|
کدخبر: 42382

در بررسی میدانی «گسترش نیوز» بخوانید:

مظنه نرخ سفر به استانبول و آنتالیا این هفته چقدر است؟

تور استانبول با اقامت ۵ شب و ۶ روز بین ۲ میلیون ۱۷۰ هزار تومان با هتل سه ستاره گرند میلان(Grand Milan) به عنوان کف قیمت‌های سفر با امکانات رفاهی قابل قبول محسوب می‌شود.

گسترش نیوز : قیمت‌های متفاوتی برای سفر به استانبول و آنتالیا با یک پرواز و یک هتل عنوان می‌شود، در این هفته تور استانبول و آنتالیا بین ۲ میلیون تا ۴ میلیون تومان است. «گسترش نیوز» با بررسی میدانی نرخ تور‌های آژانس‌های هواپیمایی، کف و سقف قیمت‌های تور استانبول و آنتالیا را در زیر می‌آورد که با هم می‌خوانیم:

تفاوت ۵۰۰ هزار تومانی در یک تور بین دو آژانس

شرکت‌های خدمات مسافرتی و حمل‌ونقل هوایی هر یک برای تورهای مسافرتی نرخ‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند، گاهی نرخ سفر به استانبول از یک شرکت خدمات مسافرتی با شرکت دیگر در همان شهر با همان پرواز و همان هتل تفاوت ۵۰۰ هزار تومانی دارد.

estanbol.jpg

حال در نظر بگیرید به شکل معمول یک خانواده و جمع دوستانه در سفر‌ها کمتر از ۴ نفر نیستند، و ۲ میلیون تومان هزینه اضافی بدون هیچ خدمات اضافی علاوه بر آنکه ضرر مالی در بر دارد، شمای یک احمق را از مسافر در ذهن آژانس هواپیمایی و شرکت خدمات مسافرتی می‌سازد. برای پیشگیری از این گونه مشکلات داشتن اطلاعاتی پایه‌ای برای مسافر نه تنها لازم است بلکه ضروری است.

تور استانبول قامت ۵ شب و ۶ روز

تور استانبول با اقامت ۵ شب و ۶ روز بین ۲ میلیون ۱۷۰ هزار تومان با هتل سه ستاره گرند میلان(Grand Milan) به عنوان کف قیمت‌های سفر با امکانات رفاهی قابل قبول محسوب می‌شود. سقف نرخ با هتل‌های بهتر افزایش می‌یابد. به ترتیب برای ۵ شب و ۶ روز اقامت نرخ برخی هتل‌ها به ترتیب زیر است:

هتل ۳ستاره Molton monapart با نرخ ۲ میلیون و 780 هزار تومان

هتل ۴ستاره Nova plaza با نرخ ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

هتل ۴ ستاره White monarchبا نرخ ۳ میلیون ۱۵۰ هزار تومان

هتل ۵ ستاره دلمان( Dedeman) با نرخ ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان

خدمات این تور با ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان، گشت همراه با نهار است. مسافران در نظر داشته باشند نباید برای این خدمات هزینه‌ای پرداخت کنند.

تور آنتالیا در هفته جاری ۶ شب و ۷ روز

اقامت در هتل۴ ستاره بلکن (Belkon) ۲میلیون و ۷۴۰ هزار تومان برآورد می‌شود و متوسط نرخ آن با هتل ۵ ستاره کروانسری ایارا (Kervansaray lara) با نرخ ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان است و حداکثر نرخ برای هتل ۵ ستاره ریکسوز سونگت Rixos sungate)) باقیمت ۴ میلیون ۴۰۰ هزار تومان است. لیست برخی هتل‌ها نیز به شرح زیر است:

هتل ۴ ستاره (Cender hotel) ۳ میلیون ۷۵ هزار تومان

هتل ۵ ستاره (Club sera) ۳ میلیون ۴۶۰ هزار تومان

هتل ۵ ستاره (Fame residence) ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

هتل ۵ ستاره (Grand park lara) ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

هتل ۵ ستاره ( Granada luxury) ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

هتل ۵ ستاره (Delphin be grand) ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان

در این تور نیز مسافران باید در نظر داشته باشند خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی، لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی با تور است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها