|
کدخبر: 239312

سمند ۳۴۰ میلیون تومان / باورتان می‌شود؟

در جدول زیر نرخ روز انواع سمند را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

اقتصاد سمند ۳۴۰ میلیون تومان / باورتان می‌شود؟

در بازار امروز خودرو (۱۵بهمن ماه)، سمند صفر ۱۴۰۰ مدل LX EF۷ به ۲۸۲ میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۴میلیونی طی دو هفته اخیر است. سمند صفر ۹۹ مدل LX EF۷ مدل ۹۹ نیز با افزایش ۵ میلیونی طی یک هفته اخیر به حوالی ۲۶۸ میلیون تومان نرخ خورد.

 نرخ سمند صفر LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ نیز یک میلیون گران شد و به ۳۴۶ میلیون تومان رسید. این خودرو طی یک ماه اخیر ۶میلیون گران شده است.

قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۹۹ نیز به ۳۲۶میلیون تومان رسید. محاسبات حاکی از آن ست که این خودرو طی یک ماه اخیر ۱۱میلیون تومان گران شده است.

قیمت سمند صفر LX‌ ساده مدل ۱۴۰۰ نیز به ۲۶۵ میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۵میلیونی طی هفته اخیر است.

 

 

قیمت بازار انواع خودرو سمند (بهمن ماه)
برند مدل (سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
سمند LX‌ EF۷ ۱۴۰۰ صفر ۲۸۲,۰۰۰,۰۰۰ 
سمند LX‌ EF۷ ۱۳۹۹ صفر ۲۶۸,۰۰۰,۰۰۰ 
سمند LX‌ EF۷ دوگانه سوز ۱۳۹۹ صفر ۳۲۶,۰۰۰,۰۰۰ 
سمند LX‌ EF۷ دوگانه سوز ۱۴۰۰ صفر ۳۴۶,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX‌ ساده ۱۴۰۰ صفر ۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰ 
سمند LX‌ ساده ۱۳۹۹ صفر ۲۴۹,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

 

  • مردم ارسالی در

    هر جا هرج و مرج اقتصادی باشد. ومافیای اقتصادی ریشه در مسئولین کشور داشته باشد . هیچ چیز باور نکردنی نیست.
    زیرا سیاست گذار. همه چیز را به نفع خود تمام میکند.
    اگر قبول ندارید. چرا یک روز رهبر. یا رییس جمهور بر علیه گرانی خودرو طی. این ۴ سال جبهه نگرفته اند.

  • بختياريان ارسالی در

    تمامي اين أسامي مزخرف تحت نام ((( شوراي رقابت ،،،، وسازمان حمايت از مصرف كننده و،،،،، بقيه أسامي كه نميخواهيم نام ببرم خودشون عامل گراني اند در حاليكه دولت بايد در هرلحظه أماده باشد كمترين گراني وافزايش غير منطقي قيمتها را با أن مقابله كرده و با مسببين برخورد كند

  • وطن ارسالی در

    در کشوری که مسئولان مدافع سود نامشروع صن ایع خودرو و دیگر نهادهای مرتبط بی تفاوت نسبت به گرانی خودرو و تعرفه های هنگفت ب ه واردات و عدم واردات و ... و گرانی دیگر محصولات داخلی ،و چپاول جیب ملت شریف ایر ان مشاهد کرد و به راحتی می توان شعار ا نقلاب را بعد از 43 سال در ده فجر 1400 به عینه درک کرد .
    کشوری که شعار صنای ع خودرو بر پایه نظام سرمایه داری و کسب س ود به هر طریقی می باشد و نظام کمونیستی دخالت دولت و مالکیت را بر معادن و صنایع اصلی می توان نام برد پس سوال اینجاست اسل ام کجاست ؟
    چرا نسبت به فساد نزدیک ترین مجموعه ها که در عمل در شهرها و در س فرها و ... به دور از تحریم ها که ربطی ب ه برخی گرانی ها ندارد می توان دید واکنشی نشان نمی دهند . آیا فساد و سود صنایع بر رفاه ملت و اعتماد ملت ارجحیت دارد ؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    ما که باورمان شد

  • ایرانی اواره ارسالی در

    سال 82دوارده میلیون بود ولی حالا خوبه 4 00صدمیلیون برای این نوع ملت بازهم ارزونه

  • مهدی ارسالی در

    بله باورمون میشه.شماباورت میشه پوست مردم و کندن ماشین خریدن که هیچ مردم برای نون خالی سرسفرشون موندن.اقای رئیسی همین بودو عدهای توخالیت من گرانیهارو مهارمیکنم ومع یشت مردمو بهبودمیدم بابا صدرحمت به روحان ی شماباپنبه سرمردمو میبریدکه بریدید مردم هرروزبااسترس گرانیهای بیشترازخواب بیدار میشن که تاظهرنرسیده متوجه میشن هرکلا یاخ وراکی چندبرابرگرونترشده.اینم ازاقای رئیس ی که زیرهمه وعدهاش زد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها