|
کدخبر: 82183

رشد خیره‌کننده بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در جریان معاملات هفته گذشته با ۱۱۷۶۶ واحد افزایش، ۲.۹۵ درصد رشد را به ثبت رساند.

گسترش نیوز - در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت تعداد ۳۳۷۵۰ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۹۵۸۲۱ میلیارد ریال در بیش از ۳ میلیون و ۴۹۶ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۲۱.۹۱، ۳۰.۷۸ و ۶۲.۵۶ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۳۸۹ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز در این مدت در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۴۱۳۹ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۵.۰۲ و ۱۳.۶۸ درصد افزایش همراه شدند.

در بازار بدهی هم که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می‌شود، تعداد ۸ میلیون ۸۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۸۶۳۵ میلیارد ریال در هفته گذشته معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۴ بهمن ماه با ۱۱۷۶۶ واحد افزایش، ۲.۹۵ درصد رشد را به ثبت رساند و به رقم ۴۱۱۲۱۱ واحد رسید و شاخص کل هموزن یز با ۹۸۳۴ واحد افزایش معادل ۸.۰۶ درصد به رقم ۱۳۱۸۵۰ واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول در هفته گذشته با ۷۶۶۷ واحد افزایش به رقم ۲۹۴۶۳۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۷۸۹۲ واحد افزایش به عدد ۸۵۵۲۷۰ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول ۲.۶۷ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۳.۳۷ درصد رشد همراه شدند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها