|
کدخبر: 52829

اختصاصی گسترش‌نیوز:

بهترین خودروهای ۲۰۱۹ هیوندای کدامند؟ + تصاویر

هیوندای از جمله خودروسازان مطرح کره‌ای است که توانسته به پیشرفت‌های بسیار بزرگی در صنعت خودرو دست پیدا کند. این خودروساز در ساخت سگمنت‌های سدان و شاسی‌بلند تمرکز خود را قرار داده است.

گسترش‌نیوز: به طور کلی محصولات هیوندای مدت زمان طولانی است که به واسطه قیمت مناسب و کیفیت خوب توانسته فروش خوبی داشته باشد. این خودروساز هر روز در زمینه‌های مختلف طراحی،‌ فنی و سایر بخش‌ها پیشرفت کرد و در حال حاضر توانسته به رقابت با سایر خودروسازان مطرح دنیا بپردازد. در ادامه این نوشتار قصد داریم به معرفی برترین محصولات این برند در سال ۲۰۱۹ بپردازیم.

النترا

قیمت پایه: ۱۷۲۰۰ دلار

elantra1.jpg

النترا از جمله محصولات پرطرفدار این برند به شمار می‌رود که در کشورمان نیز حضور دارد. طرایح مدل ۲۰۱۹ نسبت به نسخه‌های قبلی دچار تغییر و تحول شده و شاهد چهره خشن‌تری هستیم. این خودرو توانایی رقابت با سدان‌های کامپکت نظیر مزدا۳ یا کیا فورته را ندارد اما جزء برترین محصولات هیوندای محسوب می‌شود. این خودرو از لحاظ طراحی داخلی و خارجی در شرایط خوبی قرار دارد اما از لحاظ مصرف سوخت همچنان عملکرد ضعیف تری نسبت به سایر رقبا دارد. طراحی کابین و امکانات عرضه شده یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می‌رود ضمن این که این خودرو از لحاظ جاداری وضعیت بهتری نسبت به هوندا سیویک دارد.

توسان

قیمت پایه: ۲۳۲۰۰ دلار

tucson1.jpg

توسان یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای هیوندای به شمار می‌رود که در ایران نیز طرفداران فراوانی دارد ضمن این که در نسل‌های مختلف خود توانسته به فروش موفقی دست پیدا کند. محصولات دیگری نظیر سوبارو فارستر، تویوتاراو۴، کیا اسپرتیج و مزدا cx5 از جمله رقبای اصلی این خودرو محسوب می‌شوند. یکی از نقاط قوت این خودرو ایمنی بالا و قابل اطمینان بودن آن است. این خودرو از لحاظ مصرف سوخت همانند النترا در مقابل رقبایش کم می‌آورد اما به طور کلی امکانات و طراحی داخلی مناسبی را عرضه می‌کند و به واسطه قیمت مناسب می‌تواند یکی از گزینه‌های معقول برای خریداران باشد.

سوناتا

قیمت پایه: ۲۲۵۰۰ دلار

sonata1.jpg

هیوندای در مقابل اکثر محصولات خود رقبای سرسختی دارد و به عنوان مثال هوندا آکورد و تویوتا کمری از جمله رقبای اصلی سوناتا هستند. این خودرو بر خلاف النترا و توسان از شرایط بهتری برخوردار است و به شدت از آکورد و کمری عقب نیست. طراحی داخلی با المان‌های لوکس، امکانات رفاهی مناسب و طراحی متمایز خارجی توانسته به کمک این خودرو بیاید و بتواند فروش مناسبی را برای آن رقم بزند. در بخش داخلی، یکی از نکات مهم، مواد اولیه به کار رفته است که در این خودرو مواد با کیفیتی برای ساخت استفاده شده و عمر بالایی را ارائه می‌دهد.

سانتافه

قیمت پایه: ۲۵۷۵۰ دلار

santafe1.jpg

سانتافه یکی از محبوب‌ترین خودروهای هیوندای است که در سال ۲۰۱۹ به صورت کاملا طراحی ان تغییر پیدا کرد. طراحی این خودرو به گونه‌ای است که نگاه مخاطبان را به سمت خود جلب می‌کند و سایر رقبا مانند هوندا پاسپورت، مزدا cx9، تویوتا هایلندر و کیا تلوراید اکثرا از این بابت ضعیف‌تر هستند. این خودرو از لحاظ ایمنی و طراحی داخلی نیز امتیاز مناسبی کسب کرده است و خودرویی قابل اطمینان محسوب می‌شود. یکی از نقاط ضعف در مورد سانتافه جدید هندلینگ ضعیف‌تر نسبت به مزدا cx9 است که ممکن است برای برخی از خریداران مهم باشد.

  • نوراله ارسالی در

    سلام دوستان به نظر شما خودروهای هیوندای کدام بهتره

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها