|
کدخبر: 55951

قیمت گوشی افزایش یافت

قیمت موبایل با فرارسیدن پرمصرف‌ترین فصل سال با افزایشی محسوس روبه‌رو شده است. افزایش نرخ ارز از سال گذشته مهم‌ترین دلیل رشد قیمت‌ها در بازار موبایل عنوان شده است از سوی دیگر دستورالعمل‌های متعددی که در حوزه واردات موبایل صادر شد، نیز در رشد قیمت‌ها موثر بوده است.

گسترش‌نیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ گوشی هایی که بیش از ۱۰ میلیون تومان در بازار خرید وفروش می‌شوند بین صد تا ۸۰۰ هزار تومان رشد نرخ را تجربه کرده‌اند.

بر اساس این گزارش نرخ گلکسی s۱۰ با ظرفیت ۵۱۲ گیگ ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. در عین حال همین گوشی با ظرفیت ۱۲۸ گیگ ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نرخ خورد.

در عین حال نرخ آیفون هشت با ظرفیت ۲۶ گیگ افزایشی محسوس را تجربه کرد. این گوشی از نرخ ۱۰ میلیون و پانصد هزار تومان به یازده میلیون و سیصد هزار تومان رسیده است. نرخ آیفون xs با ظرفیت ۲۵۶ نیز از ۱۸ به ۱۸ میلیون و سیصد هزار تومان رسیده است. نرخ آیفون xs با ظرفیت ۲۵۶ نیز از ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

گلکسی A۲ CORE با ظرفیت هشت گیگ از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

فعالان بازار می‌گویند هر چند تابستان فصل پرفروش بازار موبایل است اما میزان فروش امسال کاهش محسوسی را نسبت به سال گذشته شاهد بود.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها