|
کدخبر: 323323 هادی خرسند

روکش صندلی خودرو / خرید روکش صندلی / قیمت روکش صندلی

آخرین قیمت روکش صندلی / دیگر روکش خودرو هم نمی توان تعویض کرد

در این گزارش قصد داریم تا آخرین قیمت روکش صندلی در بازار خودرو را بررسی کنیم.

اقتصاد آخرین قیمت روکش صندلی / دیگر روکش خودرو هم نمی توان تعویض کرد

یکی از لوازم مصرفی که در خودرو استفاده می شود روکش صندلی است. این وسیله در حین این که نیاز ضروری برای خودرو نیست می تواند برای شکیل کردن و زیبایی آن استفاده می شود.این نکته را نباید فراموش کرد که بدون روکش صندلی هم نمی توان از صندلی خودرو استفاده کرد چرا که صندلی خودرو دارای اسفنج و آهن می باشد و استفاده از صندلی بدون روکش باعث می شود هم طول عمر اسفنج کاهش یابد و هم خورده های اسفنج به لباس می چسبد. بسیاری از صاحبان خودرو به دنبال راهی هستند تا صندلی های خودرو را نونوار کنند و رنگ و روی از بین رفته را دوباره به خودرو برگردانند. گاهی از اوقات نیز آنها با هدف ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی خودرو یا حفاظت از تودوزی فابریک اتومبیل یا ایجاد زیبایی بیشتر در ماشین ، اقدام به خرید روکش صندلی می کنند

روکش صندلی خودرو به دو دسته چرم و پارچه ای تقسیم می شود که هر کدام از آنها با توجه به کیفیت و نوعی که دارند مزایا و معایبی را دارا می باشند. برای مثال در روکش صندلی با جنس چرم مصنوعی کمر راننده و سرنشینان در تابستان عرق کرده و این خود به باعث می شود که روکش ها خیس شوند و در دراز مدت نسبت به روکش پارچه ای سریعتر از بین روند. برای خرید هر کدام از این روکش ها باید به موارد بسیاری توجه کرد.یکی از موارد مهم این است که بدانید در ابتدا خود شما با چه جنسی بهتر ارتباط پیدا می کنید و راحت تر هستید چرا که راننده در ابتدا باید به راحتی خود فکر کند تا بتواند رانندگی مطلوب و لذت بخشی را تجربه کند.

مزایای روکش صندلی پارچه ای خودرو

یکی از مهم ترین ویژگی های روکش های پارچه ای تنوع در رنگ و طرح آنها است. روکش های پارچه ای  برخلاف روکش های چرم در دمای تابستان موجب تعریق سر نشینان نمی شوند و گرمای کمتری را به خود جذب می کند همچنین این روکش ها در زمستان نیز کاهش دما را کمتر منتقل می کند و باعث گرم شدن سرنشین می گردد.

از مهمترین معایب روکش های پارچه ای این است که هنگام کثیف شده و یا ریختن مایعات رنگی بر روی آن ها لک بدی را به خود می گیرند که بسیار سخت از بین می روند.

مزایای روکش صندلی چرم خودرو

در مقابل روکش های پارچه ای نیز روکش چرمی قرار دارد که مهمترین مزیتی که نسبت پارچه ای می تواند داشته باشد این است که پاکسازی و نظافتی آسان را به همراه دارد.این جنس برای خودروهای آژانس و مسافربری بسیار مناسب بوده و همچنین کسانی که بیشتر از خودروی خود با لباس کار استفاده کرده و مجبور به حمل وسایلی با خودرو هستند، بهتر است از این نوع روکش استفاده کنند.

گسترش نیوز در این گزارش قصد دارد تا به بررسی آخرین قیمت روکش صندلی  خودرو در بازار بپردازد. در جدول زیر آخرین قیمت روکش خودرو  را مشاهده می کنید.

 

جنس قیمت ( تومان)

روکش صندلی خودرو مدل SA مناسب برای سانتافه

۵,۳۰۰,۰۰۰

روکش صندلی خودرو مدل 1120 مناسب برای تویوتا

۵,۲۵۰,۰۰۰

روکش صندلی خودرو آذین روکش مدل AZ8Y مناسب برای تیگو 8 پرو

۴,۹۹۰,۰۰۰

روکش صندلی خودرو دوک کاور طرح biuty مناسب برای نیسان مورانو

۴,۷۸۰,۰۰۰

روکش صندلی پارس کاور طرح cat مناسب برای جک j4

۴,۵۰۰,۰۰۰

روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل پانیشر مناسب برای پژو 207 ۴,۱۰۰,۰۰۰

روکش صندلی خودرو سوشیانت مدل نیل مناسب برای پراید 131

۳,۸۴۰,۰۰۰

 

 

  • علی ارسالی در

    نظر تولید کنندگان خودرو .استفاده از روکش باعث عمل نکردن کیسه های هوای صندلی میشو د.در خودرو خارجی از روکش استفاده نکنید.

  • علی پوراحمد ارسالی در

    بیایید من براتون یک میلیون هشتصد بخرم خودم هم یه چیزی کاسبی کنم .

  • حسام ارسالی در

    خیلی قیمت‌ها رو بالا زدیم حداقل دوبرابر زدیم.
    واقعیت بازار کمتر از این مبالغ هست.

    آمار و ارقام فیک باعث افزایش خواهد شد.
    نامردی نکنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها