدول

بر اساس این گزارش خودروی چانگان سی اس ۳۵ که توسط شرکت سایپا سیتروئن در کاشان مونتاژ می‌شود توانسته است از سطح ستاره کیفی ۳ ستاره به سطح کیفی ۴ ستاره ارتقاء یابد.

گسترش نیوز: مطابق گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران که هر ماه خودرو‌های داخلی را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد در آبان ماه امسال ۱۴ خودروی سواری توانستند سطح کیفی ۴ ستاره از ۵ ستاره را به خود اختصاص بدهند.

در آبان ماه تعداد ۳۸ هزار ۹۹۷ دستگاه خودرو تولید شد که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودرو‌های گروه سبک و یک درصد دیگر به خودرو‌های گروه سنگین اختصاص دارد. خودرو‌های تولیدی کشور در این ماه، شامل ۴۹ مدل خودرو درگروه سبک و ۱۲ مدل در گروه سنگین می‌باشد.

مطابق گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران که هر ماه خودرو‌های داخلی را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد در آبان ماه امسال ۱۴ خودروی سواری توانستند سطح کیفی ۴ ستاره از ۵ ستاره را به خود اختصاص بدهند و لذا شاید بتوان آن‌ها را به عنوان با کیفیت‌ترین خودرو‌های تولید داخل نام برد.

در بخش خودرو‌های سواری در سطح قیمتی ۱ خودرو‌های پژو ۲۰۰۸ و گرند ویتارا، در سطح قیمتی ۲ خودرو‌های کیا سراتو، هیوندای ۲۰ i. هیوندای Accent و هاوال ۲ H، در سطح قیمتی ۳ خودروهای۳۰ B؛ و چانگان ۳۵ CS در سطح قیمتی ۴ خودرو‌های رنو ساندرو اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پارس تندر و پژو ۲۰۷ با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودرو‌های تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش خودروی چانگان سی اس ۳۵ که توسط شرکت سایپا سیتروئن در کاشان مونتاژ می‌شود توانسته است از سطح ستاره کیفی ۳ ستاره به سطح کیفی ۴ ستاره ارتقاء یابد.

همچنین مطابق جدول فوق تعدادی از خودرو‌های داخلی نیز در رده ۱ ستاره و ۲ ستاره قرار گرفتند که می‌توان آن‌ها را در خودرو‌های بی کیفیت تولید شده در آبان نام برد.

Jadavel.jpg

منبع: فرارو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها