|
کدخبر: 335133

قیمت تور زمینی یزد در مهر ماه ۱۴۰۳ | حتی با جیب خالی راهی این استان شوید!

در این گزارش، به بررسی جاذبه های گردشگری و قیمت تورهای زمینی یزد در ماه مهر خواهیم پرداخت.

اقتصاد قیمت تور زمینی یزد در مهر ماه ۱۴۰۳ | حتی با جیب خالی راهی این استان شوید!

شهر یزد یکی از زیباترین شهرهای ایران است که مرکز استان یزد می باشد، این شهر در بین رشته کوه های شیرکوه و خرانق و در دشتی به نام یزد اردکان واقع شده و به سبب بافت معماری بی نظیری که دارد، هر ساله پذیرای هزاران توریست می باشد و جزو آثار منتخب ملی ایران برگزیده و به ثبت رسیده است.

شهر یزد از قرن هشتم هجری مورد ساخت و ساز و همچنین آبادانی قرار گرفت که شاید اکباتان یزد دلیل مهم پیشبرد این استان شده است. اقلیم و آب و هوا و همچنین نوع معماری در این منطقه از دیگر دلایل معروفیت و همچنین جذابیت این شهر باستانی شده است.

شهر یزد یکی از تاریخی ترین شهر های ایران است که اولین صندوق امانات جهان در حدود ۱۷۰۰ سال پیش در این شهر ساخته شده است، یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر بافت قدیمی آن است که امروزه نیز می توانید آن را در این شهر مشاهده کنید.

شهر زیبای یزد در یک نگاه

این استان از نظر معماری بسیار قدمت دارد و نسبت به سایر شهرهای کشور ایران معماری منحصر به فردی دارد. دیواره های کاهگلی و ساختمان های گنبدی شکل آن بیشتر از هر وجه دیگری نظر توریست ها و مسافران شهر یزد را به سمت خود جلب می کند. تفاوت دما در این شهر بسیار زیاد است به طوری که روزها گرم و شب ها به طرز عجیبی خنک می باشد. یزد به جهت کویری بودن به وجود آب بسیار اهمیت داده و بیشترین جاذبه های گردشگری این شهر را آب انبارها و قنات ها در بر گرفته اند به طوری که موزه ای با نام موزه آب در شهر یزد مورد توجه بسیاری از توریست ها قرار گرفته است.

این  استان به دلیل قدمت طولانی که در تاریخ داشته است بیشترین بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری را از نظر بناهای مختلف مانند بازارها، مسجدها، زندان ها، مقبره ها و میدان ها در بر گرفته است. معماری قدیمی یزد گویای وجود صمیمیت و دلگرمی مردم یزد بوده به طوری که پشت بام ها همگی بهم متصل هستند و کوچه ها سرپوشیده می باشند و در برخی از خانه ها راه ورودی مشترکی وجود دارد. جاذبه های گردشگری یزد همگی روایت کننده  داستانی شنیدنی از افرادی مشهور و تاریخی می باشند.

تور-یزد

با خنک‌تر شدن هوا و آغاز فصل پاییز، سفر به شهرهای گرمسیری همچون یزد بیشتر می‌شود. در ابتدای مهرماه هزینه تور زمینی یزد با قطار به شرح زیر است؛

دو شب اقامت در هتل مالمیر (سه ستاره) یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و چهار شب اقامت در این هتل دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

برای دو شب اقامت در هتل سه ستاره‌ی «صفی خانی» باید نفری دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کرد. این در حالی است که چهار شب اقامت در این هتل چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرج خواهد داشت.

اگر بخواهید در هتل چهار ستاره اقامت داشته باشید، این هزینه برای دو شب چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و برای چهار شب هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت و جزئیات دقیق این تور گردشگری که در روزهای آغازین مهر ماه برگزار خواهد شد را در جدول زیر بخوانید؛

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. همچنین این آمار و ارقام توسط سایت خبری اقتصاد انلاین جمع آوری شده است.

تور زمینی یزد با قطار ۶ تخته (مهر ۱۴۰۳)

هتل درجه ستاره قیمت دو شب اقامت / تومان

قیمت چهار شب اقامت / تومان

مالمیر سه ستاره ۱,۸۰۰,۰۰۰ ۲,۹۰۰,۰۰۰
فیروزه سه ستاره ۲,۶۰۰,۰۰۰ ۴,۴۰۰,۰۰۰
فاضلی سه ستاره ۲,۶۰۰,۰۰۰ ۴,۴۰۰,۰۰۰
صفی خانی سه ستاره ۲,۸۰۰,۰۰۰ ۴,۸۰۰,۰۰۰
داد چهار ستاره ۴,۷۰۰,۰۰۰

۸,۵۰۰,۰۰۰

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها