|
کدخبر: 326117

دیسک و صفحه والئو آبی بهتر است یا سبز

دیسک و صفحه والئو آبی بهتر است یا سبز ؟ اگر قصد خرید دیسک و صفحه والئو برای اتومبیل خود را دارید و در انتخاب دیسک و صفحه مردد شده اید که دیسک و صفحه والئو آبی بهتر است یا سبز تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب به بررسی تفاوت های دیسک و صفحه والئو سبز و آبی پرداخته ایم. با مطالعه این مطلب و آگاهی از ویژگی های دو محصول می توانید دیسک و صفحه کلاچ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

کسب و کار دیسک و صفحه والئو آبی بهتر است یا سبز

 

دیسک و صفحه والئو آبی بهتر است یا سبز ؛ سوال اصلی خریداران دیسک و صفحه

اگر خودروی شما به تعویض دیسک و صفحه نیاز داشته باشد، حتما با مراجعه به بازار نام برند والئو را خواهید شنید. بسیاری از خودروهای فرانسوی و کره‌ای بازار ایران، از دیسک و صفحه برند والئو استفاده می‌کنند.

اما محصولات این برند در دو بسته‌بندی سبز و آبی به بازار عرضه می‌شوند و در بسیاری از مواقع، خریداران نمی‌دانند که کدام یک از این محصولات را برای خودروی خود خریداری کنند. به همین خاطر در این مطلب به سوال مهم دیسک و صفحه والئو آبی بهتر است یا سبز، با بررسی پارامترهای مختلف پاسخ می‌دهیم تا شما انتخابی آسان داشته باشید.

آشنایی با برند والئو

قبل از این که دیسک و صفحه والئو سبز و آبی را با یکدیگر مقایسه کنیم، بهتر است کمی با برند والئو و سابقه آن آشنا شویم. والئو شرکتی فرانسوی است که زمان تاسیس آن به حوالی سال 1923 برمی‌گردد. این شرکت در حال حاضر حدود 32 شعبه در سراسر جهان دارد و انواع لوازم یدکی خودرو از جمله دیسک و صفحه را تولید می‌کند.

باید اشاره کرد که کارخانه مرکزی کمپانی والئو در کشور فرانسه قرار دارد، اما شعبات دیگر این کمپانی در کشورهای کره جنوبی و ترکیه نیز فعالیت دارند و به همین خاطر است که شما انواع دیسک و صفحه والئو کره‌ای، ترکی و فرانسوی را در بازار ایران مشاهده می‌کنید. به عبارت دیگر، مدل‌های کره‌ای و ترکیه‌ای این برند نیز کاملا اورجینال هستند.

تفاوت‌ دیسک و صفحه والئو آبی و سبز

حال که با سابقه برند والئو و شعبات مختلف آن در کشورهای فرانسه، ترکیه و کره جنوبی آشنا شدیم، نوبت آن است که به سراغ موضوع اصلی این مطلب یعنی تفاوت دیسک و صفحه والئو سبز و آبی برویم. به‌طور کلی دیسک و صفحه والئو سبز اصلی موجود در بازار ایران فرانسوی است و تنها دیسک و صفحه والئو ال 90 ساخت کشور ترکیه و تحت لیسانس فرانسه است.

دیسک صفحه والئو سبز

محصولات ساخت کره جنوبی با بسته‌بندی آبی و تحت لیسانس فرانسه تولید و به بازار عرضه می‌شوند. باید گفت که تمام این محصولات اورجینال بوده و توسط شرکت والئو تولید و به بازار عرضه می‌شوند. تنها تفاوت میان این محصولات، کشور تولیدکننده آن‌ها است.

البته باید اشاره کرد که تنها در صورتی می‌توانید دیسک و صفحه والئو سبز یا آبی اورجینال خریداری کنید که برای خرید این محصول به سراغ یک فروشگاه معتبر بروید. چرا که محصولات غیر اصل نیز در بسته‌بندی‌های سبز و آبی به بازار عرضه می‌شوند که تنها دارای نشان تجاری والئو هستند. در ادامه تفاوت‌های والئو سبز و آبی را از نظر پارامترهای مختلف بررسی می‌کنیم.

تفاوت دیسک و صفحه والئو آبی و سبز  از نظر کیفیت ساخت

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که می‌توان در مقایسه دیسک و صفحه والئو سبز و آبی به آن اشاره کرد، تفاوت از نظر کیفیت ساخت است. به‌طور کلی دیسک و صفحه والئو سبز فرانسه از نظر کیفیت ساخت در سطح بالاتری قرار دارد و به همین خاطر در بازار با قیمت بالاتری عرضه می‌شود. در رتبه بعدی، دیسک و صفحه والئو آبی کره جنوبی قرار دارد که از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار است.

در اینجا باید به دو نکته مهم اشاره کرد. اول این که دیسک و صفحه والئو سبز خودروی ال 90 در کشور ترکیه تولید می‌شود. همچنین تفاوت در کیفیت ساخت والئو سبز با آبی به این معنی نیست که والئوهای آبی ترکیه یا کره جنوبی بی‌کیفیت هستند؛ بلکه تنها به این معناست که محصولات ساخت کشور فرانسه کیفیت بالاتری دارند.

تفاوت طول عمر دیسک و صفحه والئو آبی و سبز

طبیعی است که یکی از مهم‌ترین پارامترهای خرید دیسک و صفحه، طول عمر این قطعه است. هرچه دیسک و صفحه مورد نظر طول عمر بیشتری داشته باشد، محبوبیت بیشتری در میان خریداران خواهد داشت.

از آنجایی که طول عمر دیسک و صفحه رابطه مستقیمی با کیفیت ساخت آن دارد، می‌توان گفت که والئو سبز نسبت به والئو آبی کره از طول عمر بیشتری برخوردار است.

به‌صورت حدودی می‌توان گفت که عمر مفید دیسک و صفحه والئو سبز در حدود 40 تا 60 هزار کلیومتر است و دیسک و صفحه والئو آبی کره طول عمری برابر با 30 تا 50 هزار کیلومتر دارد.

باید اشاره کرد عمر دیسک و صفحه به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. برای مثال درصورتی‌که شما بیشتر در شهر رانندگی می‌کنید، طول عمر دیسک و صفحه خودروی شما کوتاه‌تر خواهد بود. از طرفی، با رانندگی در جاده می‌توانید طول عمر این قطعه را افزایش دهید. به همین خاطر اعداد ذکر شده برای طول عمر دیسک و صفحه والئو سبز و آبی حدودی هستند.

دیسک صفحه والئو آبی

تفاوت قیمت دیسک و صفحه والئو آبی و سبز

پارامتر آخر مقایسه دیسک و صفحه والئو آبی و سبز به قیمت اختصاص دارد و برای بسیاری از خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعا به دلیل کیفیت بالاتر دیسک و صفحه والئو سبز، این محصول نسبت به دیسک و صفحه والئو آبی قیمت بالاتری دارد. بعد از دیسک و صفحه والئو فرانسوی، محصولات کره‌ای قرار می‌گیرند. به همین خاطر اگر محدودیتی از نظر بودجه ندارید، دیسک و صفحه والئو سبز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در غیر این صورت باید به سراغ محصولات کره‌ای بروید که با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه می‌شوند.

دیسک و صفحه والئو آبی و سبز برای کدام خودروها مناسب هستند؟

به‌طور کلی می‌توان گفت که تمام خودروهایی که از موتور فرانسوی برخوردار هستند، می‌توانند از دیسک و صفحه والئو سبز استفاده کنند. از جمله این خودروها می‌توان به پژو 206، 405، سمند (موتور XU7)، زانتیا، پارس TU5 و رانا اشاره کرد.

اگر قصد خرید دیسک و صفحه پراید ، تیبا، کوییک و ساینا را دارید بهتر است از دیسک صفحه والئو آبی یا کره‌ای استفاده کنید.

روش‌های تشخیص اصل بودن دیسک و صفحه والئو آبی و سبز

با توجه به تقاضای بالا برای خرید انواع دیسک و صفحه والئو سبز یا آبی در بازار ایران، برخی از افراد اقدام به تولید نسخه‌های غیر اصل این دیسک و صفحه‌ها کرده و آن‌ها را به بازار عرضه می‌کنند. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که در زمان خرید محصولات برند والئو، به اصالت آن‌ها توجه داشته باشید. بهترین روش برای تشخیص اصل بودن دیسک و صفحه والئو سبز یا آبی، خرید این محصول از یک فروشگاه معتبر است. چرا که در این صورت به بررسی اصالت دیسک و صفحه نیازی نخواهید داشت.

خرید دیسک و صفحه والئو آبی و سبز اورجینال از فروشگاه پژمان پارت

اگر می‌خواهید دیسک و صفحه والئو سبز یا آبی اورجینال را خریداری کنید، فروشگاه پژمان پارت می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. با مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه می‌توانید برای انواع خودروها، دیسک و صفحه والئو سبز یا آبی را با تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت خریداری کنید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها