|
کدخبر: 312979

قوانین بازی اسنوکر و بیلیارد انگلیسی

قوانین بازی اسنوکر را کشف کنید

قبل از بازی اسنوکر نیاز به یک میز با کیفیت دارید که می توانید از فروشگاه میز بیلیارد حامدی خرید نمایید که میزهای با کیفیت و متناسب با بودجه شما به شما معرفی میکند.

میز-بیلیارد

بازی اسنوکر روی میزهای جیبی  با مجموعه های 22 توپی به قطر 52 میلی متر انجام می شود. توپ ها شامل:

یک توپ نشانه سفید

15 توپ قرمز با ارزش 1 امتیاز

1 توپ زرد با ارزش 2 امتیاز

1 توپ سبز با ارزش 3 امتیاز

1 توپ قهوه ای با ارزش 4 امتیاز

1 توپ آبی با ارزش 5 امتیاز

1 توپ صورتی با ارزش 6 امتیاز

1 توپ سیاه با ارزش 7 امتیاز

هر بازیکن تا زمانی که امتیاز بگیرد می تواند بازی کند. فقط توپ سفید سفید می تواند مستقیما توسط بازیکن بازی شود. هدف این است که با توپ های قرمز و رنگی تا حد امکان امتیاز کسب کنید.

بازی شامل دو مرحله است:

بازیکن ابتدا باید یک توپ قرمز به جیب بزند،

سپس او می تواند یک ضربه دیگر برای هر توپ رنگی دیگری بگیرد.

هنگامی که یک رنگ در جیب قرار می گیرد، در منطقه بازی جایگزین می شود. سپس یک توپ قرمز دیگر پخش می شود، سپس یک توپ رنگی و غیره.

وقتی آخرین توپ قرمز و رنگ بعدی پخش شد، مرحله دوم شروع می شود. در این مرحله، تمام رنگ ها باید به ترتیب صحیح (افزایش مقدار امتیاز) در جیب شوند.

هر بار که یک توپ به جیب زده می شود، بازیکن به اندازه ارزش توپ امتیاز می گیرد.

همچنین اگر حریف اشتباهات زیر را مرتکب شود، امتیاز کسب می شود:

با توپ نشانه به هیچ توپی دست نزنید،

ضربه زدن یا به جیب زدن یک توپ رنگی اشتباه،

به جیب زدن توپ نشانه،

یک توپ را از محوطه بازی خارج کنید،

از توپ دیگر به غیر از توپ سفید استفاده کنید،

توپ های فشاری

اسنوکر قدیمی ترین بازی بیلیارد جیبی است.  از آن زمان توسط افسران بریتانیایی از قرن نوزدهم در هند رواج یافت و از آن زمان با مسابقات بین المللی پخش زنده از تلویزیون به موفقیت جهانی تبدیل شد.

همه میزهای اسنوکر برتون با ویژگی های فنی خاص بازی اسنوکر مطابقت دارند: جیب ورودی گرد، بالشتک های لاستیکی خاص و پارچه 100٪ پشمی.

آنها در 7 اندازه مختلف موجود هستند، اما توصیه می کنیم حداقل یک نسخه 2m60 را انتخاب کنید تا از بازی در بهترین حالت لذت ببرید.

همانطور که در میزهای اسنوکر سنتی، بازیابی توپ ها در ریلی انجام می شود که توسط یک نخ پنبه ای به جیب متصل می شود. اگر میز اسنوکر طراحی بیشتری انتخاب کنید، ما می توانیم یک سیستم بازیابی متمرکز و همچنین یک میز با کیفیت را تطبیق دهیم.

مطلب مفید دیگر : وزن میز بیلیارد چقدر است؟

میز-بیلیارد1

قوانین بیلیارد انگلیسی که به عنوان توپ سیاه نیز شناخته می شود را کشف کنید

بلک بال (همچنین به عنوان استخر انگلیسی نیز شناخته می شود) گونه ای از بیلیارد است که روی میزهای کوچکتر 7 فوتی بازی می شود.

این بازی توسط 2 بازیکن با 16 توپ (1 توپ سفید، 1 سیاه، 7 قرمز، 7 زرد) به قطر 50.8 میلی متر بازی می شود.

برای شکست، 14 توپ رنگی در یک مثلث گروه بندی می شوند.

توپ نشانه در منطقه شروع قرار می گیرد.

بازیکنی که ابتدا ضربه می زند، رنگی را که می خواهد بازی کند انتخاب می کند. سپس هدف این است که تمام توپ های رنگ خود و در نهایت توپ سیاه را به جیب بزنید.

اوراق قرضه و تقصیر:

پس از تنظیم رنگ ها، هر بازیکن باید ابتدا یک توپ از خانواده خود را بزند.

کیو توپ پاکتینگ یک عیب است.

برای هر خطای بازیکن حریف یک ضربه آزاد دارد. او می تواند هر توپی را به جیب بزند یا ضربه بزند.

برخی از خطاها منجر به از دست دادن بازی می شود:

قبل از اینکه سایر توپ های یک خانواده از میز خارج شوند، توپ سیاه را در جیب بگذارید.

هنگام ارتکاب خطا، توپ سیاه را به جیب بزنید.

بازی بلک بال بیلیارد بسیار آسان است و برای مبتدیان کاملاً قابل دسترسی است زیرا ابعاد میز بسیار کوچک است (7 فوت / 2 متر 10).

از آنجایی که در دهه 80 در بریتانیا ایجاد شد، بسیار سریع رشد کرد و اکنون در بسیاری از بارها و بارها پخش می شود.

در مقایسه با بازی استخر آمریکایی، بلک بال با ورودی های جیبی کوچکتر و منحنی که با اندازه های مختلف توپ ها سازگار است، بازی می شود. ریل های کوسن نیز پروفیل متفاوتی دارند و پارچه استفاده شده 100% پشمی است.

برای بازی بیلیارد به جز میز بیلیارد و میز اسنوکر نیاز به لوازم جانبی بیلیارد و اسنوکر دارید که میتوانید از بیلیارد حامدی تهیه کنید ما با کیفیت های متفاوتی انتخابی مناسب و با کیفیت را به شما ارائه خواهیم داد.

بیلیارد کاروم در حال حاضر توسعه سریعی را در کره جنوبی تجربه می کند:

این کشور از چندین میلیون تمرین‌کننده منظم با سطح بالای تمرین بهره می‌برد. 3 کوسن و 4 توپ، قابل مقایسه با بازی رایگان یا فریم در اروپا، تمرین‌شده‌ترین رشته‌ها در کره هستند.

چند صد بازیکن حرفه ای در فدراسیون بیلیارد کره ثبت نام کرده اند و بهترین بازیکنان کره اکنون در جایگاه های برتر تمامی مسابقات بین المللی قرار دارند.

یک مدار حرفه ای با الهام از گلف در فوریه 2019 ایجاد شد: مسابقاتی با نزدیک به 70000 یورو جایزه هر 2 ماه یکبار برگزار می شود و پخش آنها تماشاگران زیادی را جذب می کند.

پیشنهاد قابل توجه اتاق های بیلیارد (چند ده هزار) در حال رونق است: آنها در حال مدرن سازی و تطبیق تجهیزات خود با خواسته های هر چه بیشتر مشتریان خود هستند.

برای برآورده کردن انتظارات این مشتریان، برتون مایل است یک پیشنهاد "کلید در دست" برای صاحبان اتاق ایجاد کند. با مشارکت توزیع کننده محلی خود، ما به آنها در هر مرحله از پروژه خود کمک می کنیم: انتخاب مکان، دکوراسیون داخلی، تجهیزات (قفسه بازیکنان، صفحه نمایش امتیازات) و لوازم میز بیلیارد برای جلب رضایت حتی خواستارترین مشتریان.

"AERO CAROM CLUB": این نام یکی از آخرین اتاق های مجهز به 12 مدل AERO Bréton 10ft است که در سال 2019 در منطقه Cheonho در شرق سئول افتتاح می شود. چیدمان داخلی بسیار منظم، مانند کمدهای مخصوص تجهیزات بازیکنان، فضای دنج و میزهای کاملاً جدید شرایط بازی استثنایی را برای همه دوستداران بیلیارد 3 باند فراهم می کند.

در دائجون، شهری که در حدود 150 کیلومتری جنوب شرقی سئول قرار دارد، 4 مدل Aero 310 و 4 مدل Regent 310 برای خوشحالی بازیکنان باشگاه "MyeongJak" نصب شده است. در محیطی مجلل و دنج، مسابقاتی که روی هر میز انجام می شود را می توان به صورت زنده پخش کرد و افراد عادی هر یک از اجراهای خود را در سرور اتاق ذخیره می کنند…

بنابراین صاحبان اتاق ها محیطی ایده آل و شرایط بازی را برای مشتریانی از مشتاقان که هر روز در حال افزایش است، ارائه می دهند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها