|
کدخبر: 44085

۵ دلیل کاهش عمر باتری موبایل

متخصصان فعال در حوزه فناوری گوشی‌های هوشمند می‌گویند در صورتی که از گوشی خود به درستی مراقبت نکنید، گوشی شما دچار مشکلات جدی می‌شود و این امر به ضعیف شدن عملکرد گوشی منجر خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا ۵ دلیل کاهش عمر باتری موبایل را برشمریم.

گسترش‌نیوز-چندین ساعت بدون شارژ ماندن گوشی یکی از عواملی است که عمر مفید باتری را کاهش می‌دهد؛ بعد از چند ساعت باقی ماندن بدون شارژ، عمر مفید باتری‌های لیتیوم‌یون به شدت کاهش پیدا می‌کند؛ از این رو متخصصان توصیه می‌کنند که گوشی را به مدت طولانی بدون شارژ نگه ندارید؛ میزان ایده آل بیشترین شارژ گوشی 95 درصد است که کاربران هنگام مشاهده این عدد، باید گوشی را از پریز برق و شارژ بکشند.

batri_mobile.jpg

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود طول عمر باتری گوشی به شدت کاهش باید، قرار دادن موبایل در محیط‌های بسیار سرد یا گرم است. شارژ کردن گوشی از شب تا صبح باعث می‌شود گوشی Over_charged شود و دیگر بازدهی مطلوبی نداشته باشد, علاوه بر این افتادن گوشی روی زمین می‌تواند اثر مخرب زیادی بر نحوه عملکرد باتری و شارژدهی گوشی‌های هوشمند داشته باشد. امیدواریم با رعایت این ۵ نکته عمر باتری طولانی تری داشته باشید و از موبایل خود بدون دردسر، استفاده طولانی تری داشته باشید.

منبع:آخرین‌خبر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها