|
کدخبر: 45076

پرخرج‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید + تصاویر

وبسایت معتبر Luxury Hotels که هر سال با مقایسه‌ نرخ نرخ هتل‌های لوکس سراسر جهان، فهرستی از قیمتی‌ترین هتل‌ها و مناطق هتلداری جهان را منتشر می‌کند، طبق تحقیقات اخیرش ایالت یوتا در غرب ایالات متحده را به عنوان گران‌ترین منطقه‌ی هتلداری جهان در سال ۲۰۱۵ معرفی کرده است.

گسترش‌نیوز : شرکت لاکچری‌ هتل که میانگین نرخ برای یک اتاق دونفره‌ی استاندارد را در اوج ایام مسافرت‌های تابستانی، یعنی بین ماه‌های ژوئن تا آگوست را به عنوان مبنای مقایسه‌ی قیمت‌های ۲۰۱۵ قرار داده است، گزارش داده که هتل آمانگیری (Amangiri) در کانیون پوینت، جنوب ایالت یوتا را باید به عنوان قیمتی‌ترین هتل جهان ۲۰۱۵ معرفی کرد.

ارزان‌ترین اتاق دونفره‌ی هتل آمانگیری برای یک شب ۱۸۸۹ دلار تمام می‌شود. رتبه‌ی دوم به هتل هتل کالا دی ولپه (Cala di Volpe) در ساردینیای ایتالیا می‌رسد که هزینه‌ی اقامت یه شبه در آن ۱۷۸۹ دلار است. رتبه‌ی سوم قیمتی‌ترین هتل جهان متعلق به هتل اکسپلورا راپا نوئی (Explora Rapa Nui) در جزیره‌ ایستر کشور شیلی است که میانگین نرخ اتاق دونفره‌اش، شبی ۱۷۳۳ دلار است. رتبه چهارم هتل کاپ استل (Cap Estel Hotel) در ساحل جنوبی فرانسه و جایگاه پنجم قیمتی‌ترین هتل‌ها هم به مونتاژ کاپالوا بی‌(Montage Kapalua Bay) در جزیره‌ی مائویی ایالت هاوایی ایالات متحده می‌رسد که ارزان‌ترین نرخ اتاق دونفره‌ی آن شبی ۱۵۵۴ دلار است.

* آمانگیری (کانیون پوینت، ایالت یوتا، ایالات متحده‌ی امریکا) با ۱۸۸۹ دلار

hot1.jpg

hot11.jpg

* هتل کالا دی ولپه (ساردینیا، ایتالیا) با ۱۷۸۹ دلار

hot2.jpg

hot22.jpg

* اکسپلورا راپا نوئی (جزیره‌ی ایستر، شیلی) با ۱۷۳۳ دلار

hot3.jpg

hot33.jpg

* کاپ اِستِل (کوت دازور، ساحل جنوبی فرانسه) با ۱۶۷۹ دلار

hot4.jpg

hot44.jpg

* مونتاژ کاپالوا بی‌(مائویی، ایالت هاوایی، ایالات متحده‌ی امریکا) با ۱۵۵۴ دلار

hot5.jpg

hot55.jpg

منبع: LOGIN BRANDS

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها